God DVD/CD spiller

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Administrator MapDaddy gjorde nå dette mye klarere; dette er tydeligvis bare en spøk fabrikert av hifi sentralen
Siden jeg tydeligvis er høvdingens "puppet", synes jeg i det minste jeg kunne fått stjerner i samme farge, nemlig røde.

Jeg kan her også moderere meg litt, jeg trenger bare 1 rød stjerne, og dere kan få tilbake 2 gule ;D Please kan jeg være så snill :-* :-* :-*

Linklem hvis yndlingsfarge er rød
 

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
976
Antall liker
4
Ja, vi vil ha røde stjerner. Høvding, jeg vil være en femstjerners general i Hifisentralens arme. 8)

For å komme tilbake til topic: Har dere funnet en god dvd-/cdspiller?
 

mapdaddy

Fersking
Ble medlem
10.10.2005
Innlegg
1
Antall liker
0
Ja, vi vil ha røde stjerner. Høvding, jeg vil være en femstjerners general i Hifisentralens arme. 8)
Røde stjerner anbefales! Jeg har kun fått positive tilbakemeldinger på røde stjerner, nå også fra Hifisentralen.
 

Stillow

Fersking
Ble medlem
11.12.2005
Innlegg
1
Antall liker
0
Link til denne tråden fant jeg på en strikkeblogg i dag... ;)
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
273
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Link til denne tråden fant jeg på en strikkeblogg i dag...  ;)
Kanskje vi skulle hatt en egen strikkeavdeling her.. kanskje det er hva som skal til for å trekke flere kvinner til vår hobby... jeg tenker på rørvarmere, kabelstrømper, plateetuier etc..

Mvh Vidar P
 

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
512
Antall liker
128
Nå har HP vist meg denne sida. Kjempemessig! Hilsen nok en hifi-enke :)
 

jan_arild

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
254
Antall liker
145
Hei alle hi fi freaks
Har man valgt å bo i hus med en lydfør gutt ja da må man jo bare være ekstra god på å kjøpeslå. Han bestemmer alt ang hi fi, jeg bestemmer resten. He He, god deal spør du meg.
Nb! Jeg har ikke snikkikket. Jeg ble vist dette.
S ;D
 
R

Rojoh

Gjest
Hei alle hi fi freaks
Har man valgt å bo i hus med en lydfør gutt ja da må man jo bare være ekstra god på å kjøpeslå. Han bestemmer alt ang hi fi, jeg bestemmer resten. He He, god deal spør du meg.
Nb! Jeg har ikke snikkikket. Jeg ble vist dette.
S ;D
Er den lydføre gal nok, så blir det desverre ikke så meget til overs å bestemme over. ;)

Mvh. Johan
 
Topp Bunn