awe
Hi-Fi freak
Jeg tror begrepet markedsføring må tøyes langt hvis det skal komme til anvendelse i denne sammenhengen. Og jeg er viss på at enhver annonsør ville betakket seg for sure oppstøt a la Elmers i markedsføringen. Surpompene generelt sørger for 90% hår og 10% suppe uansett.
Nei, motivasjonen må ligge annetsteds enn i det pekuniære. Jeg kan ikke skjønne annet enn at Fidelity-journalistene skriver av interesse og entusiasme. Slik leser jeg bladet i alle fall. Temaene burde ha en viss allmenn interesse blant lyd- og musikkentusiaster, og skulle sånn sett høre naturlig hjemme på et nettsted som Hifisentralen.
Nei, motivasjonen må ligge annetsteds enn i det pekuniære. Jeg kan ikke skjønne annet enn at Fidelity-journalistene skriver av interesse og entusiasme. Slik leser jeg bladet i alle fall. Temaene burde ha en viss allmenn interesse blant lyd- og musikkentusiaster, og skulle sånn sett høre naturlig hjemme på et nettsted som Hifisentralen.