Forelskelse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.680
    Torget vurderinger
    0
    Tor Nado skrev:
    Hård uttalelse !!

Smaken er noe forskjellig fra person til person, heldigvis. At en liker noe annet enn det du gjør betyr ikke at hans mening er sprøyt !!

Bakrus og dårlig form ?

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    Spiralis skrev:
    Tor Nado skrev:
    Hård uttalelse !!

Smaken er noe forskjellig fra person til person, heldigvis. At en liker noe annet enn det du gjør betyr ikke at hans mening er sprøyt !!

Bakrus og dårlig form ?
    Fin form jeg.

Flinke jenter, bevares.

MEN

"Disse to har en musikalsk sjel få kan drømme om å komme i nærheten av."

Dette anser jeg som litt vel overdrevet. Det kommer vel an på hva man legger i 'få'.

Snickers-is

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    17.903
    Sted
    Østfold
    Du må selvsagt gjerne nevne i fleng, artister som har holdt på i snart 40 år, skrevet gode låter hele tiden, er rå på livefremførelse og evner å fornye sine egne låter gang på gang...

Sleiven

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Antall liker
    22
    65finger skrev:
    Kate Bush, er fortsatt forelsket 30 år etter
    Meg også!!Men har nå gått over til svenske damer

Lisa Nilsson

Carola

Men den søteste av alle nålevende er Katie Meluha..

Sleiven

Sleiven

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Antall liker
    22
    du finner henne kanskje her..http://www.singerpictures.com/

Tenker du på Claudia Scott? Hun satt en gang like ved meg mens jeg tok en pils på Sankthanshaugen sommeren 1985. Pilsen ble fort glemt, men Claudia Scott gjore et uutslettelig inntrykk i levende live...

og holder seg godt gjør hun også!!! Hun har fylt 52 år!!!

Sleiven

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    en annen som har rundet de femti.hun prydet veggen på min studenthybel en gang.

Siouxie Sioux

mvh. s,

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    VilhelmW skrev:
    65finger skrev:
    hun her kunne man blitt forelsket i. bra vokalist var hun også
    Men ho tapte stort på I.Q....desverre. Marilyn skulle holdt seg unna Kennedyene..

mvh. VilhelmW
    Tja, tror ikke den vakre MM stod tilbake for noen her inne hva IQ gjelder, for hun var ingen dum dame. I utgangspunktet er det veldig smart å pule verdens mest mektige mann, selv om noen konspirasjonsteoretikere mener at det ble hennes endelikt. Mobbet ut av samtidige studenter fra Actors Studio fordi hun hadde suksess som blond komedienne. Skam på dem. Fy fy fy!

De fleste av mine favoritter er nevnt. Nydelige Janet J ble født samme år som meg, en god grunn til forelskelse. I alle fall når man tar med i betraktningen at hun har vært gift med en kritthvit nerd... Og Susanna Hoffs trenger man ikke engang se for å bli forelsket i, selv om det hjelper godt. Både våre egne skjønnheter Karoline Krüger og Benedicte Adrian er betydelig vakrere i virkeligheten enn på tv, tro det eller ei. Deb Harry er min homofile kollega forelsket i, og det sier vel sitt. Slik kunne jeg fortsatt, men Kim fra Pixies bør man betenke seg over å bli forelsket i med hennes kjærlighet for opiater. Vi ville nok alle blitt en nummer to i hennes liv.

Det mangler fortsatt noen. Første ut kjenner nok alle her, den vakre og talentfulle miss Harris. Her som ung frøken.

En dere sikkert ikke kjenner er Ugandas diva radio-dj/sangerinne Juliana. Fikk aldri truffet henne i levende live, men med så mange felles venner vi har så skal nok det ordne seg med tiden. Tilfeldighetene skal stå meg bi i fremtiden, bare jeg får rotet meg til et nachspiel hos Bebe Cool eller en annen fra gamle Firebase Crew. Eller neste gang jeg chiller'n på en sofa i VIP-avdelingen til Silk Club. Men så er det så mange andre å sikle på der at stakkars Juliana fort kan bli glemt... ;D

Nam nam, og synge kan hun også. Ugandisk popmusikk kan være ganske kult. Synd jeg ikke forstår Luganda, men de snakker jo alle engelsk likevel. Og jeg har ingen planer om å synge duett med henne på scenen heller.

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.485
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Er litt svak for denne damen her:

Det er noe med hennes kombinasjon av styrke og sårbarhet som vekker ..ahem.. farsinstinktene mine. ;)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.680
    Torget vurderinger
    0
    pedal skrev:
    Svar: Liten vits å drømme om disse damene, da de selv foretrekker damer...
    Da kan man jo i allefall fastslå at damene har god smak når de foretrekker damer! ::)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn