Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.793
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Edevart er en grei kar som Pabst liker og kan dermed i trygg forvissning handle med urjøden.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.793
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    papst har nok ikke glemt at jeg har solgt mang en klokke for ham og tatt prylen når kundene har kommet tilbake og klaget.

en håndfull kvalitetsur fra sveitserland er det minste han kan unne sin gamle venn.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Til orientering for nye og gamle pasienter. American Dream . Ikke CSN&Y sitt beste øyeblikk, men en fin plate som tryller frem perler med jording på rekke og rad. Stills sin vokal forankrer til åttitallet, mens Neil peker mot grungen og nittitallet. "Name of love". Fin den! Nå også rullerenset.
    20170417_144010.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    The Dead live 87- nyttårsaften. Radioopptak. Totalt uinspirert og dødt på jalla CD. Ikke som når Rhino gjør det nei! Vinylboksen derimot er også billig og låter tilfredsstillende på enhver Lp-rigg. Men på en god rigg; ikke sammenlignbart. En grei konsert, men greit fra the Dead er som en grei bredside fra Tirpitz.
    20170417_160131.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er på tide å slå et slag for Audio Research DSPre. Det er en analog forforsterker med innebygget D/A konverter. Med 176.4kHz upsampling og soft-filter sammen med et eldgammelt Wadia transporttrinn spiller det bedre CD enn Mark Levinson ML512, hvis man med bedre mener mer naturlig.

I tillegg har den en rekke innganger og man kan via f.eks Chromecast Audio og Toslink benytte DACen til dette formål også- et løft!

Avslutningsvis er den som et klart vindu mellom vinylriggen og høyttalerne. Det er ingen rør her. Fin byggekvalitet og hendig fjernkontroll. I disse dager selges den for halv pris f.eks på Stereofil. Knallkjøp

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Siden Fosse har stått frem i sin tråd skal feighet ikke fremvises. Tidlig konkurs og 45kg overvekt på fly var en av bieffektene. Et raskt søk avdekket:
    20170417_192436.jpg

Sist redigert:

Fant

--o-o--
    Ble medlem
    23.04.2015
    Antall liker
    138
    Sted
    Nittedal
    Det var ikke "The Wheel", men "Vortex Surfer" som ble spilt 24t på P3. Pasienten er tilgitt og de beste ønsker om snarlig helbredelse overbringes.

Ellers stor takk for en på flere måter lesverdig tråd.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1

Skipnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Antall liker
    1.843
    Sted
    Sætre
    okey . Det høres rimeligere ut i lengen. Får bestille en selv etter å sett før og etter bildet du la ut .

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    30.749
    Torget vurderinger
    28
    Utsøkt!

Når du er voksen gir himmelen deg gull, med vekten av Springsteen-plater kjøpt i oppveksten. Det står i skriften.

Her var det mye snadder! En mann etter min smak.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    En faretruende klar himmel burde indikert at hansker ble brukt under sykkelturen fra bopel til arbeidsplass i dagtidlig. Den indikatoren valgte imidlertid forfatteren se bort i fra under morgenens forberedelser. Det straffet seg.

Nå nærmer det seg heldigvis formiddagsmat på arbeidsplassen, altså det sted hvor forfatteren gjennom salg av sin arbeidskraft tjener til livets opphold. Innen den tid er fingrene igjen tint og følelige.

Hordene bes avslutningsvis merke seg at det i skrivende stund er tirsdag. Ikke mandag.

Sist redigert:

møffe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2016
    Antall liker
    1.499
    Sted
    Lolland, i udkanten af Danmark
    Du må hilse forfatteren til ovennævnte indslag, om hvor galt det kan gå med klar, blå himmel uden vanter, og hilse ham og sige at går over igen. Fingrene bliver varme på et eller andet tidspunkt, en gang. De må have været kolde og følelsesløse længe, siden en gang i Okt. 2016, da alt skriveri i denne tråd fornemmes at foregå i en noget indirekte stil, vel nærmest i 3.person...???. Forfatteren må selv til tasterene, når fumlefingerene er til det.

Kærlig hilsen og god bedring, MØFFE og mig, samt dennes korrekturlæser og sekretær.;D

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Ikke verdens mest spennende artist, men satans god gitarist og her- sterke låter- nesten så gode at det er vanskelig å fatte.Dette er ei fin skive med en ganske kul fyr! Spilte jo med Neil da han var foster.1992. Dårlig tidspunkt for dette og dermed inn i skyggenes dal.
    20170418_190526.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    1985. Prince skriver en stor poplåt. Jentegruppe som fanger tiden og har verdens deiligste Susanna på vokal. Plata står seg greit. Morsomt! Bedre enn mye annet fra samme tid. Bangles!
    20170418_191950.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Verdens sureste artist og Morrisseys svake lillebror. Flotte Lloyd! Så mye bra den surpadda lagde dengang. Han stod som en klippe i havet da han noen år og kilo senere sa Blur og Oasis var hjernedøde den gang de begge mente de var større enn gruppa på B (so what?). Lost weekend!
    20170418_193105.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.918
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Strålende oppsummert. Lloyd Cole (and the Commotions) rager høyt på min lokale stjernehimmel. Har bare vært på en konsert med mannen, Men det var til gjengjeld noe av det mest introverte og kjedeligste jeg har fått med meg av konserter.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    -Nok fjas gutter! -Nå er det 1989. Ok Keith?
    Mye rart ble gjort av rørete superstjerner dengang, men Stones skjønte åttitallet gikk mot slutten. Slutt på å drasse rundt på marimbaer og rare indianere. Hiv skulderputer og uverdige pastellgevanter. Steel Wheels.
    20170418_195418.jpg

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    30.749
    Torget vurderinger
    28
    Den skiva til Nils har jeg spilt mye!

møffe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2016
    Antall liker
    1.499
    Sted
    Jeg har i min undren over denne tråd, nær læst næsten det hele fra side 1 & frem. Nu har jeg forstået det hele, undtagen: hvad foregår her, hvorfor, af hvilken grund og hvordan. Dog må jeg bemærke til patientjournalen at have bemærket en hvis akademisk arrogance og en udpræget fobi over for lysserød belysning i modernistisk byggestil.

Bemærkninger til side 61 i journalen bliver fremlagt, når MØFFE og mig, min medforfatter, korrekturlæser og sekretærens' aftenafløser er mødt ind på galeanstalten. Imedens snupper MØFFE og dele heraf en "Doktor Nielsen's bitter-dram". Det er nemlig bedre end at være bitter i Drammen.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Strålende oppsummert. Lloyd Cole (and the Commotions) rager høyt på min lokale stjernehimmel. Har bare vært på en konsert med mannen, Men det var til gjengjeld noe av det mest introverte og kjedeligste jeg har fått med meg av konserter.
    Jeg er og vil alltid være en stor fan. Musikken hans tåler tidens tann. Den siste jeg kjøpte var Broken Record, et glimrende album fra 2010.

Har aldri opplevd ham i levende live så hans humør har ikke påvirket mitt syn på ham.

møffe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2016
    Antall liker
    1.499
    Sted
    Forfatteren oppfordrer pasienter med anlegg tilegnet musikalsk avspilling, plassert i møblerte rom hvor også friske mennesker fra den alminnelige verden ferdes, stolt dokumentere det her.
    Idet MØFFE og mig henviser til side 61 i journalen, kan følgende tilfælde af "highfidilitis" i fuldt udbrud, enda i et møbleret rum, stolt fremvises.
    20170418_212217.jpeg

20170418_212242.jpeg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Kjære Møffe. Forfatteren av denne ganske utmerkede tråd bifalller ditt bidrag og bekrefter det med tre ganger hurra. En stue som innbyr til mange typer cerebral aktivitet og hygge. Bøker, møbler og kunst, samt anlegg for musikk er vell satt sammen.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren kan melde at det er fredag. Båtsesongen er i gang og solen skinner.
    20170421_083837.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn