Forslag til et smalt/lavt rack?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.257
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Hei.
Tenker jeg får bruk for et aldri så lite/smalt rack.
Ser for meg noe som er max 1m i bredde, ikke høyere enn ca halmeteren - 60cm, og som har 1-2 hyller pluss topplate. Det trenger ikke være mer enn ca 40cm dypt.

Forslag?

mvh
Proffen

Z

Zomby_Woof

Gjest
Bestå er vel 120 i dobbel bredde. Men ellers er jeg hjertelig enig i anbefalingen. Jeg har dem selv, bilder i Dungeon of despair-tråden.

Tror det kom på rundt 300,- pr. stk. i enkel bredde med føtter. De' e' gjedd førr pængan!

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Zomby_Woof skrev:
Bestå er vel 120 i dobbel bredde. Men ellers er jeg hjertelig enig i anbefalingen. Jeg har dem selv, bilder i Dungeon of despair-tråden.

Tror det kom på rundt 300,- pr. stk. i enkel bredde med føtter. De' e' gjedd førr pængan!
Stemmer det, så ikke Max 1m før nå.

Mvh
Kjetil

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Om du kan strekke deg til 103 cm så vil kanskje dette passe?

eposhansen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
3
Proffen skrev:
Hei.
Tenker jeg får bruk for et aldri så lite/smalt rack.
Ser for meg noe som er max 1m i bredde, ikke høyere enn ca halmeteren - 60cm, og som har 1-2 hyller pluss topplate. Det trenger ikke være mer enn ca 40cm dypt.

Forslag?

mvh
Proffen
Flott tråd,jakter selv ;)

Så har laget noen selv...sånn som dette

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.257
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
JEG kunne lett levd med dette i tv-stuen - men vi får høre hva interiørpolitiet sier først...
Vet at det er over meteren bredt, men tror nesten at det må bli DIY hvis jeg skal under meteren i bredde, i alle fall ifht materialer jeg tror kan passere og godkjennes av interiørpolitiet.
Problemet med Janus blir vel at det estetisk krasjer aldri så lite hvis sofabordet er massiv eik....eller?

mvh
Proffen

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.257
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Likte for så vidt utseendet på den bredeste fra Jysk, men den blir for bred...
Den nederste har jeg i ca 80cm utgave...med to skuffer og en hylle. Kan funke greit nok - til å begynne med - men det blir nok snekring etterhvert.... Da lager jeg like greit en mindre fysisk ruvende sak enn jeg har i dag....trur det blir berre lekkert, jeg... ;D

mvh
Proffen

Topp Bunn