V
vredensgnag
Gjest
/\ I mine øyne ville det bygget påført samfunnet skade, så her er jeg lettet fordi Frp velger en "takk for sist" til sine Dolchstossere.
Det har jeg ingen mening om. Bor ikke i Oslo, og kan ikke sette meg inn i hverken konsekvensene og behovet for flytting av samlingen.vredensgnag skrev:/\ I mine øyne ville det bygget påført samfunnet skade, så her er jeg lettet fordi Frp velger en "takk for sist" til sine Dolchstossere.
Forhåpentligvis sendt til Spania.vredensgnag skrev:Nei, går nok fri for slike raptuser. Hvor er det blitt av Hagen?
He he, nei. Jeg kan dessverre skuffe alle med å fortelle at han var i Fredrikstad i dag. FrPs ordfører gjorde etterhvert en dårlig figur. Hagen gjorde det ikke så dårlig som henne. Monica Mæland kom heller ikke heldig ut av det med sin triumf over at det både ble regnet som nødvendig med både nedskjæringer og boligskatt samtidig, som hun fremhevde at det ikke nødvendigvis unngås nedskjæringer med boligskatt. Like interessant å vite som at det er kjekt med paraply i regnet. Blir ikke boligskatt innført på grunn av budsjettunderskudd? Er det gitt at den skatten skal dekke hele underskuddet? Merkelig argument. Men det er et H-tema, og dermed OT.Gubra skrev:Forhåpentligvis sendt til Spania.vredensgnag skrev:Nei, går nok fri for slike raptuser. Hvor er det blitt av Hagen?
Og med den uttalelsen fremstår Kjølstad som fremst blant likemenn. En verdig leder i FpU ;DGjestemedlem skrev:Et øyeblikk av klarsyn og selvinnsikt hos Fpu.
Formann i Fremskrittspartiets ungdom i Oslo, Christer Kjølstad, skylder på mindre begavede Frp-ere etter et elendig resultat i årets skolevalg.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7781824
Dette har jo alle andre vært klar over i mange år. :-\
Var det ikke noe baluba :Pink_Panther skrev:http://www.na24.no/article3225688.ece
Nå har han visst pælmet litt stein i glasshuset sitt.
Ref. saken mot Gro H. Brundtland
"Næringseiendom" i strandkanten på Tjøme. Luksusbolig med innlagt kontor. Et lite kontor, vel og merke.lars_erik skrev:Var det ikke noe baluba :Pink_Panther skrev:http://www.na24.no/article3225688.ece
Ref. saken mot Gro H. Brundtlandda han kjøpte dette huset/ tomta si for noen år siden også? Har en erindring om det.
Skal jeg få skylden for det også, nå? Fy fader, altså... Han der lederen for Oslo Fpu virker som riktig mann til jobben. Fremtidens politiker i et parti som trenger slike for å overhodet ha en god fremtid.lars_erik skrev:Var det ikke noe baluba :Pink_Panther skrev:http://www.na24.no/article3225688.ece
Ref. saken mot Gro H. Brundtlandda han kjøpte dette huset/ tomta si for noen år siden også? Har en erindring om det.
Det er så mye tøv disse folka finner på, at de må mangle både oppdragelse; ta hensyn til andre enn seg selv, og rett og slett vett!Nifelheim skrev:FrP flyr rundt i veibanen ikledd gule vester og dirigerer bilister slik som kun politiet har myndighet til.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2011/artikkel.php?artid=10090404
Hva var svaret fra Frp-representanten? "Noen er ute etter å ta FRP". ingen overraskelse der.
Det verste med den aksjonen er vel at Hoksrud bruker det rare ordet 'fremprovosere':lars_erik skrev:Det er så mye tøv disse folka finner på, at de må mangle både oppdragelse; ta hensyn til andre enn seg selv, og rett og slett vett!Nifelheim skrev:FrP flyr rundt i veibanen ikledd gule vester og dirigerer bilister slik som kun politiet har myndighet til.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2011/artikkel.php?artid=10090404
Hva var svaret fra Frp-representanten? "Noen er ute etter å ta FRP". ingen overraskelse der.
Og " noen er ute etter å ta Frp". ??? De klarer da fint selv å framstå som to-prosenter.
Den første aksjonen til FrP kunne lett ha ført til ulykker. En regntung ettermiddag, politi "look-a-like" som står og vifter med armene midt i veibanen på en sterkt traffikert vei i rushtiden.Nifelheim skrev:Stor forskjell på liv og lære.
SV får pes fordi de leier miljøvennlig, men ikke det aller mest miljøvennlige.
Hvor er dem som peser når lov-og-orden-partiet beviselig bryter loven. Ikke bare 1 gang i løpet av et døgn, men 2 ganger. Og andre gangen etter å ha blitt irettesatt av politiet for første brudd?
PS! Hvilket verdibrudd er størst og alvorligst?
De skal være veldig glade at dette idiotiet ikke hendte mens jeg og min bil var på vei til jobb. Hadde muligens kjørt de ned i raseri.Pink_Panther skrev:Den første aksjonen til FrP kunne lett ha ført til ulykker. En regntung ettermiddag, politi "look-a-like" som står og vifter med armene midt i veibanen på en sterkt traffikert vei i rushtiden.Nifelheim skrev:Stor forskjell på liv og lære.
SV får pes fordi de leier miljøvennlig, men ikke det aller mest miljøvennlige.
Hvor er dem som peser når lov-og-orden-partiet beviselig bryter loven. Ikke bare 1 gang i løpet av et døgn, men 2 ganger. Og andre gangen etter å ha blitt irettesatt av politiet for første brudd?
PS! Hvilket verdibrudd er størst og alvorligst?
Aksjon nr. 2 var ikke så hasardiøs, der drev de bare forfaskning i stor skala. Dette samtidig som Hoksrud furter fordi Samferselsministeren bevilger penger til samferdselsprosjekter.
Det tror jeg du skal være veldig glad for at du ikke gjorde. Privatisert henrettelse som straff for uautorisert trafikkdirigering høres ikke spesielt bra ut. Land vi ikke ønsker å sammenligne oss med, osv.lars_erik skrev:De skal være veldig glade at dette idiotiet ikke hendte mens jeg og min bil var på vei til jobb. Hadde muligens kjørt de ned i raseri.
Så,så.Asbjørn skrev:Det tror jeg du skal være veldig glad for at du ikke gjorde. Privatisert henrettelse som straff for uautorisert trafikkdirigering høres ikke spesielt bra ut. Land vi ikke ønsker å sammenligne oss med, osv.lars_erik skrev:De skal være veldig glade at dette idiotiet ikke hendte mens jeg og min bil var på vei til jobb. Hadde muligens kjørt de ned i raseri.
Tenk litt over om det utsagnet ditt får deg til å fremstå som en mer eller mindre seriøs debattant. Vi vet allerede hva du mener om FrP, men hvem er det du ønsker å være?
Det avhenger strengt tatt av størrelsen på bulken :Zomby_Woof skrev:Skulle til å si det, Asbjørn. Hadde ikke blitt noen FrP-skandale da.... :![]()
Trøndersk ironi handler for meg mest om understatement. "De' vart no brukbart, ja" etter en fotballkamp hvor man valset over motparten 8-0. Eller "Itj'nå å skjemmes over", som faktisk var Adresseavisens overskrift etter 9 midt-norske gullmedaljer i siste vinter-OL. Eller den lakoniske og drepende replikk, som naboens kommentar da slakterens sønn hadde tatt juridisk embedseksamen: "De må no vel bli bra no ja, me ein te å slakt og ein te å flå." Eller det overraskende ordvalg, som da jeg en gang for lenge siden spurte min bror om hvor det hadde blitt av kjæresten hans, siden jeg ikke hadde sett henne på noen dager. "Æ ha' sagt opp abbonnemange'" lød det. Mer behøvde ikke sies.lars_erik skrev:Trøndersk ironi er det visst vi trøndere som forstår best. Glemmer det av og til 8)
Noen har en litt røffere toneAsbjørn skrev:Trøndersk ironi handler for meg mest om understatement. "De' vart no brukbart, ja" etter en fotballkamp hvor man valset over motparten 8-0. Eller "Itj'nå å skjemmes over", som faktisk var Adresseavisens overskrift etter 9 midt-norske gullmedaljer i siste vinter-OL. Eller den lakoniske og drepende replikk, som naboens kommentar da slakterens sønn hadde tatt juridisk embedseksamen: "De må no vel bli bra no ja, me ein te å slakt og ein te å flå." Eller det overraskende ordvalg, som da jeg en gang for lenge siden spurte min bror om hvor det hadde blitt av kjæresten hans, siden jeg ikke hadde sett henne på noen dager. "Æ ha' sagt opp abbonnemange'" lød det. Mer behøvde ikke sies.lars_erik skrev:Trøndersk ironi er det visst vi trøndere som forstår best. Glemmer det av og til 8)
Du må heim å øv meir, lars_erik.
Tingene spisser seg litt i Porsgrunn nå; http://www.ta.no/nyheter/grenland/article5728683.ecePink_Panther skrev:De har jobbet i natt, disse telemarksheltene fra FrP http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.7783289
Jeg trodde at det å sette opp falske skilt er ulovlig, jeg. :
Egentlig syntes jeg litt synd på frepperene nå. Trumfkortet de har brukt i mange år for å tiltrekke seg velgere er plutselig blitt ugyldig, hovedmotstanderen har hatt en sympatibølge og den mulige samarbeidspartneren stjeler stemmer i hopetall fra dem. Nå er de alene i sandkassen, ingen vil leke med dem og da kommer utbruddene.
Hurra!! Livet er herlig!! ;D
Når et selvutnevnt lov- og ordenparti kommer med et slikt svar så blir det smått morsomt. En så sentral del av lovverket bør være kjent for alle som har førerkort. Vi kan altså konstatere at ingen i Porsgrunn FrP har førerkortet, og i alle fall fortjener de det ikke. Med alle de bensinslukerne FrP-ere ofte foretrekker så gjør lokallaget i Porsgrunn en kjempejobb for miljøet kan det virke som. Hipp hurra for det!- Vi tenkte overhodet ikke på at dette var ulovlig på forhånd. Vi tenkte bare på å få synliggjort politikken vår, sier leder i Porsgrunn Frp, Nelly Olsen, til VG Nett.
Akkurat det samme tenkte heroinisten i Nygårdsparken da han en tidlig morgen syntes det var en god idé å forsyne noen andre heroinister med medisin for å unngå å bli syke. Det er klart at folk som får gode ideer uten å tenke seg godt nok om ikke bør straffes for det. Det er jo kun ulovligheter som begås av smarte, nyktre og bevisste mennesker som er straffbare. Og det er jo i dette tilfellet riktig, i og med at de som ikke vet sitt eget beste ofte ikke er mentalt strafferettslig tilregnelige.- Vi tenkte overhodet ikke på at dette var ulovlig på forhånd. Vi tenkte bare på å få synliggjort politikken vår, sier leder i Porsgrunn Frp, Nelly Olsen, til VG Nett.
Sett slikt ;Dbaluba skrev:Dette var jo et direkte humoristisk innslag i valgkampen for mange av oss, sett bort fra bilistene i Porsgrunn og FrP.
Når et selvutnevnt lov- og ordenparti kommer med et slikt svar så blir det smått morsomt. En så sentral del av lovverket bør være kjent for alle som har førerkort. Vi kan altså konstatere at ingen i Porsgrunn FrP har førerkortet, og i alle fall fortjener de det ikke. Med alle de bensinslukerne FrP-ere ofte foretrekker så gjør lokallaget i Porsgrunn en kjempejobb for miljøet kan det virke som. Hipp hurra for det!- Vi tenkte overhodet ikke på at dette var ulovlig på forhånd. Vi tenkte bare på å få synliggjort politikken vår, sier leder i Porsgrunn Frp, Nelly Olsen, til VG Nett.
Akkurat det samme tenkte heroinisten i Nygårdsparken da han en tidlig morgen syntes det var en god idé å forsyne noen andre heroinister med medisin for å unngå å bli syke. Det er klart at folk som får gode ideer uten å tenke seg godt nok om ikke bør straffes for det. Det er jo kun ulovligheter som begås av smarte, nyktre og bevisste mennesker som er straffbare. Og det er jo i dette tilfellet riktig, i og med at de som ikke vet sitt eget beste ofte ikke er mentalt strafferettslig tilregnelige.- Vi tenkte overhodet ikke på at dette var ulovlig på forhånd. Vi tenkte bare på å få synliggjort politikken vår, sier leder i Porsgrunn Frp, Nelly Olsen, til VG Nett.
Ja ja, vi skal ikke overdrive. Det blir litt for dumt. Men vi kan vel glede oss over at landets dummeste politiske lokallag endelig er kåret. [size=10pt]Nei, der overdrev jeg pinadø igjen. Vennligst overse hele innlegget mitt. Jeg tenkte meg ikke godt nok før jeg skrev det, og nå glemmer jeg rett og slett å tenke meg om før jeg trykker på "Legg til innlegg".
Pelle Parrafin, Billy Bettong, Frida Frosk, Ragna Rekkverk og Calle Kølle?Pink_Panther skrev:Jeg syntes litt synd på Calle, jeg. Han kunne ha vært en skikkelig rocker, hadde det ikke vært for denne hersens politikken.
Dessuten passet han i Pelle Parafins band. ;D
Det kan vi vanskelig beklage. Helt siden Anders Langes Parti ble stiftet på Saga kino i Oslo i 1973, har denne avis vært en aktiv motstander av partiet, politikken og alt dets vesen.