|
Hun dukket ikke opp før helt nederst på side 2 i tråden!Susanna Hoffs.
totte skrev:Hun dukket ikke opp før helt nederst på side 2 i tråden!Susanna Hoffs.
Ikke sint, bare veldig, veldig skuffet
Selvsagt, og nettopp.tkr skrev:totte skrev:Hun dukket ikke opp før helt nederst på side 2 i tråden!Susanna Hoffs.
Ikke sint, bare veldig, veldig skuffet
Det skyldes manglende motivasjon fra fansen til å legge henne ut tidligere!
Deres egen skyld, m.a.o.
mvh ;D
Pene damer uten relevans? Hmm...Tor Nado skrev:oi, vi er flinke til å ramse opp, er vi ikke.
Trådtittelen har vel ingen relevans lenger....
Misunnelig ;DAubi skrev:Når det gjelder Stevie Nicks, så var jeg på "date" med henne for noen uker siden. Jeg satt ikke på andre siden av bordet akkurat, men såpass nær at hadde jeg gitt bånn gass, så tror jeg at jeg skulle klart å få til fysisk berøring før de la meg i jern.
Du liker tanken på å bli lagt i jern du også ja ;Dbreuer skrev:Misunnelig ;DAubi skrev:Når det gjelder Stevie Nicks, så var jeg på "date" med henne for noen uker siden. Jeg satt ikke på andre siden av bordet akkurat, men såpass nær at hadde jeg gitt bånn gass, så tror jeg at jeg skulle klart å få til fysisk berøring før de la meg i jern.
Du har vel ikke vært avstandsforelsket i henne Oddgeir? Du har ikke det??!!!oddgeir skrev:Jeg ser at nivået har vært for nedadgående her på tråden. Derfor løfter jeg den tilbake der den hører hjemme.
I give you Beyonce:
![]()
Nei, det har jeg ikke.Spiralis skrev:Du har vel ikke vært avstandsforelsket i henne Oddgeir? Du har ikke det??!!!![]()
Særlig.oddgeir skrev:Nei, det har jeg ikke.Spiralis skrev:Du har vel ikke vært avstandsforelsket i henne Oddgeir? Du har ikke det??!!!![]()
Dette var kun en håndsrekning til en døende tråd. Denne dama er lekker, men noen Netrebko blir hun aldri.
En og annen fin låt har hun dog.
Takk !!oddgeir skrev:Nei, det har jeg ikke.Spiralis skrev:Du har vel ikke vært avstandsforelsket i henne Oddgeir? Du har ikke det??!!!![]()
Dette var kun en håndsrekning til en døende tråd. Denne dama er lekker, men noen Netrebko blir hun aldri.
En og annen fin låt har hun dog.
Hun har også en spesiell plass hos meg, men ikke fordi hun fikk hjertet til å banke raskere.Jøgga skrev:Tankene flyr mens kona lager middag, og mange bilder seiler forbi i minnet.
Flere av de kjære har vært nevnt her, men en av de som virkelig fikk hjertet til å banke hos meg var
Linda Ronstadt
...sukk..
Ingen, men det er et par stykker her som ikke burde ha gitt ut noe. ;Doddgeir skrev:Hvor mange plater har hun gitt ut da?
TouchéPink_Panther skrev:Ingen, men det er et par stykker her som ikke burde ha gitt ut noe. ;Doddgeir skrev:Hvor mange plater har hun gitt ut da?
Hun forklarer:totte skrev:Hun dukket ikke opp før helt nederst på side 2 i tråden!Susanna Hoffs.