|
Nei, noe fra guruene i Fairfax, Virginia.^^ Noe fra guruen i Buskerud.
mvh
Kjenner ingen guruer, ikke i Buskerud heller.^^ Noe fra guruen i Buskerud. Så at et innlegg kom imellom. Svar til Slukets innlegg, dette.
mvh
Sjelden jeg ligger design i den retningen, men denne var blodtøff.Hva med en slik?
Vis vedlegget 413276
Magma New - NAT audio - Innovative Audio Manufacture
Da slipper du å ha på varmepumpe eller ovn![]()
Med andre ord burde ikke Evo2 spurt i det hele tatt ???Eneste måten Evo2 kan finne ut av dette er å teste saker og ting hjemme.
Å komme med tips om hvordan den og den låter på høyttalere man ikke har hørt, i rom man ikke kjenner og kanskje ikke smaken til Evo2 er nesten bare til forvirring. At man enda til anbefaler forsterkere man ikke har hørt selv, synes jeg er rett og slett for dumt.
Få testa mest mulig hjemme Evo2 før du handler inn. Tar mye lenger tid, men er morro og tilslutt treffer du.
.... For en stund.
Følger med i letingen, da jeg virkelig kunne tenke meg Luxmanen din.
Du kjenner vel Ken?Kjenner ingen guruer, ikke i Buskerud heller.^^ Noe fra guruen i Buskerud. Så at et innlegg kom imellom. Svar til Slukets innlegg, dette.
mvh
Du har nok rett i det,Sluket. Blir gøy og teste ut CJ nå først,så får jeg hørt det også. Aldrig hadt CJ før.Et skikkelig godt transistor trinn med gode strømreserver er tingen, høyttalerne har et komplekst delefilter og flere basselementer, kombinert med en virkningsgrad som nødvendigvis blir midt på treet med denne type konstruksjoner. Skal du ha kl. A så blir det virkelig stort og dyrt, et kvalitetstrinn i kl.AB er ingen dårlig løsning og vil gi deg nok kraft kombinert med god lyd. Kl. AB med skikkelig headroom er langt bedre enn kortpustet kl.A.
Nå ble det Conrad-Johnsen ET-250S og CT 5 er fornøyd med detC.J. er utmerkete produkter, men var det ikke s.s. du helst ville ha?
mvh
Tror ikke dette var det dummeste valget.Nå ble det Conrad-Johnsen ET-250S og CT 5 er fornøyd med detC.J. er utmerkete produkter, men var det ikke s.s. du helst ville ha?
mvh
O
Takk,og god jul til deg ogsåDistinctive, Evo2: Langt derifra. Men så store må altså rørbestykka sluttrinn- eller egentlig også transistoriserte- være for å vekke Futura..Ellers vites det nok allerede at sistnevnte prinsipp er mitt personlige valg på italienere. Ref Slukets innlegg her oppe..Uansett, Ove: Du har nok den pakka lenge. God jul!