Guida Gruvetur.
Ikke var det Karajans tolkning av 9. heller. Solti heter vel fyren.
Men samma det......... ;D
Hvor kommer det fra det at jeg skal ha sagt det ble spilt pling plong ?Mbare skrev:;Drolfozzy skrev:Du vet det, Jan, at når det er "hifi" folk på besøk nytter det ikke og spille på en gammel Rega. Da må pling plong remediene kobles opp. ;DJanR skrev:Fikk dere prøvd Cayin spilleren i går ?
/jan
Så,ja Caninen fremførte musikken i går. Men så fort de var ute av døra, og jeg gikk tilbake til og spille MUSIKK ble Regaen satt tilbake igjen.
Musikk er lyd, lyd er ikke nødvendigvis musikk. Jeg syns Caninen lager mer musikk ut av lyd enn Rega'en, jeg da. Men det er klart, hvis du heller foretrekker en tilbaketrukket og noe tilsløret engelskmann, så er vel Rega'en grei nok, den...Men: den spilte overraskende bra, det skal den ha. Skjønner godt de som liker den, varm og rund og ufarlig.
Så veldig pling-plong kan vel uansett ikke den musikken vi spilte i går, sies å være. Karajans tolkning av LwB's 9., Kyuss, noe Thom Yorke, Wilco... Jeg kan godt ta med noe Arvo Pärt eller lignende neste gang, hvis det ble for lite pling-plong. 8)
Ikke var det Karajans tolkning av 9. heller. Solti heter vel fyren.
Men samma det......... ;D