Det meste låter godt når det er gjennomarbeidet, dette støtter denne tråden i stor grad.
Jeg kommer med en brannfakkel i denne bråtebrenningstia, så dere som ikke liker dette kan hoppe videre.
Impulses beskrivelser er herlige som historier og hifiopplevelser.
Men jeg våger påstanden at de ikke forteller mye om lyden i komprimert utgave.
I tillegg er dette den typen beskrivelser som er fremmede for mannen i gata, og som lar mange stå utenfor og ikke kunne komme inn i vår lille krets som kunne trenge litt rekruttering.
Det er også bare skryt uten annet negativt enn den komponenten som uansett skal byttes ut, trygt.
Her er det på tide å minne om at dette er brannfakkeltekst og noen må kanskje kjøle seg ned før de skriver svar.
theStigs anlegg var nærmest satt som "the answer to all questions" før noen hadde lyttet på det.
Etterhvert som theStig åpnet døren for besøkende ble det mulig å få et inntrykk av hvilke prioriteringer som er gjort i anlegget.
UHYRE interessant og givende lesing!!
Det er nok litt meg, og kanskje litt negativt ladet... Men jeg får ofte bedre inntrykk av lyden basert på høflige negative kommentarer og sammenligninger med annet utstyr.
I så måte er Trondmegs ord i denne tråden av stor verdi, i mine øyne av større verdi enn Impulses velskrevne historier.
Jeg berømmer Valentino for å, i likhet med meg, sette pris på slike kommentarer som Trondmeg kom med.
DET er utviklende og berikende det!
Må stikke, skal lage taco sammen med mor.
Kommer mer senere, håper vi kan holde god stemning i tråden fortsatt.
Mvh
Rolf