rolfozzy skrev:
Det kan sikkert la seg arrangere.Destiny skrev:Syns det ser veldig fint ut hos deg jeg rolfozzyrolfozzy skrev:Og lyden her?
Tja. Annerledes enn i Gruva. Og det er vel ingen overraskelse. Men jeg tror nok at det skal bli like bra. Noen high endlyd blir det nok aldri. Ikke etter jeg hørte slukets remedier ihvertfall. ;D
Men jeg tror det blir levelig med det jeg får til.
Lyden flyter lett og greit her nå. Og noe bedre er det alltid en mulighet og få. Kanskje jeg kan komme helt opp på nivået til Østfoldtroikaen Rubyred, Destiny og lassemann. Får strebe mot det i første omgang.
Work in Progress.tror jeg må svinge innom etterhvert å få en lytt når det passer
Destiny..![]()
Den har vel kanskje fått et belegg av nikotin på lasern. Og det er ikke din feil.kise skrev:Uff :'(, feil på rega spilleren så fort?...
Hva virker det som er problemet? , er det kun enkelte cdr den spiller feil?
Ønsker ikke at du skal sitte med en spiller som ikke gjør jobben sin.
JanR skrev:rolfozzy skrev:
Du koster på deg ser jeg !!
Og når jeg kommer innom er det KUN mariekjeks å få
/jan
Takk for det.kise skrev:I så fall, er jeg mer en villig til å rense laseren for deg og gjøre en sjekk på den.
Og om AN, spiller bedre så får du i det minste solgt den videre.
Gratulerer med flott oppsett i ny Stua
;Dpengesluk skrev:Vet dere forresten forskjellen på en boks juleansjos og Rozzys nye husvære??
På juleansjosen er nissen UTAPÅ!!!!!! ;D ;D
God jævla jul, Rozzy! Hold utkikk etter traileren med pakker!
Treig gange?!BHO skrev:Ser bra ut detta.
btw.....kan røykinga være årsaken til den noe treige gangen på vinylsnurra di også? ;D ;D
Har du planer om å få deg et kabelproblem? :rolfozzy skrev:Lyden flyter lett og greit her nå. Og noe bedre er det alltid en mulighet og få. Kanskje jeg kan komme helt opp på nivået til Østfoldtroikaen Rubyred, Destiny og lassemann. Får strebe mot det i første omgang.
Nei dæven!RoDa skrev:Har du planer om å få deg et kabelproblem? :rolfozzy skrev:Lyden flyter lett og greit her nå. Og noe bedre er det alltid en mulighet og få. Kanskje jeg kan komme helt opp på nivået til Østfoldtroikaen Rubyred, Destiny og lassemann. Får strebe mot det i første omgang.
;D
RoDa skrev:Tror ikke han har byttet kabler ennå, nei.
Det er jo nesten rart at han driver på sånn med forsterkere og greier når hele kablefundamentet er ustøtt i utgangspunktet?
Blir nok bra etterhvert her Ruby.Rubyred skrev:Det der så rett og slett ikke så "pess gæærn`t" ut Rozzy. ;D
Fått det rett så hjemmetrivelig på kort tid. Flott kåk. Grattis Roz.
Besøk kommer plutselig. (over nyttår).
/Ruby
Medlem av Østfold troikan "uten" kabelproblem!!! ;D
I vaffall!!!rolfozzy skrev:Så du er den i troikaen som ikke har kabelproblemer?
Var det det du mente?
pedal skrev:Hvorfor kaste bort dagen med å sitte i stua og se på TV, når man har så mye musikk å høre på?
Står på soverommet og trekkes fram hvis det skulle være noe av interesse og se på.JanR skrev:pedal skrev:Hvorfor kaste bort dagen med å sitte i stua og se på TV, når man har så mye musikk å høre på?![]()
Tv'n glimtet foresten med sitt fravær i stua.
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Den har vel kanskje fått et belegg av nikotin på lasern. Og det er ikke din feil.kise skrev:Uff :'(, feil på rega spilleren så fort?...
Hva virker det som er problemet? , er det kun enkelte cdr den spiller feil?
Ønsker ikke at du skal sitte med en spiller som ikke gjør jobben sin.
Den vil ikke starte enkelte cdr. Gjelder ikke alle, men det blir fler og fler.
Jeg har nevnt det tidligere at ingen cdspiller skal få meg til å slutte og røyke.
Så ikke føl noe ansvar for dette kise.
Nei ,. men det finnes noe med bedre oppløsning , som kanskje kunne vært moro å prøve for rolf , nå som lytterommet er større , og luftigere.JanR skrev:For hva det måtte være verdt, Dylan låter ikke galt på hverken H III eller khorn.
/jan
Vi er diltereJ.J skrev:Tydeligvis så er det Heresy som setter standarden - dem andre i Heritage serien prøver så godt dem kan og bli like gode men ....![]()