Hot tips til FIFA-nissene: amputerte armer på alle utespillere.
Og der satt'n, takk.
Det er en viss forskjell på tresko og treskalle.
Og der satt'n, takk.
Jepps!Nå må Spania vinne....
Verdens beste land = verdens beste klokke?Forskjell på feil og bevisst feilTror jeg tar en laaangtur i fjellet heller, kjenner jeg er litt lei greia allerede.
Så ingen i går, kanskje jeg ser at Uruguay slår ut England i dag...Verdens beste land = verdens beste klokke?
Kamerun var tragisk, bye bye.
Vet ikke helt hvem jeg skal holde med i dag, hater England.
Jeg har i årevis foreslått polvotter uten tommel. Mindre drastisk enn amputasjon.Hot tips til FIFA-nissene: amputerte armer på alle utespillere.
Og der satt'n, takk.
Hehe - det eneste du trenger å gjøre, er å satse et par hundrelapper på at Japan vinner.
mye rart , hvis han ikke går på den ballen som han ikke vinner er det virkelig fare på ferde,att han ikke når helt opp er vel neppe noen tabbe,men han må prøveTo tabber av Gerrard som ble skjebnesvangert. Gerrard har hatt en fantastisk karriere, men også preget av en del store personlige feil. Nå i VM og ikke minst i ligaspurten med Liverpool hvor et tilbakespill var med å ødelegge Liverpools mulighet til å vinne ligaen
RBK er hakket verre for tidenJa, England er nesten like ræva som Rosenborg.
Ved lik poengsum er det innbyrdes oppgjør som gjelder først eller er det målforskjell?Vi koser oss uansett med nok et England-tap
Men de kan fort gå videre fortsatt, snedig nok.
Men vi satser på storseier mot Costa Rica nå, og så kan Italia stille med redusert lag i siste og la Uruguay vinne med ett mål.
Det er sikkert innbyrdes først, men i dette scenariet blir det vel slik at alle har slått en av de andre, altså England, Uruguay og Costa Rica med en seier hver mot en av de andre. I så fall tenker jeg målforskjell blir avgjørende.Ved lik poengsum er det innbyrdes oppgjør som gjelder først eller er det målforskjell?Vi koser oss uansett med nok et England-tap
Men vi satser på storseier mot Costa Rica nå, og så kan Italia stille med redusert lag i siste og la Uruguay vinne med ett mål.
De har jo regler for slikt:Ved lik poengsum er det innbyrdes oppgjør som gjelder først eller er det målforskjell?Vi koser oss uansett med nok et England-tap
Vet ikke hvordan det er i fotball-VM, men Danmark kom seg videre via loddtrekning i seneste fotball-EM for kvinner.Har det noen gang blitt loddtrekning i VM? Og om det blir det kan man da stole på en korrupt organisasjon som FIFA?