Hehe skorobHaha... syns det ble noe rart, da jeg leste du hadde et anna system i signaturen.
Blir mye bilder serru, fort gjort
Men er fornøyd med det jeg har sjøl åsså selv om
det jeg hørte hos Espen er fra en helt annen «økonomisk verden»
gismo
Hehe skorobHaha... syns det ble noe rart, da jeg leste du hadde et anna system i signaturen.
Et Napoleon til du sprekker.Må virkelig beklage overfor blues, srtorp og RBN at jeg i dag tillot meg
en vidunderlig Napoleon fra Evensens Bakeri uten deres nærvær????????????
Skal prøve for fremtiden å begrense det....??????????????????
Vis vedlegget 570908
gismo
Må virkelig beklage overfor blues, srtorp og RBN at jeg i dag tillot meg
en vidunderlig Napoleon fra Evensens Bakeri uten deres nærvær????????????
Skal prøve for fremtiden å begrense det....??????????????????
Vis vedlegget 570908
gismo
Hehe gutter, dø driver med utskeielser ser je
Du kan få kjøpt Napoleon på polet også. Smaker fortreffelig sammen med Napoleon fra bakeriet. Nærmere win-win kommer iman ikke som kakemons.Hehe gutter, dø driver med utskeielser ser je????????????
Men..... den der kommer itte fra Evensens Bakeri da??????
gismo
Hehe..... har vært innom den Napoleon ved flere anledningerDu kan få kjøpt Napoleon på polet også. Smaker fortreffelig sammen med Napoleon fra bakeriet. Nærmere win-win kommer iman ikke som kakemons.Hehe gutter, dø driver med utskeielser ser je������������
Men..... den der kommer itte fra Evensens Bakeri da������
gismo
Ikke så nøye med musikken, jeg ville lagt meg ved siden av de i sofaen!Hørte på dette albumet i helga, opptil flere bra spor her??????????????????
Vis vedlegget 571331
Tåler en lytt??????
gismo
Var spent på det albumet der og har gitt det et par runder. Må innrømme at det ikke sitter helt hos meg, men et par bra spor var det!Hørte på dette albumet i helga, opptil flere bra spor her??????????????????
Vis vedlegget 571331
Tåler en lytt??????
gismo
Faktisk enig med deg der, noen etter min mening bra spor men flere skuffende enn braVar spent på det albumet der og har gitt det et par runder. Må innrømme at det ikke sitter helt hos meg, men et par bra spor var det!Hørte på dette albumet i helga, opptil flere bra spor her������������������
Vis vedlegget 571331
Tåler en lytt������
gismo
Ja det ble vel en tre-fire spor liggende igjen på spillista bluesNår Norah Jones sammen med venninnene Dobson og Popper gjør køntri, er det aldri feil.
Så; LIKER.
Et legendarisk album
Takk det samme motoren, strålende dag må jeg siJa har fulgt med på henne de siste årene og hun blir nok noe stortutrolig dyktig med særpreg
Ha en fin dag gismo
mvh
Nydelig motiv gismo, her er det også sol i dag til en forandring men resten av uken blir det bløttTakk det samme motoren, strålende dag må jeg si??????Ja har fulgt med på henne de siste årene og hun blir nok noe stortutrolig dyktig med særpreg
Ha en fin dag gismo
mvh
Ingen snø men masse sol??????
Vis vedlegget 571559
gismo
gismo
Gud bedre hvor mye kake det er som konsumeres i den gismoske heimen![]()
Knall høytalere, har jo hørt de og det ble litt kjærlighetTakk i like måte.
Ja, vi får sjå da vet du.
På tide å oppgradere?
Tar innbytte står det.
Vis vedlegget 572696