Skarpt observert, Rozzy! Du har det fortsatt i deg!

|
Skarpt observert, Rozzy! Du har det fortsatt i deg!
Da er det bare Ă„ ta fatt i problemet. KjĂžp den.Vet jo at mannen var/er produktiv, men dette var helt ukjent for meg.![]()
Her pĂ„ sentralen er det mange som virkelig er dyktige musikk-kjennere. Har lĂŠrt mye der, som jeg selvfĂžlgelig har glemt.Ăssfolls store musikk-kjenner kjĂžrer variert og fint nĂ„!![]()
Neeeei... Ny pickup?Ellers noen som ser noe nytt her?
Nei, men det er kanskje pÄ tide Ä bestille en reserve? Hva vil du anbefale?Neeeei... Ny pickup?![]()
PĂ„ vei i posten fra B Dipper. Tror den blir bra.
Har du vÊrt i sÞlibat. Ja kan vÊre greit det av og til. Bare sitte i en krok og gÄ inn i sitt eget mÞrke indre. For deretter komme jublende ut.En av de fine tinga, med Ä ta et sÞlibat fra dette nettstedet, er Ä komme tilbake for Ä meske seg i tips om musikk. Takk Rolf![]()
Litt usikker pÄ om jubelen er pÄ egne vegne , eller andres... Men hÄper det kan vÊre en slags kombinasjon... Ha en fin helgHar du vÊrt i sÞlibat. Ja kan vÊre greit det av og til. Bare sitte i en krok og gÄ inn i sitt eget mÞrke indre. For deretter komme jublende ut.![]()
Mono innspilling med strekkode pÄ cover hehehEn klassiker spilles nÄ. Nemlig Beatles-Revolver. Vis vedlegget 749786
Moderne MonoMono innspilling med strekkode pÄ cover heheh
Det vil nok skje etterhvert. Men nÄ syns jeg Ortofonen gjÞr en helt grei jobb. SÄ den skal fÄ jobbe for meg en stund til.Der var`n.
Gratulerer med ny spellÊr. Slik skal en platespiller se ut. Da er det bare Ä fÄ flyttet over AT OC 9 fra den gamle spilleren.
/Ruby![]()
Jeg glemmer ikke det. Husker med glede tilbake til de Ära jeg hadde 300B. Det er jo de det blir skikkelig rÞrlyd med. Det hender jeg savner den lyden. Men jeg har det greit med det jeg har nÄ ogsÄ. Blir musikk av det ogsÄ.Grattis! Fin firkantet spiller.
NĂ„ tenker jeg at du snart husker at forsterkere skal ha rĂžr![]()