Og da må det jo være sant :rolfozzy skrev:Helt riktig fingern. Heresy III er de absolutt beste av alle Klipsch sine høytalere.
Det sier både Dylan og jeg.
/jan
Og da må det jo være sant :rolfozzy skrev:Helt riktig fingern. Heresy III er de absolutt beste av alle Klipsch sine høytalere.
;D ;DJanR skrev:Og da må det jo være sant :rolfozzy skrev:Helt riktig fingern. Heresy III er de absolutt beste av alle Klipsch sine høytalere.
Det sier både Dylan og jeg.![]()
65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
det er nok det jan. de fleste andre modellene er det bare kasseformen som er igjen (til en viss grad) når eierene er ferdig med ombyggingenJanR skrev:Og da må det jo være sant :rolfozzy skrev:Helt riktig fingern. Heresy III er de absolutt beste av alle Klipsch sine høytalere.
/jan
:'( trist at gammern har forlatt ossmesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
heresy 3 ble laget etter at pwk hadde køyet.
fabrikken gav beng i høvdingens ettermæle, og så sitt snitt til å øke profitten på heresy 3 ved å redusere delekostnader.
men det er fremdeles en ålreit høyttaler.
Mener dere at H3 har blitt en dårligere høyttaler?mesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
fabrikken gav beng i høvdingens ettermæle, og så sitt snitt til å øke profitten på heresy 3 ved å redusere delekostnader.
blant annet ble elementene hengt opp med tegnestifter, og det går også rykter om utstrakt bruk av plast.
mesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
blant annet ble elementene hengt opp med tegnestifter, og det går også rykter om utstrakt bruk av plast.
Jeg hørte den !!65finger skrev:det er nok det jan. de fleste andre modellene er det bare kasseformen som er igjen (til en viss grad) når eierene er ferdig med ombyggingenJanR skrev:Og da må det jo være sant :rolfozzy skrev:Helt riktig fingern. Heresy III er de absolutt beste av alle Klipsch sine høytalere.
/jan![]()
mesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
Du er velkommen JanOlav. En eller annen gang. ;DJanOlav skrev:Hei Rolf! Såg et par flotte H3 i dag når jeg var hos Flugsrud og henta et par RF-52.
Samme finish som horna mine. ;D
Håper du har fått det bra Rolf, i ny kåk. gratulerer så meget.
Jeg kommer innom en tur, en eller annen gang! 8)
Ok. Banker deg opp neste gang jeg ser deg. ;Dmesut skrev:mesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
makan til sein reaksjonstid på deg, rozzy.
fortjener jeg ikke respons på dette innlegget?![]()
Derom ingen tanker. ???bjornh skrev:Mener dere at H3 har blitt en dårligere høyttaler?mesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
Jeg har fått god hjelp underveis. Som jeg er takknemlig for.RoDa skrev:Var egentlig ikke redd for det, rolfozzy, du har fått det til før og har mer erfaring enn de fleste.
(Siden du har levd lenge 8) )
Tanken min er: Hva mener han egentlig nå da, med det spørsmålet. Dårligere enn hva?bjornh skrev:Derom ingen tanker. ???bjornh skrev:Mener dere at H3 har blitt en dårligere høyttaler?mesut skrev:65finger skrev:Heresy ble toppen for gamle Paul, han tok sin død av å forsøke å toppe den, spesielt Heresy III så han på sitt mesterverk
Dette var bare en vits fra mesut. Heresy III er like gode, eller dårlige som de alltid har vært.bjornh skrev:Hvis fabrikken reduserte delekostnadene tenker jeg at:
1. de brukte billigere deler av dårligere kvalitet
2. de kuttet antallet deler totalt sett
3. en kombinasjon av ovenstående
Takker. 200 sider, jøss. Hvem hadde trodd det skulle gå så langt.F.E. skrev:Vakkert glød fra WEEller noe annet? Vel,gratulere med ny kåk og 200 sider her
mvh Filip
Musikken har alltid kommet først. Det andre rundt det er bare et middel til musikkopplevelse.F.E. skrev:Vel,har fulgt med denne tråden lenge,artig og trivelig lesingBedre enn alle disse krangletrådene :
Virke som om du bryr dæ mest om musikken og det er jo et sunnhetstegn
mvh Filip
rolfozzy skrev:Dette var bare en vits fra mesut.bjornh skrev:Hvis fabrikken reduserte delekostnadene tenker jeg at:
Ingen dårlig vits det, mesut. Jeg har ledd mange ganger av den.mesut skrev:rolfozzy skrev:Dette var bare en vits fra mesut.bjornh skrev:Hvis fabrikken reduserte delekostnadene tenker jeg at:
det var en vits, ja.
en dårlig en.
jeg aner ikke når pwk døde, og hva som har vært endret i de ulike heresy-versjonene.
heresy er en meget vellykket høyttaler.
Ordet "prøver" har ikke plass i mitt vokabular når det gjelder dette. ;DJanR skrev:![]()
På den andre siden så er det jo flott at du prøver å slutte![]()
/jan
Nettopp.LMC skrev:man PRØVER ikke å slutte!
man simpelthen bare slutter
It´s all in your mind!
Leif "ex-røyker"