Det har akkurat kommet meg for øret... at de personene som er siv Jensens personlige rådgivere var i konflikt med Carl I hagen på
90 tallet. Han måtte fjerne dem fra deres stillinger på den tiden grunnet... problemer med deres oppførsel...
Med andre ord: Jeg tror Siv har nevnt for en /alle disse Hagens ønske om kandidatur før nominasjonen og fått følgende råd av dem:
Blablabla høff høff høff, joike dolke bloike nuffetuffe noik i ryggen, midt i ryggen!
Noe hun fulgte, til hennes fall...
Uforståelig sier du? Jeg skjønner heller ikke hva de sa, men det gjorde tydeligvis Siv Jensen, klar tale? Nei, da hadde hun hatt respekt..
Hun skulle ha skjønt, som Karl gjorde, att disse folkene er bad news...
Dette er avgjørende uansett situasjon. Man må ha folk rundt seg som gir bra råd. Råd man trenger å høre, ikke gjatting man ønsker å høre.
Eller enda nedrigere... Siv tror hun er den som selv skal gi råd til andre, noe hun ikke er istand til. Beklager, men det har vist seg å være smertefullt riktig!
Jeg tror det er slik for FRP nå, att Siv må overlate ledervervet til F.eks Sandberg. Det ville ha hjulpet på situasjonen, tror jeg...
mvh