Den opprinnelige montering hadde jo sin egen charme …Etter at den tredje fase var gjenopprettet ble vegghylle montert.
Vis vedlegget 433933
Det ble fremsatt hypotese fra strømleverandør at det kunne ha sitt opphav i strømtrekket til den tyske elektriske rullestolen. Skimtes ræva på der mellom italienerne.Et lite sidesprang for å bortforklare det faktum at selskapet gikk fra 3 til 2 faser med påfølgende evakuering.
Shilabe?En sjømann går i land proklamerte filosofen Dr Dong før han siktet inn azimuth, eller var det pitch? VTA?
Vis vedlegget 433928
Shilabe?En sjømann går i land proklamerte filosofen Dr Dong før han siktet inn azimuth, eller var det pitch? VTA?
Vis vedlegget 433928
Super pickup!Vis vedlegget 433947Shilabe?En sjømann går i land proklamerte filosofen Dr Dong før han siktet inn azimuth, eller var det pitch? VTA?
Vis vedlegget 433928
Det sier alle, det.Jeans eller dongeri er tillat. Det er en jævla børstetelefon i lomma.
Jeg hadde jo fått bange anelser da jeg dagen før kjørte inn i byen ved kloakkutløpet.Dette bildet må være et falsum! Ingen av D'herrer Ville vel gå i dongeri med lommebok i baklomma?![]()
Jeg må kunne anta at den doktorveska har den godeste vinyldoktor kjøpt av en gynekolog. Ved montering av billiligkabel fra spiller til RIAA var det trangt at spesialverktøy måtte frem. (Mannen er uten sjenanse i den gode lyds tjeneste.)Vinyldoktorens verktøykasse er pakket. Den inneholder alt vi kan komme til å trenge, jeg garanterer.
Vis vedlegget 433843
Kjære venn!Jeg må kunne anta at den doktorveska har den godeste vinyldoktor kjøpt av en gynekolog. Ved montering av billiligkabel fra spiller til RIAA var det trangt at spesialverktøy måtte frem. (Mannen er uten sjenanse i den gode lyds tjeneste.)Vinyldoktorens verktøykasse er pakket. Den inneholder alt vi kan komme til å trenge, jeg garanterer.
Vis vedlegget 433843
Det er dritgøy når en treffer folk på samme mentale bølgelengde, i tillegg til å ha felles interesser! Som om en alltid har kjent dem.Mye tyder på en driftig dag med masse morro!
Flott og få være med i bilder, Garrarden var akkurat passe oppå toppen der..