Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Frode

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.12.2002
    Innlegg
    1.089
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    2
    Kan vi ikke komme tilbake til topic i denne tråden?
    Vennligst lag en egen tråd med tittel "Teite annonser med fantasipriser" eller noe slikt...
    Enig! Det er utrolig mye tull i denne tråden.

    Frode
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    OT:

    Denne typen innlegg går fort ut på dato. Hvorfor ikke slette den og og opprette en ny? Eller bare slette alle nåværende innlegg. Til feks forrige uke?
     

    tommo21

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    333
    Antall liker
    161
    Torget vurderinger
    26
    Et godt kjøp er vel opp til hver enkelt er det ikke det?

    Hvis noen legger ut noe som de tror er et godt kjøp, men som for andre er et dårlig kjøp, må det ihvertfall være lov til å rettlede med hvor man tror prisen bør ligge.

    Er enig i at tråden skal ikke være en tråd med eksempler på skrivefeil eller salg som overstiger ny pris i dagens marked.
     
    D

    Desillusjonert

    Gjest
    Hvorfor ikke lage en ny tråd, en 2015 tråd, og legge opp til enkle regler som alle må følge for å legge inn noe?
    Eller er det for vanskelig for medlemmene her inne... :)
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.534
    Antall liker
    1.058
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    Senk skuldrene trådpoliti!

    Alle tråder lever alltid sitt eget dynamiske liv. Det er det som gjør tråden spennende.
    Det er "trådpolitiet" som er de verste avsporete her inne selv!

    Start heller "vi som alltid irriterer oss over alle andre som ikke oppfører seg perfekt over regler i tråder" tråd!
     

    LemonDog

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    379
    Antall liker
    49
    Torget vurderinger
    8
    Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.

    Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.
     

    tommo21

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    333
    Antall liker
    161
    Torget vurderinger
    26
    Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.

    Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.
    Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.534
    Antall liker
    1.058
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.

    Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.
    Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.
    YESS!! Så enkelt kan det sies:cool: Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
     

    LemonDog

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    379
    Antall liker
    49
    Torget vurderinger
    8
    Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.

    Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.
    Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.
    YESS!! Så enkelt kan det sies:cool: Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
    Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.266
    Antall liker
    9.056
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    For og ta tråden tilbake til sin mening..
    Dette ser jeg som et godt kjøp vis prisen er rett :)

    Zapsolute 2 x 78W kl. A - Torget

    Hatt slike blokker selv i flere år, og de både låter bra og gir mye bang for the bucks! :)
    Hadde glatt kjøpt disse selv, men bruken er ikke der for min del nå. :)
     

    Academic_South

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2013
    Innlegg
    874
    Antall liker
    401
    Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.

    Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.


    Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.
    YESS!! Så enkelt kan det sies:cool: Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
    Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!
    LemonDog, jeg synes det er helt fint at du gjør dette. Det er bare bra at de som forsøker å lure andre på finn.no, kan få noen kvasse e-poster fra folk som har kjennskap til produktene.
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.534
    Antall liker
    1.058
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    YESS!! Så enkelt kan det sies:cool: Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
    Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!
    LemonDog, jeg synes det er helt fint at du gjør dette. Det er bare bra at de som forsøker å lure andre på finn.no, kan få noen kvasse e-poster fra folk som har kjennskap til produktene.
    Du må nok lese innlegg i tråden en gang til Academic:D Lemon mener jo det MOTSATTE! (da inkl. denne din unødvendige "støtte erklæring")
     

    Academic_South

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2013
    Innlegg
    874
    Antall liker
    401
    YESS!! Så enkelt kan det sies:cool: Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
    Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!
    LemonDog, jeg synes det er helt fint at du gjør dette. Det er bare bra at de som forsøker å lure andre på finn.no, kan få noen kvasse e-poster fra folk som har kjennskap til produktene.
    Du må nok lese innlegg i tråden en gang til Academic:D Lemon mener jo det MOTSATTE! (da inkl. denne din unødvendige "støtte erklæring")
    Hehe - stokket om på navnene. Men jeg mener definitivt det samme som før: Det er bare bra at lurendreiere på finn.no (eller andre steder) får passet påskrevet.
     

    howard_nor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.06.2009
    Innlegg
    2.364
    Antall liker
    1.998
    Torget vurderinger
    5
    Tillater meg å ta med denne, selv om det er salg i butikk: (finnes ikke i nettbutikken)

    Rega Dac til kr. 3 399,-. Helt ny selvsagt.

    Elkjøp Slependen (rett ved Sandvika)

    Vil vel si at dette er mye dac for pengene selv om oppfølgeren snart kommer.
    Så tilbudet i dag, varer sikkert til lageret er tomt.
     

    Abarth66

    Medlem
    Ble medlem
    02.12.2014
    Innlegg
    10
    Antall liker
    3
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    1
    Aukustisk Bureau har lagt ut annonse for Klipsch RF-83 på nytt.

    FINN.no - Mulighetenes marked
    FINN.no - Mulighetenes marked

    Eg veit at dei nettopp har fått inn et parti med RF-63 og RF-83 fordi eg får mine "nye" RF-63 tilsendt i neste veke.

    Når nyprisen på RF-82 II ligger på 9.990- så må jo dette vere ein god pris? (selv om ventetida for meg har vore lang)
     

    yosh81

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.04.2013
    Innlegg
    2.063
    Antall liker
    931
    Sted
    Flisa
    Torget vurderinger
    10
    Aukustisk Bureau har lagt ut annonse for Klipsch RF-83 på nytt.

    FINN.no - Mulighetenes marked
    FINN.no - Mulighetenes marked

    Eg veit at dei nettopp har fått inn et parti med RF-63 og RF-83 fordi eg får mine "nye" RF-63 tilsendt i neste veke.

    Når nyprisen på RF-82 II ligger på 9.990- så må jo dette vere ein god pris? (selv om ventetida for meg har vore lang)

    Dette har ligget ute ett helt år, så er ikke akkurat noen nyhet.
    Men god pris ja, både for rf-63 og rf-83. :)

    Hadde jeg hatt plass til det, hadde det nok stått et par RF-63 her.
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    Vel, kirkeorgel ja......kan nok bæres inn i en kirke og spilles på der, men en mer markedsorientert enn lydfokusert ordbruk her ettersom man kan fristes til å tro at klangen har noe med et kirkeorgel, altså et pipeorgel, å gjøre.....Blir ikke et kirkeorgel av å bli båret inn i en kirke....:)
    Men; denne type "kirkeorgler" blir sikkert bedre og bedre til å simulere orgelklang ettersom teknologien utvikler seg.....men syntetisk er og blir det, og når man i tillegg reklamerer med surround og påstår man opplever katedralen i et rom på 7 kvm så stiger ikke akkurat min lyst til å dra kortet....

    Den som har vært så heldig å oppleve orgelet i Notre Dame i Paris, og sett stearinlysene blafre av luft/lyd-pusten fra pipene før man hører lyden, og så oppleve hvordan lyden ruller i kirken, vil neppe dra kortet for dette "kirkeorgelet" heller....



    [QU

    OTE=grammofon;1968348]

    Noe for deg? Kirkeorgel - 150 k på Finn.[/QUOTE]
     

    Cozy

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.11.2014
    Innlegg
    162
    Antall liker
    89
    Hei!

    Godt kjøp akkurat nå: Yamaha A-S500 integrert forsterker hos Dustin til 2290,- dette er BILLIG, 10, 3 kg og mye god lyd for pengene....har den selv i mitt 2. anlegg og er veldig fornøyd!

    Hilsen Cozy
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Jeg kjøpte og solgte mine BBG for 10.000. Uten fronter. Karen kjørte ene og alene BBG's ærend tur/retur 14 timer Oslo - Tr.heim - Oslo. Jeg kunne sikkert fått solgt de for mer, med litt mer is i magen, men karen kjørte fra Oslo...

    15.000 +/- høres ikke ut som noen upris på storebror.

    BBG er blant de 2 parene jeg har angret på salg i ettertid.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.539
    Antall liker
    9.696
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vel, kirkeorgel ja......kan nok bæres inn i en kirke og spilles på der, men en mer markedsorientert enn lydfokusert ordbruk her ettersom man kan fristes til å tro at klangen har noe med et kirkeorgel, altså et pipeorgel, å gjøre.....Blir ikke et kirkeorgel av å bli båret inn i en kirke....:)
    Men; denne type "kirkeorgler" blir sikkert bedre og bedre til å simulere orgelklang ettersom teknologien utvikler seg.....men syntetisk er og blir det, og når man i tillegg reklamerer med surround og påstår man opplever katedralen i et rom på 7 kvm så stiger ikke akkurat min lyst til å dra kortet....

    Den som har vært så heldig å oppleve orgelet i Notre Dame i Paris, og sett stearinlysene blafre av luft/lyd-pusten fra pipene før man hører lyden, og så oppleve hvordan lyden ruller i kirken, vil neppe dra kortet for dette "kirkeorgelet" heller....



    [QU

    OTE=grammofon;1968348]

    Noe for deg? Kirkeorgel - 150 k på Finn.
    Det er ikke orgel hvis du kommer ut av konserten med innvollene på samme plass som før konserten.
     

    NLS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2013
    Innlegg
    633
    Antall liker
    330
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Abrahamsen V3 og V4 til 100kr? (Højestbydende)
    Der er selvfølgelig et lille aber dabei: virker ikke. Men for den fingernemme måske.. (ikke mig for at si det sån)

    FINN.no - Mulighetenes marked

    Edith: annonce også på torget.
     
    Sist redigert:

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.871
    Antall liker
    17.462
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ser at Høvdingen selger en ererer til 3.455,- her på Torget. Det må vel være ett røverkjøp?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn