Så, så solstråle ... hvor der inntet er å finne ...Fidelity har faktisk blindtestet og har erfaring, det er nok for meg.
Her sitter "vitenskapsmennene" og kverulerer rundt teorier og om at det må gjennomføres tester, men ingen av dem gjør det selv. Dette i seg selv er en stor kontradiksjon som setter troverdigheten på stor prøve IMHO.
O.t. Nå er det vel få her inne som kan påberope seg noen som helst grad av troverdighet (både tilstedeværelse og fravær av sådan), det er vel forøvrig noe man gjør seg fortjent til. Jeg har inntrykk av at troverdighet for enkelte er avhengig av hvor vidt resultatene er positivt korelert med egene erfaringer, for andre er troverdighet først og fremst knyttet til metodikk, dernest resultater og evt. eget erfaringsgrunnlag. Det er faktisk noen av oss som er villige til å forkaste eget erfaringsgrunnlag, dersom det skulle framkomme resultater som motstrider dette, og under forutsetning av at bl.a. metodikken som har produsert resultatene gir grunnlag for at resultatene har troverdighet og relevans.
Siden jeg som troløs er predisponert til å ikke høre forskjeller, og ellers både har for dårlig anlegg og for dårlige ører, så er jeg neppe riktig kandidat til en lyttetest som evt. skulle produsere «troverdige» resultater om at det er hørbare forkjeller på f.eks. kabler. På den andre siden er det mulig jeg hører bedre med bind for øya enn uten.
mvh
KJ
Vedlegg
-
83.3 KB Visninger: 955
-
66.8 KB Visninger: 963
-
115.4 KB Visninger: 965