Har enda ikke brukt mer enn ca. 60% av alternativene i nærområdet,så det er nok av turområder å ta av her.Utrolig interessant å se alle de flotte turene dine/deres! Har du virkelig så mange alternativer til fjellturer i ditt nærområdet? Jeg har forstått at du holder til innærheten av Røldal/Haukeli området hvis jeg ikke tar helt feil, men er virkelig imponert over turene dine, og ikke minst over fotomontasjene som viser hvor flott det er i fjellheimen vår.
REKLAME ?På Haukeliseter har jeg være mange ganger både sommer og vinter. Dessverre ikke som fotturist, ,men på ganske mange turer mellom Drammen og Hugesund. Et mektig og flott fjellområdet hele Haukelifjell. Hadde forøvrig min første langtur med egen bil i 1970 fra Drammen over Hardangervidda til Kinsarvik, via Odda opp Seljestadjuvet til Røldal og videre over Haukelifjell og til Rjukan med min første bil Skoda Octavia. Ble nok bergtatt av dette fjellmassivet den gang og du er heldig å har disse områdene som dine turområder.
:
Her ser ein snefjella i bakgrunnen,1164moh,var på nabofjellet Statsmuren/Fjernfjellet med 1022mho,det var vel etpar veker etter denne turen.Det var ein god del snøfenner på toppen der og.
masta på hemnes vises her.