Det gleder Forfatteren å se at den Sobril-ekvivalente trio; vakre omgivelser, god drikk og Livlæge er innen rekkevidde for filosofen og frimureren.
Det gleder Forfatteren å se at den Sobril-ekvivalente trio; vakre omgivelser, god drikk og Livlæge er innen rekkevidde for filosofen og frimureren.
JA200 MKII?Etter diverse etteretningsrapporter fra mindre lojale agenter tyder mye på at filosofen reiser i Herreselskap. Gud forby- Han oppsøker ingeniørrockens høyborg i tvillingrikets hovedsete og ser bergtatt ut. Burde han visst bedre? Selvsagt. Den lille mannen i hodet hans, livskunstnrren og drikkjenneren, gråter. Men han smiler. Mannen smiler. Nok om det. I Rustbeltet er det koblet opp nytt og i følge rådende brevskoleingeniører, ubrukelige forsterkere. Det er godt forfatteren med liten f er like døv som han er dum. Og ufordragelig. Det må med. Heldigvis finnes god drikk fra Ridge. Også Jerry da. Vis vedlegget 508800
Sykdommen herjer i rustbeltet ser jeg. Er det i det hele tatt noen tegn til bedring?
Den dagen de havner på børsen ville det være fint med et varsko.Qotsa speller ground zero. Mc275 som monoblokker viav16 ohm. Glem XLR. Bare tull. Her får man 6dB ekstra via rca. Forfatteren koblet i går via 4ohm og XLR . Rett før settet med glorete skrapmetall havnet på børsen. Men ikke nå.
Vis vedlegget 509408
De holdt jeg på å kjøpe også.Gratulerer! De der holdt jeg også på å kjøpe, svak for designet.
Fordi GD, som veldig mye annet, er ukjent farvann for meg, og hvis ikke det "kjennerne" synes er det jeg bør lytte til fenger, så er det kanskje ikke noe for meg.american beauty
(men hvorfor bare ett? både gd og garcia solo byr på et hav av godsaker.)