pengesluk skrev:
Dust ;D
Jeg har hørt potensiale i de hele tiden,men de har vert ekstremt kilne.Spillt helt hinsides bra på gode innspillinger men man har fått ting rett i fleisen ved litt dårligere innspillinger og enormt følsomme for hardhet og forvrenging i resten av kjeden.Så personlig er jeg fristet til å si at originalt er de nesten en feilkonstruksjon,selv om mange liker de slik og original TP1ene var ganske likt oppbygget.Har lest en eller annen plass at Jimi Hendrix hadde et par,og hans venninner måtte skifte elementer annenhver uke fordi han sprengte de.
Men originalt har desse for meg en mellomtone og opp med for høy følsomhet i forhold til bassen,i tillegg hørtes det litt for ofte denne typiske horntrakt-fargingen og lyd med "lokk" på. Min musikalske diett består hovedsaklig av "dårligere" lydmessige innspillinger med god MUSIKK,og mest røck and pøpp.
Jeg var litt usikker på å ta frem stikksaga ,men tenkte at det tildels er reversibelt å få på en ny topp-plate,og siden jeg hadde kun et bud på 10k inklusiv element ,så ladet jeg opp saga
Angrer ikke et sekund !!
Drømmen er noe Kleinhorn lignende,men akkurat den konstruksjonen blir for voldsom i normale rom,men nå begynner dette her også virkelig å smake fugl.Og PM4A er virkelig et fantastisk element både i desse kassene og for eksempel i åpen baffel supplert med gode basselement nedover,skulle hatt noen av dine