Formel 1 er igang

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.348
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    For å sitere en slitt frase, det er ikke over før det er over
    mclaren har jo overtatt for Ferrari med stupide avgjørelser og dårlig teknisk skjønn

jeg blir overhodet ikke overrasket dersom Maxern maxer den helt ut med nok et mesterskap

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.614
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Nei, jeg vet ikke. Jeg holdt med Ferrari og Williams i dette løpet. Så jeg burde jo bare være glad for at McLaren ble disket. Men jeg synes likevel det blir for dumt. Jeg vil at løpene skal avgjøres på banen.
    Jeg og synes det er dumt at løp blir avgjort på denne måten. Men dette er helt McLaren sin feil, og det er virkelig dust å gamble på på den måten når de har så god kontroll i mesterskapet. Hadde forstått det mer hvis Redbull gamblet med lav bil.

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    3.858
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    De brukte rødt og gult flagg (ikke veivet) under løpet pga skrot på banen. Det er feil bruk av flagget – det signaliserer nedsatt veigrep på en del av banen. De skulle brukt enkelt eller dobbelt veivet gult flagg.

Jeg kan tenke meg to mulige grunner til at dette skjedde. Den ene er at funksjonærene hadde fått utilstrekkelig opplæring (de er frivillige, tross alt).

Den andre er at race control valgte å ikke bruke gult flagg fordi da må førerne senke farten og la være å kjøre forbi på vei forbi hindringen. Las Vegas-grisen er en drag strip med fire svinger, så det er kjedelig nok som det er.

Uansett litt rart når formel 1 er så opptatt av regler som de er.

Dette var på runde 15.
    IMG_4106.jpeg

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn