Kjempefin tråd, og det er nesten som man får Grieg på øret av de mange flotte bildene!
Da får jeg slå ett slag for Geirr TveittKjempefin tråd, og det er nesten som man får Grieg på øret av de mange flotte bildene!
helt enig, og både Sibelius og Smetana slang seg på tonefylgjet!
PÅ det mest intense flueangrepet - begynte vi å undres over HVA er det egentlig fluene oppmår med dette? Annet enn å plaget forstanden ut av en friluftskvinne
Din tur idag så utrolig fin ut Ymir!
( som sjømann kan ikke jeg ha hund - min store sorg )
Jeg, liker de åpne landskap absolutt best også - gjerne med en topp som mål. Men - variasjon, og turkompisen`s velvære er viktig det ogsåDine tidligere turer virket spennende.Dagens hadde jeg ikke trivdes med.
Missliker for mye skog og kratt.
.
Da får jeg slå ett slag for Geirr TveittKjempefin tråd, og det er nesten som man får Grieg på øret av de mange flotte bildene!
helt enig, og både Sibelius og Smetana slang seg på tonefylgjet!![]()
Fint å få bekreftet at det ikke bare er megfekk øydelagt fjellturen av fluger søndag
http://www.nrk.no/mr/flugeinvasjon-i-fjellet-1.11767351
Fint med snø,det gjør det lettere å gå,bortsett fra i de brattesteFortsatt en del snø i fjellet.
Det viktigste med tråden er å komme seg ut og bevege legemet.Den daglige tur er vel ikke begrenset av hverdager? Tenker på ferieturer nå snart, som kanskje ikke er hverdagskost akkurat.....