OG...kjører man da med svindyre pickuper,.....så er vel ikke prisen avskrekkende heller,selv har jeg jo en langt rimeligere pickup,men å ha skikkelig verktøy for hånden når jobben gjøres,effektiviserer som Fosse er inne på,samtidig med at det gir eiern av ny pu,som skal settes opp,en god indikasjon på at pu sporer rett etter innstilling,(linjen er jo heltrukken,noe som bare må være en stor fordel.....alle vil vel dra mest golyd ut av sakene sine,enten man pløyer med en rimelig pu,eller befinner seg i xv-1 segmentet...og deromkring.....at enkelte syntes det er mye for ei plate med noen streker på kan jeg forstå,verktøy koster penger,å kunne ha det for hånden,når man har behov for det,er veldig kjekt altså,...skrur en del bil,verktøy til formålet er langt i fra gratis det heller,men å ha den rette nøkkelen for akkurat den spesielle jobben,kan her som andre steder bety forskjellen på suksess eller fiasko...
1300,da er den jo faktisk en del billigere enn feickert sin da,den koster 2k,men det har vel andre muligheter også,uten at jeg skal gå nærmere innpå hvordan denne kan brukes,...hverker har den,eller har brukt den før.....jeg kommer til å se nærmere på overnevnte,dersom jeg har behov for en senere,...forresten...jeg har jo vpi protractoren jeg,til mikn spiller .....