Fidelity #39

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.937
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
-og hvem trenger egentlig å få tak på Fidelity når vi bare behøver en tråd om bladet..?
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.937
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
...det var Wagner som ble klubbet i gjennom ja..! ;D
 

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Innlegg
1.492
Antall liker
842
Torget vurderinger
6
Når det gjelder Fidelity så gleder jeg meg til testen av integrerte forsterkere. Er litt nysgjerrig på denne Jeff Rowland Continuum (utseendet til McIntosh 7000 derimot minner om en JVC receiver fra 1979 ::) ).
Er litt allergisk mot for mange bokser og så blir det så mange dyre kabelkjøp av mange bokser... Det å få en integrert sak som også har innebygd RIIAA hadde vært noe... men hva med lyden? Er dette for godt til å være sant?
Uansett lyd så får man en litt sånn derre 70-tallsfølelse når jeg tenker etter.... Hva blir det neste? SEA-tonekontroller?
 

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Innlegg
1.886
Antall liker
120
Sted
Bergen
bjornh skrev:
-og hvem trenger egentlig å få tak på Fidelity når vi bare behøver en tråd om bladet..?
Kanskje moderator kunne tenke på et nytt underforum HIFI-SPESIELT?

Elektron
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.937
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
Ja det hadde muligens vært en tanke...
 

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Innlegg
1.492
Antall liker
842
Torget vurderinger
6
Jeg vrir igjen diskusjonen tilbake til det den burde handle om (eller kanskje hele tråden burde vært flyttet til OFF-Topic?):

Hvorfor kaller Fidelity produker fra Jeff Rowland konsekvent for Rowland? Skal de spare på blekket? ???
 

Lundefugl

Medlem
Ble medlem
14.06.2009
Innlegg
32
Antall liker
0
Hvorfor blir ordet rørlyd brukt for å fortelle oss om lyden?
Noen produkter blir forkortet under veis, det er jeg glad for.
Rowland er greit nok.
DP er greit nok.
EC er greit nok.
Vi vet hva forkortelsene står for, gjør vi ikke?
Vi kan undres over så mangt.
Den som leser Fidelity koser seg med bladet.
De som ikke leser Fidelity, som likevel skriver i denne tråden vil ha høyere antall på innleggene sine.
Glad redaktøren bestemmer innholdet og vi har mulighet til å velge om vi vil legge pengene i Fidelity eller ei.
Sterke argumenter når ikke frem til KV likevel?
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Lundefugl skrev:
Hvorfor blir ordet rørlyd brukt for å fortelle oss om lyden?
Noen produkter blir forkortet under veis, det er jeg glad for.
Rowland er greit nok.
DP er greit nok.
EC er greit nok.
Vi vet hva forkortelsene står for, gjør vi ikke?
Vi kan undres over så mangt.
Den som leser Fidelity koser seg med bladet.
De som ikke leser Fidelity, som likevel skriver i denne tråden vil ha høyere antall på innleggene sine.
Glad redaktøren bestemmer innholdet og vi har mulighet til å velge om vi vil legge pengene i Fidelity eller ei.
Sterke argumenter når ikke frem til KV likevel?
Rørlyd ER lyd i rør....finn et stooort rør ( eks. vannledning til et settefiskanlegg ) og kauk inni der. Den lyden som kommer ut i andre enden, er....RØRLYD!!!!
;D
 

Lundefugl

Medlem
Ble medlem
14.06.2009
Innlegg
32
Antall liker
0
VilhelmW skrev:
Lundefugl skrev:
Hvorfor blir ordet rørlyd brukt for å fortelle oss om lyden?
Noen produkter blir forkortet under veis, det er jeg glad for.
Rowland er greit nok.
DP er greit nok.
EC er greit nok.
Vi vet hva forkortelsene står for, gjør vi ikke?
Vi kan undres over så mangt.
Den som leser Fidelity koser seg med bladet.
De som ikke leser Fidelity, som likevel skriver i denne tråden vil ha høyere antall på innleggene sine.
Glad redaktøren bestemmer innholdet og vi har mulighet til å velge om vi vil legge pengene i Fidelity eller ei.
Sterke argumenter når ikke frem til KV likevel?
Rørlyd ER lyd i rør....finn et stooort rør ( eks. vannledning til et settefiskanlegg ) og kauk inni der. Den lyden som kommer ut i andre enden, er....RØRLYD!!!!
;D
Da syns jeg synd på mange transistor-produkter Fidelity har testet.
 

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Innlegg
1.492
Antall liker
842
Torget vurderinger
6
Når det gjelder ordet rørlyd så har Vadseth sin egen definisjon på det: mørk lyd, fyldig/feit bass med manglende muskler, avrundet diskant og bass aller nederst. Dermed har også Vadseth i mange år stadig hevdet at f.eks EC har rørlyd.
Dette er jeg dypt uenig i. Den definisjonen av rørlyd som Vadseth bruker er direkte gammeldags, en lyd som rørutstyr leverte i gamle dager. Moderne og gode rørforsterkere, spesielt de i den dyrer prisklasse, har beveget seg langt vekk fra den gamle klisjeen.
Min definisjon på rørlyd er ganske annerledes: glatt lyd (i motsetning til stram, tørr lyd). Dette er noe som eer vanskelig å beskrive med få ord men som er lett å høre. Kan her slenge inn ordet musikalsk i samme slengen. Et ord som jeg vet Vadseth mener er meningsløst... ;D
Men bruker man denne definisjonen så leverer produkter fra EC lyd som er denrake motsetning til rør!

Når det gjelder dette med forkortelser så er selvsagt det å forkorte greit. Innimellom. Men jeg ville da ha foretrukket JF om Jeff Rowland.
Men er egentlig Rowland en forkortelse? Nå har Fidelity testet produkter fra Jeff Rowland i minst tre nummer siste to årene uten å klare å skrive navnet på produktet fullt ut. ???
Minner meg om midten på 90-tallet da Lyd&Bilde testet en høyttaler fra Dynaudio. De klarte å gjennomføre hele testen (som gikk over tre sider) der de konsekvent skrev Synaudio! Til og med i overskriften! ;D Jeg kan vel legge til at det skinte klart igjennom at de ikke likte produktet (som kom fra en importør i Asker som siden ble nedlagt...). Samme importør tok forresten også inn produkter fra Transparent og Audiolab. Uten at de noengang ble testet av Lyd&Bilde. Uvisst av hvilken grunn...?

Til slutt vil jeg bare si at dette er bare flisespikkeri. Fidelity er et bra tidsskrift som jeg leser hver gang jeg får det i posten. :)

Lundefugl skrev:
Hvorfor blir ordet rørlyd brukt for å fortelle oss om lyden?
Noen produkter blir forkortet under veis, det er jeg glad for.
Rowland er greit nok.
DP er greit nok.
EC er greit nok.
Vi vet hva forkortelsene står for, gjør vi ikke?
Vi kan undres over så mangt.
Den som leser Fidelity koser seg med bladet.
De som ikke leser Fidelity, som likevel skriver i denne tråden vil ha høyere antall på innleggene sine.
Glad redaktøren bestemmer innholdet og vi har mulighet til å velge om vi vil legge pengene i Fidelity eller ei.
Sterke argumenter når ikke frem til KV likevel?
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.291
Antall liker
11.108
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
bjornh skrev:
-og hvem trenger egentlig å få tak på Fidelity når vi bare behøver en tråd om bladet..?
Hifi handler om musikk, Fidelity handler om hifi, denne tråden handler om Fidelity, mitt innleg handler om denne tråden.
Meta-meta-meta-meta-aktivitet kalles det. His noen svarer på dette blir det metametametametameta-innlegg.

Er det dette som er dekadanse?
Eller er vi bare hyperhyperhyperhyperhypernerder?
 

Lundefugl

Medlem
Ble medlem
14.06.2009
Innlegg
32
Antall liker
0
Det er store forskjeller mellom pentoder og trioder.
Det er forskjeller på alle de forskjellige rørtypene som finnes, også likerettere!
Innen hver rørtype finnes et hav av variasjoner.
Strømforsyninger er det forskjeller på, også på transistor.
Kvaliteten på elektronikken rundt rør er mer sårbar/hørbar enn på transistor.
Strømuttak og jordfeil slår som regel mer ut på rør-utstyr enn transistor.
Fra A til Å på rør er det ekstremt mange mer variasjoner enn på transistor - også lydmessig.
Å bruke en floskel som rørlyd på en transistor kan ikke være mer galt.
Det er direkte useriøst av Knut Vadseth å bruke rørlyd i et blad som Fidelity.
Om han ikke mener det låter som musikk spilt gjennom vannrør, plastrør eller avfallsrør.

I mange komponenter med rør finnes kinoproduserte rør.
Dette er rør som aldri skulle sett dagens lys!
Det finnes komponenter med rør til over 20,000,- som har kinarør til 3,75
De blir gjerne levert med strømkabler til 13,75
Fidelity bytter gjerne ut strømkablen med Jorma, Oblivion, Walhalla eller enda bedre under testen.
Å bytte ut kinarør til 3,75 med noe som koster en promille av strømkabler er umulig?

Mang en ivrig leser av Fidelity her inne som har noe på hjertet.
A/B og ABX tester osv er ikke et diskusjonstema.
Dette er erfarne gutter som vet hva de snakker om, det skal de ha!
Hva mener dere er riktig å bytte ut på et komponent når det testes av Fidelity.
1. Er det riktig å bytte ut signalkabel med noe bedre?
2. Er det riktig å bytte ut strømkabel med noe bedre?
3. Er det riktig å bytte ut rør med noe bedre?
4. Er det riktig å bytte ut ben med noe bedre?
5. Burde det vært egne kapitler med originale signal, strøm, rør og ben foreligge i tillegg til hva deres beste kombinasjon?
6. Burde alle hatt minst 2 second opinion før publisering av produkter?

Husker tilbake en del nummer da Håkon Rognlien prøvde Lascala og storkoste seg, redaktøren derimot rev av seg håret.
Det kom aldri ut igjen.
Det er forskjeller mellom personlighetene i Fidelity.
Derfor etterspør jeg minst 2 SO før publisering er på sin plass.
 

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Innlegg
1.492
Antall liker
842
Torget vurderinger
6
Enig med deg i mye her...

Jeg synes at svaret på om Fidelity kan bytte ut originalrør og kabler osv er veldig enkelt: Ja! Så lenge de oppgir hva de gjør og skriver litt om forskjellene. Det er også fint om de kommer med forslag til hva som gjør en komponent bedre.

Det er også selvsagt fint om to testere med ulikt anlegg og preferanser gir sine meninger om en komponent. Men jeg tror faktisk det er forskjellige anlegg og rom som gir de største utslag her. Da er vi tilbake til det viktige ordet MATCHING.

Dette med om det alltid MÅ være en Second opinion er jeg ueing i. Man må tross alt ta tester for det det er: En subjektiv oppfatning utført i testers rom, med testerens ører og komponenter. Man må ta det for det det er. Ingen fasit altså.

Ps: Det er vel det som gjør denne hobbyen så fascinerende er det ikke? At det ikke finnes en fasit! ;)

Lundefugl skrev:
Det er store forskjeller mellom pentoder og trioder.
Det er forskjeller på alle de forskjellige rørtypene som finnes, også likerettere!
Innen hver rørtype finnes et hav av variasjoner.
Strømforsyninger er det forskjeller på, også på transistor.
Kvaliteten på elektronikken rundt rør er mer sårbar/hørbar enn på transistor.
Strømuttak og jordfeil slår som regel mer ut på rør-utstyr enn transistor.
Fra A til Å på rør er det ekstremt mange mer variasjoner enn på transistor - også lydmessig.
Å bruke en floskel som rørlyd på en transistor kan ikke være mer galt.
Det er direkte useriøst av Knut Vadseth å bruke rørlyd i et blad som Fidelity.
Om han ikke mener det låter som musikk spilt gjennom vannrør, plastrør eller avfallsrør.

I mange komponenter med rør finnes kinoproduserte rør.
Dette er rør som aldri skulle sett dagens lys!
Det finnes komponenter med rør til over 20,000,- som har kinarør til 3,75
De blir gjerne levert med strømkabler til 13,75
Fidelity bytter gjerne ut strømkablen med Jorma, Oblivion, Walhalla eller enda bedre under testen.
Å bytte ut kinarør til 3,75 med noe som koster en promille av strømkabler er umulig?

Mang en ivrig leser av Fidelity her inne som har noe på hjertet.
A/B og ABX tester osv er ikke et diskusjonstema.
Dette er erfarne gutter som vet hva de snakker om, det skal de ha!
Hva mener dere er riktig å bytte ut på et komponent når det testes av Fidelity.
1. Er det riktig å bytte ut signalkabel med noe bedre?
2. Er det riktig å bytte ut strømkabel med noe bedre?
3. Er det riktig å bytte ut rør med noe bedre?
4. Er det riktig å bytte ut ben med noe bedre?
5. Burde det vært egne kapitler med originale signal, strøm, rør og ben foreligge i tillegg til hva deres beste kombinasjon?
6. Burde alle hatt minst 2 second opinion før publisering av produkter?

Husker tilbake en del nummer da Håkon Rognlien prøvde Lascala og storkoste seg, redaktøren derimot rev av seg håret.
Det kom aldri ut igjen.
Det er forskjeller mellom personlighetene i Fidelity.
Derfor etterspør jeg minst 2 SO før publisering er på sin plass.
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Tilbøyelig til å være enig i veldig mye av det som kommer fram i de siste to innlegg. Bra uttrykt! Jeg leser ALLTID denne type "tester" som det de er; skribentens egne erfaringer med den aktuelle komponent tilknyttet et utvalg andre komponenter på et bestemt sted. Det stiller seg LITT annerledes i tilfeller som danske High Fidelity og en del utenlandske hifimagasiner, som bruker div. måleutstyr på f.eks. vinylspillere og høyttalere.
Jeg er enig i at Fidelity er noe av det bedre som er - iallefall av skandinaviske hifi-magasiner. OG jeg sluker hvert nr. med betydelig interresse og glede. Forutsatt at de ikke er kommentert i hjel ei uke før lesestoffet ankommer Nord-norge. Man kan sjølsagt holde seg vekk fra denne tråden, men da går en jo glipp av vanvittig masse harselas & morro!

;D

PS: Synes kommentarene har tapt seg betydelig i tyngde og mangfold siden forrige nr......
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.850
Antall liker
21.835
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Er det så mange som har lest bladet ennå?
Og om så er, så kan det jo være at kritikerne har sagt sitt, bladet har sagt sitt, og det som gjenstår er godmodig harsellas omkring bladets innholdsfortegnelse, forumisreaksjoner og magazinespotting og sikkert litt til.

At noen faktisk diskuterer det redaksjonelle innholdet er jo hyggelig.

Er det bare jeg som synes at KVs bilder er mer i vater nå enn før?
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.037
Antall liker
6.285
Valentino skrev:
Er det så mange som har lest bladet ennå?
Og om så er, så kan det jo være at kritikerne har sagt sitt, bladet har sagt sitt, og det som gjenstår er godmodig harsellas omkring bladets innholdsfortegnelse, forumisreaksjoner og magazinespotting og sikkert litt til.

At noen faktisk diskuterer det redaksjonelle innholdet er jo hyggelig.

Er det bare jeg som synes at KVs bilder er mer i vater nå enn før?
Kanskje han har fått seg bildestabilisator...

Jeg har ikke lest nr. 39 ennå, men er full av meninger om det, kjenner jeg. Blant annet ba jeg om en overraskelse i lederen etter forrige blad, og har ennå ikke sett noe som tyder på det.
::)
 
H

hobby

Gjest
Finn M skrev:
Når det gjelder dette med forkortelser så er selvsagt det å forkorte greit. Innimellom. Men jeg ville da ha foretrukket JF om Jeff Rowland.
Men er egentlig Rowland en forkortelse? Nå har Fidelity testet produkter fra Jeff Rowland i minst tre nummer siste to årene uten å klare å skrive navnet på produktet fullt ut. ???
JF er ingen anerkjent forkortelse for Jeff Rowland produkter.
Vanlig forkortelse for Jeff Rowland i statene er JRDG, fordi firmaet egentlig heter Jeff Rowland Design Group.

Å kritisere Fidelity for å skrive Rowland i stedet for Jeff Rowland synes jeg blir flisespikkeri. Faktisk synes jeg denne skrivemåten nesten er en fordel. På en måte litt enklere å skille produktene fra personen på den måten

På samme måte er det jo ikke uvanlig å omtale f.eks. Mark Levinson produkter med bare å bruke "Levinson", f.eks. Levinson 390s osv.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.850
Antall liker
21.835
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Svært kort vei fra G til F på tastaturet, Cappuchino.

Jeg hadde nok (om jeg var hifiskribent, Gud forby) forsøkt å være konsekvent. Presentert Jeff Rowland Design Group med forkortelsen JRDG, at det testede produktet heter Jeff Rowland Korrekt Modellnavn, og så fortsatt artikkelen med JRDG og Korrekt Modellnavn. Manglende presisjon på dette området er en av syndene fidelity burde slutte å gjenta. Det holder ikke helt med ti Ave Maria og fortsett som før.
 
R

Roysen

Gjest
Noen som vet når magasinet skal dukke opp i abonnentenes kasser rundt om i det ganske land? Eller hos Narvesen?

Mvh
Roysen
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.937
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
Hehe. Nei. FOST vet kanskje. ::)
 

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Innlegg
1.492
Antall liker
842
Torget vurderinger
6
Valentino skrev:
Er det bare jeg som synes at KVs bilder er mer i vater nå enn før?
BT skrev:
Kanskje han har fått seg bildestabilisator...
Dette er det som vi på Sunnmøre kaller for vasprat! Vadseth gjør en bra jobb med sine bilder av diverse bokser i sitt ministudio.
Når det gjelder dette med bildestabilisator så gir det null og nix effekt ved bruk av studioblitz. Og gjør ihvertfall ingen nytte for å holde kamera i vater....
Jeg vil garantere at hadde alle de som kritiserer KV's bilder her på forumet prøvd selv så hadde det blitt mye dårlige bilder! ;D

Finn M
www.artfoto.no
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Synes bildene er helt ok, de. Faktisk vesentlig bedre enn i mange andre hifi-magasin..

Narvesen har fordeling her nordpå hver torsdag. Nr. 39 var ikke i hyllene i går, så jeg må vel vurdere et abbonement...

;D
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Uke 28 står det på "retur/prislappen" på nummeret som har vært ute nå....
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Finn M skrev:
Dette er det som vi på Sunnmøre kaller for vasprat! Vadseth gjør en bra jobb med sine bilder av diverse bokser i sitt ministudio.
Når det gjelder dette med bildestabilisator så gir det null og nix effekt ved bruk av studioblitz. Og gjør ihvertfall ingen nytte for å holde kamera i vater....
Jeg vil garantere at hadde alle de som kritiserer KV's bilder her på forumet prøvd selv så hadde det blitt mye dårlige bilder! ;D

Finn M
www.artfoto.no
Mulig redaktøren gjør en god jobb teknisk, men jeg har alltid syntes det har vært lagt for stor vekt på skjeve, kontrastfylte/fargebelyste utsnitt. Greit som forside, men når samtlige bilder i enkelte reportasjer inni bladet er likedan er det effekter for effektenes skyld, og ikke like egnet som illustrasjon til produktene.
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
VilhelmW skrev:
Synes bildene er helt ok, de. Faktisk vesentlig bedre enn i mange andre hifi-magasin..

Narvesen har fordeling her nordpå hver torsdag. Nr. 39 var ikke i hyllene i går, så jeg må vel vurdere et abbonement...

;D
I Tromsø setter Narvesen nye blader i hyllene tirsdag og fredag, så det varierer tydeligvis. Jeg har abonnert (stopper etter dette nummeret), og noen ganger har det vært i postkassen før jeg så det på Narvesen, andre ganger ikke.
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.171
Antall liker
6.867
Torget vurderinger
4
KV sine bilder er teknisk sett svært gode. Om man er lei av å se bokser pyntet med roser i redaktørens stue er så sin sak, og heller ikke min smak, - men det er langt å foretrekke fremfor produsentenes promobilder...som vi likevel ser gjengitt i all reklame/brosjyrer etc. Et teknisk godt bilde av en høyttaler i et virkelig hjemmemiljø gir gjerne et mer realistisk inntrykk av størrelse, proporsjoner og finish enn et retusjert glossy promobilde uten bakgrunn og referanser.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.037
Antall liker
6.285
Finn M skrev:
Valentino skrev:
Er det bare jeg som synes at KVs bilder er mer i vater nå enn før?
BT skrev:
Kanskje han har fått seg bildestabilisator...
Dette er det som vi på Sunnmøre kaller for vasprat! Vadseth gjør en bra jobb med sine bilder av diverse bokser i sitt ministudio.
Når det gjelder dette med bildestabilisator så gir det null og nix effekt ved bruk av studioblitz. Og gjør ihvertfall ingen nytte for å holde kamera i vater....
Jeg vil garantere at hadde alle de som kritiserer KV's bilder her på forumet prøvd selv så hadde det blitt mye dårlige bilder! ;D

Finn M
www.artfoto.no
Jeg må få presisere at det med bildestabilisator var naturligvis en fleip.
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Trane skrev:
Et teknisk godt bilde av en høyttaler i et virkelig hjemmemiljø gir gjerne et mer realistisk inntrykk av størrelse, proporsjoner og finish enn et retusjert glossy promobilde uten bakgrunn og referanser.
Teknisk godt til tross; for å få et inntrykk av størrelse og proporsjon er det etter min mening en fordel at man ser tilnærmet hele produktet.
 

SoundPlanet

Bransjeaktør
Ble medlem
16.10.2007
Innlegg
24
Antall liker
0
Ikke et vondt ord om Planet Snapa og Håvard, men at de er importør av Ayon Audio i Norge er kun et resultat av at den stadig tilbakevendende "korrektur-tyven" tok en tur innom redaksjonen på Oslos beste vestkant....

Ayon Audio importeres og føres av Sound Planet i Norge, for opplysningens skyld.
 

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Innlegg
4.155
Antall liker
784
Sted
Oslo
Torget vurderinger
123
SoundPlanet skrev:
Ikke et vondt ord om Planet Snapa og Håvard, men at de er importør av Ayon Audio i Norge er kun et resultat av at den stadig tilbakevendende "korrektur-tyven" tok en tur innom redaksjonen på Oslos beste vestkant....

Ayon Audio importeres og føres av Sound Planet i Norge, for opplysningens skyld.
skulle spørre om det.takk for klarifikasjonen.Flotte produkter og flott test!
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.188
Torget vurderinger
2
SoundPlanet skrev:
Ikke et vondt ord om Planet Snapa og Håvard, men at de er importør av Ayon Audio i Norge er kun et resultat av at den stadig tilbakevendende "korrektur-tyven" tok en tur innom redaksjonen på Oslos beste vestkant....

Ayon Audio importeres og føres av Sound Planet i Norge, for opplysningens skyld.
Lei for dette, Rune, litt kaos i redaksjonen i de siste hektiske minutter besørget akkurat den tabben der. Hadde jeg vært våken og lagt ved så vel pris og importør da artikkelen ble laget, ville det vært unngått. Nå ble det i stedet kombinasjonen av en forlagt e-post, stress og litt planetforvirring som rotet dette til.
Vi har hatt denne konkrete saken oppe på redaksjonsmøte, og forhåpentligvis vil små rutinejusteringer forhindre lignende tabber i fremtiden. Håper eventuelle feilhenvendelser til "feil planet" sendes på rett vei ute i rommet!

Mvh
Håkon Rognlien
 

SoundPlanet

Bransjeaktør
Ble medlem
16.10.2007
Innlegg
24
Antall liker
0
NEVATON skrev:
SoundPlanet skrev:
Ikke et vondt ord om Planet Snapa og Håvard, men at de er importør av Ayon Audio i Norge er kun et resultat av at den stadig tilbakevendende "korrektur-tyven" tok en tur innom redaksjonen på Oslos beste vestkant....

Ayon Audio importeres og føres av Sound Planet i Norge, for opplysningens skyld.
skulle spørre om det.takk for klarifikasjonen.Flotte produkter og flott test!
Takker for det.
 
Topp Bunn