Nei, jeg har ikke sett noen. Har du?Finner de ganske raskt tror jeg, let og du vil finne som det heter.
|
Nei, jeg har ikke sett noen. Har du?Finner de ganske raskt tror jeg, let og du vil finne som det heter.
Dette må prøves;=)Jeg hører enkelt forskjell på lyden i mitt anlegg, den er så detaljert og ren. Jeg kan for eksempel høre om effektforsterker er på eller avskrudd.
Så vidt jeg har fått med meg skal hypotesen være at når kabel ligger på gulvet blir underlaget å regne som del av kabelens isolasjon. Som i praksis betyr at man allerede jobber fra en hypotese om at isolasjonsmaterialet har egenlyd. Enkelte av kreasjonene søker derfor minimalisere fysisk kontakt, men også nærhet. Ulltråder fra taket har jeg dog ikke sett enda.Hvis kabelløftere påvirker lyden, er det vel ikke urimelig å anta at forskjellige kabelløftere påvirker lyden forskjellig. Hvor høyt opp, hvor tett de står? Ikke vet jeg.
Hva er det for noe?Det var en innom her og sa at jeg aldri har hatt bedre lyd, og da tør jeg ikke skru denne av.Hva andre syns er viktigere enn hva jeg selv syns.
Dette er MK 3 versjonen.Tror vi er på mk5 nå.
Vis vedlegget 1151273
Hvis du ikke har sett noen på nettet skrive om at kabelløftere virker, virker de da egentlig?Nei, jeg har ikke sett noen. Har du?
Hva er det for noe?
Ansuz har jo også påstått at lengre kabler låter bedre. Og det er jo ikke så rart, med de priseneAltså, noen må jo tro på dette. De har i alle fall økonomien i orden. Fra Malas sider – ja, pris for 1 stk.
Vis vedlegget 1151287
Må innrømme at jeg er forbauset over at en såvidt seriøs forhandler som Malla, trykker Anzus til sitt bryst. Anzus har sikkert mange gode produkter, men disse kostbare «lurium» gadgets forkludrer seriøsiteten.
Ellers er jo eksemplene i denne tråden i overveiende grad fra andre markeder enn det norske.
De har kjøpere da, sikkert. Skulle likt å vite fortjenestemarginene ...