- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
Dyp innsikt, ja du kan si det sånn. Hvis ikke stikk-kontakt trikset hjelper kan jeg jo komme med: slå av alle lys, eller muligens grønn ring ytterst på cd'ene. . ? Ingenting skal være uprøvd. 
ikke la deg "skremme" de fleste synes nok det litt stas at dame oppmerksommer dem hobbien deres, bare ikke kom for nærDyp innsikt, ja du kan si det sånn. Hvis ikke stikk-kontakt trikset hjelper kan jeg jo komme med: slå av alle lys, eller muligens grønn ring ytterst på cd'ene. . ? Ingenting skal være uprøvd.![]()
Noen rekorder kan man da unne seg i felleskap?Hva med å høre på Ellef og la tråden dø? Kanskje starte en ny tråd med lyrikk..?
Synes folk må få lov til å skrive hva enn de måtte ønske på denne tråden, da den likevel har sklidd litt vel ut... Jeg mener Ellef sitt innlegg var "surmaget". Helt greit at han var trådstarter, men det gir han vel ingen rett til å bestemme når tråden skal ta slutt, hva som kan/bør skrives etc.Hva med å høre på Ellef og la tråden dø? Kanskje starte en ny tråd med lyrikk..?
Mandig tale fra ELEL6200 dette. Greit nok at vi her på forumet strekker vår toleranse til å omfatte både de som hører og ikke hører forskjell på kabler,, men når vi også blir utfordret til å godta både de som er interessert i og ikke interessert i hifi, så går det for langt. Når så brave menn i tillegg begynner å bli lyriske i sitt hoved, så vet vi at vi er kommet ut av kurs. Kanskje burde de lyriske pennene heller gjøre store ting innen den politiske festtalelyrikk, og så fikk vi lydmessige hardhauser slappe av her inne. Hele denne tråden er bare et eksempel på hvordan kvinnekjønnet generer mandig ufornuft. Det er på tide at fotformskoene byttes ut med pisken! Selv har jeg bestemt meg for å kjøpe dyr platespiller på bare faen!TIL HØVDINGEN
Jeg kommer med et lite ønske, kan høvdingen være så vennlig å fjerne denne tråden fra forumet? Om dere ikke fjerner den, er det mulig at det blir innleggsstopp?
Linda gjorde en tabbe, hun hadde ikke trodd at hennes innlegg til meg ville skape så mye blest. Dette har utarta seg, og er rett og slett for dumt.
TIL MEDLEMMENE
Her kommer mer frustrasjon som gjelder hele forumet; Jeg begynner å bli lei av nye medlemmer som morer seg på et seriøst forum. Har verken noe i mot jenter eller humor, men nå er det gått for langt. Hadde de i det minste hatt noe konstruktivt å komme med, eller hatt musikk interesse (enkelte skriver at de er totalt uinteressert i hifi .), skulle jeg ikke ha sagt noe, men de skriver jo bare tull (etter min oppfatning). Vennligst meld dere ut av HFS, og finn et annet forum hvor dere kan more dere vel så mye. Det beste ville dog være at dere etter hvert deler vår interesse for hifi og musikk, og deltar i diskusjonene. Litt skjeve blikk skader ikke, det er bare hyggelig
Jeg er fullstendig klar over at dette er selvforskyldt, og bøyer meg totalt i støvet, men ber innstendig om at forummedlemmer ikke lenger skriver innlegg på denne tråden slik at den kan dø i det stille. Er vel innlysende at heller ikke dette innlegget bør besvares.
På forhånd takk.
LF
Ha ha ha. Må jo ha den til sølvskivene, som tross alt er fremtiden det kommende året. At fortiden er 20 ganger så mange, gjør at en ikke helt kan slippe PU/RIAA og spiller.Hva skal du ha for On-tech DAC'en?
Jeg tror nok Ellef kommer fra dette uten varige men...Den mye omtale Ellef føler seg kanskje litt som han med kallebassen i "Life of Brian". En masse folk henger seg helt plutselig på han, han aner ikke hva de vil, hvor de kommer fra, hvem de er eller hvordan han skal bli kvitt dem...![]()
"Hatshepsut" er et fint ord i sakens anledning. Egyptisk dronning som lot seg krone til konge, til stor forvirring for de samtidige krønikører (skulle de bruke maskulinum eller femininum nå?)Til Linda vil jeg bare si: You rock!!!!!!
Tror ikke det er mange damer som deg der ute! KONGE! Evt Dronning siden du tross alt er av det sterke kjønn.
-TEKST KIPPET VEKK-
På den artikkelen sies det også:Når det er sagt...burde vel ikke, men klarer heller ikke la være å legge ved denne:
http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/fritid/article442689.ece
'Tenkte jeg (kanskje noe uventet) skulle prøve å få denne tråden litt inn igjen på rett spor, spor 1 faktisk, og håper med dette at noen vil se på meg som en smule seriøs.
Noe litt underlig skjedde nemlig i går: DVD-spilleren vår var plutselig helt død. Nå er det jo mulig den kan repareres, men har aldri egenlig likt den noe særlig, det er altfor mange knotter på fjernkontrollen som jeg ikke forstår hva skal brukes til bl.a. Så det er mulig jeg kan få overtalt min mann til å bytte den ut, he he..
Derfor:
Kan noen anbefale en god og billig DVD/CD spiller?
Pris 2-3000, må kunne brukes både til DVD og vanlig musikk-CD'er og bør også kunne lese bilde-cd'er (jpg)
Kone og barn-vennlig. 8)
Når det er sagt...burde vel ikke, men klarer heller ikke la være å legge ved denne:
;D
Av og til selger de DVD spillere på PRIX. Denver trur jeg navnet var. Kankende god spiller til 700,- spenn. Tar de fleste formater ;DTenkte jeg (kanskje noe uventet) skulle prøve å få denne tråden litt inn igjen på rett spor, spor 1 faktisk, og håper med dette at noen vil se på meg som en smule seriøs.
Noe litt underlig skjedde nemlig i går: DVD-spilleren vår var plutselig helt død. Nå er det jo mulig den kan repareres, men har aldri egenlig likt den noe særlig, det er altfor mange knotter på fjernkontrollen som jeg ikke forstår hva skal brukes til bl.a. Så det er mulig jeg kan få overtalt min mann til å bytte den ut, he he..
Derfor:
Kan noen anbefale en god og billig DVD/CD spiller?
Pris 2-3000, må kunne brukes både til DVD og vanlig musikk-CD'er og bør også kunne lese bilde-cd'er (jpg)
Kone og barn-vennlig. 8)
Når det er sagt...burde vel ikke, men klarer heller ikke la være å legge ved denne:
;D
Jeg ser budene øke til opptil flere flasker brennevin ;DTil alle som lurer..
Linda er akkurat lik i virkeligheten som man får inntrykk av her, like festlig og skjønn.
Hæ? skal du ta fra meg back up'en minBjørn.
Det å invitere ei jente på bare et glass cognac, er vel å være heller litt kjiip. Derimot hvis du snakker om en hel flaske, skal vi heller diskutere det litt nærmere
Hilsen Jannicke
Ok, unnskyld jenta mi :-[Dessuten, når en gutt endelig inviterer meg på brennevin, så skal du liksom være lykkelig på mine vegne
Be nå dama ut da BjørnHmmm...jentene krangler om meg...burde jo være et godt tegn. Flaks at jeg har godt med vin i hylla...
Mvh.
Bjørn
Nr 1. Porcus, et godt råd, belønning kommer etterpå. Ei dame blir ikke så utrolig sjarmerende etter ei flaske Macallan, så vil du noe mer må du gjøre det først.
Jeg burde kanskje ha nevnt at den ikke ble konsumert en bloc. Varte vel omtrent 9 1/2 week-ends.PS Forventningene bør vel ikke settes spesielt høyt til NOEN, det være seg dame eller herre etter en hel Macallan.... ;D