Ribba står i ovnen, og etter et par "kjøkkenakevitter", er det tid for noen betroelser. Kona mi er fra Brasil, og er ikke helt stødig på norsk ennå, så eg tar sjansen
.
Emnet er som dere ser i overskriften "Forelskelse". Hvem innen musikkens verden har dere falt for? Eg mener skikkelig falt for, ikke bare likt musikken liksom.
For min del er det følgende to damer. Dessverre klarer eg ikke helt å velge i mellom dem (som om dem bryr seg om det :'():
Grace Slick fra Jefferson Airplane
Herlig dame. Når hun synger White Rabbit, reiser nakkehårene seg, ikke bare fordi det er god musikk, men den stemmen og attituden
Neste damer er Stevie Nicks fra Fleetwood Mac.
Henne har eg vært forelsket i siden eg var 13 og begynte å få hår mellom stortærne
. Dessverre vet hun ikke at jeg eksisterer, men møtes vi, så slår eg til, selv nå. Hun er fortsatt en flott dame. Da gjengen i South Park skulle ha henne med til Irak for å underholde troppene der, og tok feil, og i stedet to med en geit fordi den hørtes helt likt ut, ble jeg dødelig fornærma og boikottet SP etter det.
.
Runners up (hvis de to over ikke skulle være ledig
):
Kim Deal fra The Pixies. Ikke noen modell, men for en personlighet.
Dido. Da eg så henn live i Hyde Park i 2005 var det nesten like stort som gjenforening av P. Floyd (bare nesten
)
Emnet er som dere ser i overskriften "Forelskelse". Hvem innen musikkens verden har dere falt for? Eg mener skikkelig falt for, ikke bare likt musikken liksom.
For min del er det følgende to damer. Dessverre klarer eg ikke helt å velge i mellom dem (som om dem bryr seg om det :'():
Grace Slick fra Jefferson Airplane
Herlig dame. Når hun synger White Rabbit, reiser nakkehårene seg, ikke bare fordi det er god musikk, men den stemmen og attituden
Neste damer er Stevie Nicks fra Fleetwood Mac.
Henne har eg vært forelsket i siden eg var 13 og begynte å få hår mellom stortærne
Runners up (hvis de to over ikke skulle være ledig
Kim Deal fra The Pixies. Ikke noen modell, men for en personlighet.
Dido. Da eg så henn live i Hyde Park i 2005 var det nesten like stort som gjenforening av P. Floyd (bare nesten
Vedlegg
-
20.3 KB Visninger: 737
-
28.1 KB Visninger: 738