Dobbelt opp
Sist redigert:
Nu, igen....?..........Forfatteren står fortsatt uten honorar.
Ah forfatteren skuffer ikke, slagferdig som alltid. Etter å ha drøftet saken med mine mange arvinger nå jeg dessverre meddele at de, egoistiske som de er, ikke så noen grunn til å frasi seg arv til fordel for kunsten.Fører Herren meg endelig opp i sit testamente? Det gleder meg og jeg håper virkelig det medfører riktighet at Deres 90 års dagen ble feiret med stort hell.
Møffe er fortørnet over dette. Har dog ingen plader med Queen, men patienten i syd, har dog straks måtte søge gruppe-terapi...Pasientene er hjelpesløse tøser på søken etter det enkle. Jada. Floyd og Queen er der ute for dere. Ta dere sammen.
Den måbende og uoplyste hob af ingorenter, venter i åndeløs spænding på at få foræret et fixt og færdigt, let fordøjeligt, med høj underholdnings' værdi, svar på hvad der foregår...?I Rustbeltet foregår det på en måte som er vanskelig å fatte eller begripe for surdeigmenn urbanisert inn i udugelighet.
Vis vedlegget 503283
Der så det godt ut å væreEtter mislykket fornyelse av diagnoseutstyr trakk vår venn og helt seg ned i underetasjen.
Vis vedlegget 507903
Ja, en sånn kjeller ønsker jeg meg!Etter mislykket fornyelse av diagnoseutstyr trakk vår venn og helt seg ned i underetasjen.
Vis vedlegget 507903
När en trodde det inte kunde komma mer från den kanten, så gör det just det. Fantastiskt!Etter mislykket fornyelse av diagnoseutstyr trakk vår venn og helt seg ned i underetasjen.
Vis vedlegget 507903
Noen av oss bor i leilighet med begrenset plass; dermed nedlasting av filen på 41,7 GB og ikke innkjøp av flere kg pappeske med stort sett tomrom. Dessuten høyoppløste filer på 192K 24bit og ikke de stusselige 44,1K 16bit CDene som ligger i pappesken. Musikken er praktfull som vanlig fra den kanten.Pacific Northwest, ’73-’74: The Complete Recordings. 19 sølvskiver i en boks som fremstår som et mesterverk. Den brukte 5 dager over Atlanteren. Den er hjemme nå. Forfatteren av denne ganske utmerkede tråd kan ikke vente med å dykke ned i oasesens klare kilde.
Vis vedlegget 508412
Image is everything, obey your image!Kravene er ikke så store her nede, men vi er sikre i saken om at big is better, særlig når kilden er musikkassett. Man har fortsatt til gode å høre streaming som slår kompakt disk, men det skyldes nok det svake utstyret. Lykke til med teenager-formatet.
Dæven...Pacific Northwest, ’73-’74: The Complete Recordings. 19 sølvskiver i en boks som fremstår som et mesterverk. Den brukte 5 dager over Atlanteren. Den er hjemme nå. Forfatteren av denne ganske utmerkede tråd kan ikke vente med å dykke ned i oasesens klare kilde.
Vis vedlegget 508412
Jada, 24/192 er sikkert "bedre" enn 16/44.1, men jeg er ikke overbevist om at noen faktisk hører forskjellen. ...men det er uvesentlig, for: Hvor morsomt er det å betale og samle på filer i stedet for en kul boks, da? No contest!Kravene er ikke så store her nede, men vi er sikre i saken om at big is better, særlig når kilden er musikkassett. Man har fortsatt til gode å høre streaming som slår kompakt disk, men det skyldes nok det svake utstyret. Lykke til med teenager-formatet.