|
Kjenner albumet![]()
Spennende oppsett!I morgen blir det en tur litt nordover på lyttebesøk. Hørt dette før men nå i ny stue og vil tru dette fungerer godt der
Røslige Marten med diamant diskant, flott dCS rigg og en bamse amp fra Plinius
Blir morsomt håper jeg
Vis vedlegget 1119599
gismo
Du har helt rett og disse her med diamant diskant stod skikkelig til forventningene! Hørt dette anl før men nå var det vesentlig bedreSpennende oppsett!
Som jeg husker det, var Bird 1 den første (og da eneste i mine ører) av den generasjonen Marten som spilte 100% strålende og ikke var for pågående i toppen.
Ble ingen whisky på mæ….. men Black & White har vi lellTa deg en whisky; Black & White![]()
Takker blues, dette ble jo riktig Black & White
Enig i at RD 160 er finere, men åsså en helt annen pris enn Eversolo Z10 vil jeg anta?Hi Fi Rose sin dac er finere![]()
RD160 fikk "Anbefalt" i siste Hifi Choice - pris her er £4700....Enig i at RD 160 er finere, men åsså en helt annen pris enn Eversolo Z10 vil jeg anta?
gismo
Og her ryker du på 66990 for den🥹RD160 fikk "Anbefalt" i siste Hifi Choice - pris her er £4700....
£4700… Som jo er NOK 64.750,- Så ikke hårreisende forskjellerOg her ryker du på 66990 for den🥹
gismo
Michikiller.Ser at WiiM i disse dager introduserer en ny boks til høsten. Det kan være at min WiiM Amp ble byttet ut da
Vis vedlegget 1121060
Vis vedlegget 1121061
Nå har de puttet WiiM Amp og Ultra i en og samme boksMed skjerm, ny oppegående dac og 200w klasse D blir denne boksen meget spennende
Vis vedlegget 1121062
Vis vedlegget 1121063
gismo
Da ryker i så tilfelle mye herMichikiller.![]()
Ser ikke helt at det skjer menDa ryker i så tilfelle mye her
Michi, HiFi Rose og en sub, den har bare en sub utgang🥹
Hvem vet..er jo noe som heter «less is more»…..🥹
(Og mest trolig noen kr på banken)
gismo
Jepp en spennende boks dette derTror ikke Less is more kan brukes, men bang for the bucks vil det nok bli.
Michi står nok trygt ei stund til.
Men interessant å se hva dette skal koste.
Antagelig blir dette vanskelig å matche for andre produsenter mht kostnad /ytelse.
Skjønner, men om man skal ha WiiM så bør man jo nå vente inn WiiM Amp Ultra daJeg snuste nylig på modellen over Wiim ampen din. Wiim amp Pro importeres og selges av Power, men importør Neby har valgt å ikke ta den inn. Samma det, blir ikke Wiim på meg likevel.