Fidelity 25

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Det er like lite interesant å lese en Krell FBI test av en som jakter etter beste forstreker til 10k som for en som jakter på den ultimate forsterkeren å lese en test av Primare I21.
neppe, tror ikke du får med deg mange på den ;)
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
er helt enig med lyngen her, hadde alle produktene fidelity testet ligget i samme kategori som f.eks emmlabs, teac riggen og krell fbi og nordost valhalla hadde jeg neppe kjøpt dette bladet så mye mer av den enkle grunn at det er produkter som jeg mest sannsylig neppe kommer til å få hørt på å ivertfall ikke eie. liker tester av prdukter i budsjett klassen f.eks budsjett anlegget som de har, samt reality greierne..
 
U

utgatt60135

Gjest
neppe, tror ikke du får med deg mange på den ;)
Jeg finner i allefall heller frem en god bok enn å lese hvor bra en forsterker til 100k låter fordi jeg aldri vil bruke så mye penger på HiFi (noe jeg vil tro gjelder mange andre også). Jeg tar det for gitt at den låter svært bra uansett..

Men det er bra at Fidelity dekker behovet her også. Synes ikke Fidelity trenger å være noen hjelper for helt nybegynnere. De finner frem alikevel..

Flott at tråden har utviklet seg mere matnyttig...
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.291
Antall liker
16.341
Sted
Østfold
Hvordan skal de klare å ha perspektiv om de ikke tester en eneste komponent under 30 000? Med 30 000 som det definitive nullpunkt blir vurderingsevnen rimelig svak med tiden. Det gjelder både leser, forbruker og skribent.
 
U

utgatt60135

Gjest
Hvordan skal de klare å ha perspektiv om de ikke tester en eneste komponent under 30 000? Med 30 000 som det definitive nullpunkt blir vurderingsevnen rimelig svak med tiden. Det gjelder både leser, forbruker og skribent.
Ja, ikke sant.

Det må være vanskelig for skribentene å teste produkter med så store prisforskjeller.
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Til Lyngen; Bra at vi ønsker forskjellig ting, tyder jo på at Fidelity alt har en god balanse. Vil likevel illustrer mine synspunkter litt. Jeg sparer på alle hi-fi blader. Dette gjør at jeg etter hvert som anlegget oppgraderes kan gå tilbake å lese gamle tester av high-end produkter som på testtidspunktet var utopiske, men som jeg nå kan unne meg på bruktmarkedet. Her forleden var Vidar Mørch i det gavmilde hjørnet, noe som medførte at et par Audio Physic avanti 3 er på vei til trøndelagen. Etter at handelen var i boks kunne jeg vel hjemme i sofaen på kveldstid, finne frem et gammelt audio der jeg kunne lese KV’s fantastiske omtale av disse høytalerne som han like godt kåret til verdens beste samt Mørchs egen kjøpsanmeldelse av mine nye høytalere. Da avanti kom kunne jeg virkelig ikke forestille meg at jeg noensinne skulle komme til å eie noe slikt. Likevel var KVs anmeldelse stor lesning, denne er en av hans beste! Et slikt audiobladsbibliotek som jeg nå har ervervet er en flott samling, men en ting kan jeg love deg - sjansen for at jeg kommer til å lese omtalen av budsjettproduktene på nytt er mye mindre enn sjansen for at Primare I21-kjøperen om få år er eier av en krell fbi, eller tilsvarende. :)
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Hvordan skal de klare å ha perspektiv om de ikke tester en eneste komponent under 30 000?
hvorfor skulle dette være et problem? det interessante med en test av et toppprodukt er jo om forskjellene fra referansen, pris, lyd og utseende.

ta et eksempel fra medikamentutprøvninger i leggemiddelindustrien. da tester man alltid nytt preparat opp mot det beste man har, altså dagens high-end referanse. forskerne tester jo aldri nye ting opp mot noe dårlig fra gamle dager, kun for å få litt perspektiv på tingene.
 
U

utgatt60135

Gjest
hvorfor skulle dette være et problem? det interessante med en test av et toppprodukt er jo om forskjellene fra referansen, pris, lyd og utseende.

ta et eksempel fra medikamentutprøvninger i leggemiddelindustrien. da tester man alltid nytt preparat opp mot det beste man har, altså dagens high-end referanse. forskerne tester jo aldri nye ting opp mot noe dårlig fra gamle dager, kun for å få litt perspektiv på tingene.
De trenger ikke å tenke så mye på priser?
Poenget er vel at om en blir altfor tilvendt med high end lyd så blir alt prissatt lavt lydende dårlig? Da blir det ikke lett å teste i budsjettklassen.
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Poenget er vel at om en blir altfor tilvendt med high end lyd så blir alt prissatt lavt lydende dårlig? Da blir det ikke lett å teste disse i budsjettklassen.
det kan være et poeng, men billigdriten trenger de jo ikke å teste uansett ;D
god helg!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.992
Antall liker
6.216
Til Lyngen; Bra at vi ønsker forskjellig ting, tyder jo på at Fidelity alt har en god balanse. Vil likevel illustrer mine synspunkter litt. Jeg sparer på alle hi-fi blader. Dette gjør at jeg etter hvert som anlegget oppgraderes kan gå tilbake å lese gamle tester av high-end produkter som på testtidspunktet var utopiske, men som jeg nå kan unne meg på bruktmarkedet. Her forleden var Vidar Mørch i det gavmilde hjørnet, noe som medførte at et par Audio Physic avanti 3 er på vei til trøndelagen. Etter at handelen var i boks kunne jeg vel hjemme i sofaen på kveldstid, finne frem et gammelt audio der jeg kunne lese KV’s fantastiske omtale av disse høytalerne som han like godt kåret til verdens beste samt Mørchs egen kjøpsanmeldelse av mine nye høytalere. Da avanti kom kunne jeg virkelig ikke forestille meg at jeg noensinne skulle komme til å eie noe slikt. Likevel var KVs anmeldelse stor lesning, denne er en av hans beste! Et slikt audiobladsbibliotek som jeg nå har ervervet er en flott samling, men en ting kan jeg love deg - sjansen for at jeg kommer til å lese omtalen av budsjettproduktene på nytt er mye mindre enn sjansen for at Primare I21-kjøperen om få år er eier av en krell fbi, eller tilsvarende. :)
I hvilket nr av Audio er disse fantastiske høyttalerne testet? Jeg "arvet" en bunke Audio, sammen med et par kasser andre hifi-blader, men har ikke fått kommet meg igjennom så mye ennå.
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
I hvilket nr av Audio er disse fantastiske høyttalerne testet? Jeg "arvet" en bunke Audio, sammen med et par kasser andre hifi-blader, men har ikke fått kommet meg igjennom så mye ennå.
det var i 59, hvis du ikke har den tror jeg at jeg har et ekstra eksemplar du kan få, uåpnet i plast!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.992
Antall liker
6.216
Ja, takk! :)

Jeg har nesten alle fra og med nr. 25, men nr 59 er selvfølgelig et av få som manlger.
 

gunni2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
117
Antall liker
0
Når en cd spiller til 20000 omtales som billig, og for stor del produktene som omtales er High End tror jeg en del lesere faller fra. Det er ikke så mange high end kjøpere i Norge. Synes å merke en utvikling der det blir omtaler av mest dyrt utstyr og jeg har sluttet å vente på Fidelity og abbonnerer heller på HiFi Choise som har en bedre mix av dyrt og mindre dyrt.
 

Boden9

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.04.2005
Innlegg
460
Antall liker
75
Torget vurderinger
2
Er det nå en skal skyte inn at en synes Fidelity har for mye stoff om budsjettprodukter? ;)

Det er et flott blad, men har etter min følelse for mye om (for meg ;) ) for enkle og uaktuelle produkter. En følelse jeg deler med flere i omgangskretsen.

Mvh
Boden9
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
Det er et flott blad, men har etter min følelse for mye om (for meg ;) ) for enkle og uaktuelle produkter. En følelse jeg deler med flere i omgangskretsen.
Takk for innspill, kan du gi noen eksempler på hvilke (typer?) produkter du (og dine) mener?

Mvh
Rolf
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.570
Antall liker
27.615
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Nå som du er online, RoDa, håper jeg at du har bitt deg merke i at det er et sterkt ønske fra mange om flere "hjemme hos" features.
                        mvh
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Takk for innspill, kan du gi noen eksempler på hvilke (typer?) produkter du (og dine) mener?

Mvh
Rolf
xindak, er vel nevnt på forrige side sammen med fler. synes vel også at en del av reality-anlegget ditt lider samme skjebne.
 

stereo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
207
Antall liker
18
Om det dukker opp billige komponenter som kan gi større musikk opplevelser for folk som ikke vil, kan eller har interesse nok til å bruke mer enn 10-20Kkr på stereo, så er det jo fint at vi som leser fidelity kan hjelpe til med råd om hva som kan være aktuelt for disse. Dermed får flere oppleve bedre lyd. Kanskje de en dag kjøper fidelity?. Cambridge er et bra eksempel. Jeg hadde ikke visst så mye om cambridge om ikke fidelity hadde tatt for seg det.

Men jeg vil jo lese om high end da!....drømme. Nå drømmer jeg om Cary 306 og det blir vel med drømmen. Men drømmer og ønsker, uoppnåelige eller ikke er bra og ha.

Drømmer vagt om krell FBI også, dette er en ennå villere drøm.

Kavalkaden tror jeg blir en av de bedre da hvert utvalgte produkt får en omtale, en konklusjon på en måte. Her er det 13 stk integrerte som garantert er topp til prisen, men selvfølgelig ikke verdens beste, da ingen vil klare å avgi en slik dom.

ps! Hva med en skikkelig test av Krell FBI, så spiller jeg lotto så lenge.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.992
Antall liker
6.216
Jeg synes det er viktig at Fidelity holder fast ved High End-konseptet. Det må nesten være grunnlaget for bladets eksistens. For budsjettkomponenter har vi Lyd og Bilde. Men det bør ikke være til hinder for å presentere rimeligere komponenter som av forskjellige grunner skiller seg ut.

Et forbedringsområde jeg mener å se er testene av de aller beste komponente. Da får jeg en følelse av at sammenligningsgrunnlaget man har blir litt snevert, og at referanseoppsettet ikke lenger egner seg. Ta for eksempel Esoteric, som jeg ikke tviler på kan være verdens beste cd-spiller. Men hvor mange spillere i denne prisklassen er testet? Jeg synes det blir litt tynt med EMM og dCS her. I tillegg vet man ikke hvor mye av potensialet man får ut av en slik spiller når man tester det i et oppsett som tilsammen koster knapt halvparten av spilleren. Jeg skjønner at det kan være problematisk økonomisk å holde seg med eget referanseoppsett i ekstrem-klassen, men da kan det kanskje være mulig å finne allierte som faktisk har ett, og som er villig til å la Fidelity benytte det i perioder. Det finnes folk som har slike som er veldig interessert i å oppleve highest end-komponentene som Fidelity tester i eget oppsett. Det er uansett ikke mange ekstrem-komponenter som testes i løpet av et år.

For øvrig liker jeg reality-konseptet, selv om jeg ikke synes innholdet er så fryktelig spennende selv. Det at ikke alt som testes treffer meg der og da er helt greit, det er noe av nøkkelen til å gå tilbeke til gamle utgivelser og oppdage nye ting som jeg hoppet over da de kom.
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
Nå som du er online, RoDa, håper jeg at du har bitt deg merke i at det er et sterkt ønske fra mange om flere "hjemme hos" features.
                        mvh
Jupp.

Oppfordrer herved ALLE som har et anlegg de mener passer å vise frem i bladet og ta kontakt med meg.

e-mail ri.danielsen@gmail.com

NB! Det er en praktisk side av dette også, så man bør befinne seg i en to-timers omkrets av hovedstaden.  ;)

(Skal til Bergen i mai, og nordover (til Midt-Troms) i juli)

Mvh
Rolf
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Jupp.

Oppfordrer herved ALLE som har et anlegg de mener passer å vise frem i bladet og ta kontakt med meg.

e-mail ri.danielsen@gmail.com

NB! Det er en praktisk side av dette også, så man bør befinne seg i en to-timers omkrets av hovedstaden.  ;)

(Skal til Bergen i mai, og nordover (til Midt-Troms) i juli)

Mvh
Rolf
Var ikke det Celius-anlegget i Bergensområdet?
Kunne vært interessant med en artikkel om dette.
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
For budsjettkomponenter har vi Lyd og Bilde
Er dette den gjengse oppfatning?
At testene i L&B fullt ut er like gode for å vurdere en budsjettkomponents lydmessige egenskaper som testene til Anders Rosness?

Jeg mener (partisk som jeg er) at dette ikke er tilfellet.
Velskrevne artikler om budsjettkomponenter finner jeg underholdende av flere årsaker, både som tips til anlegg nummer to, og for å kunne anbefale venner og bekjente komponenter de kan kjøpe som muligens trigger en interesse for økt musikkglede med bra hifi-utstyr.

Hva er vel bransjen uten rekruttering?
Jeg synes ikke vi skal overlate rekrutteringen til Hjemmekino og L&B, men istedet la det være en naturlig del av bladet.

På samme måte som jeg liker å lese om dyre og spreke biler, så liker jeg å lese om hi-end lydutstyr. Men å basere et blad på kun dette mener jeg blir altfor smalt, og mest som kua som har glemt at ho har vært kalv  ;)


Takker igjen for en fin tråd, og mange gode tilbakemeldinger!

NB!! Dette er mine egne meninger, og ikke noe man skal ta som en uttalelse fra bladet Fidelity totalt sett.


Mvh
Rolf
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.302
Antall liker
21
Er det forresten noen som har mottatt Stereophile for March, ser ut til at heller ikke dette nr er blitt levert til denne abonnenten :mad: :(

Sleiven
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Er det forresten noen som har mottatt Stereophile for March, ser ut til at heller ikke dette nr er blitt levert til denne abonnenten :mad: :(

Sleiven
Jeg har ikke fått mitt.

mvh,
OS
 
O

omholt

Gjest
Er dette den gjengse oppfatning?
At testene i L&B fullt ut er like gode for å vurdere en budsjettkomponents lydmessige egenskaper som testene til Anders Rosness?

Jeg mener (partisk som jeg er) at dette ikke er tilfellet.
Velskrevne artikler om budsjettkomponenter finner jeg underholdende av flere årsaker, både som tips til anlegg nummer to, og for å kunne anbefale venner og bekjente komponenter de kan kjøpe som muligens trigger en interesse for økt musikkglede med bra hifi-utstyr.

Hva er vel bransjen uten rekruttering?
Jeg synes ikke vi skal overlate rekrutteringen til Hjemmekino og L&B, men istedet la det være en naturlig del av bladet.

På samme måte som jeg liker å lese om dyre og spreke biler, så liker jeg å lese om hi-end lydutstyr. Men å basere et blad på kun dette mener jeg blir altfor smalt, og mest som kua som har glemt at ho har vært kalv  ;)


Takker igjen for en fin tråd, og mange gode tilbakemeldinger!

NB!! Dette er mine egne meninger, og ikke noe man skal ta som en uttalelse fra bladet Fidelity totalt sett.


Mvh
Rolf
Er helt enig. Det blir for smalt med bare high-end, men det er greit at man har hovedfokuset der. Det er helt nødvendig med tester i forskjellige klasser hvis bladet skal utvide sin leser krets. Som nevnt før mener jeg også Fidelity må bli mer lettlest og skolerende.

Man skal heller ikke se utelukkende på pris. Det finnes produkter i lavere prisklasse som har high-end egenskaper.
 
B

Back_Door

Gjest
Fidelity bør fokusere på high end lyd, og ikke spesielt på high end pris. Med dette mener jeg at dersom journalistene finner utstyr som gir high end lyd til budsjettpris, da gjør de virkelig en god jobb. Det finnes utvilsomt en del av keiserens nye klær i denne bransjen. Kan Fidelity avsløre missforhold mellom pris og kvalitet, da gjør de sine lesere en stor tjeneste! Kan de samtidig klare å finne rimelig utstyr som gir lyd i toppklasse, da gjør de leserne en enda større tjeneste. Det er jo lyden som er målet, og ikke prisen..
Balanse i stoffvalg, avslørende journalistikk, rekruttering til "vår verden" og reportasjer om de toppene det er verdt å strekke seg mot.

På et område svikter bladet: De er havnet totalt i bakevja i forhold til alt det spennende som skjer i forholdet mellom data og musikk.Stikkord: Sonos, Squeezebox, Transporter osv
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.992
Antall liker
6.216
Er dette den gjengse oppfatning?
At testene i L&B fullt ut er like gode for å vurdere en budsjettkomponents lydmessige egenskaper som testene til Anders Rosness?

Mvh
Rolf
Aner ikke, for min del. Jeg har ikke lest så mye L&B. Helt ærlig er det ikke disse testene leg leser mest inngående i Fidelity heller. Men jeg tror at folk som er ute etter å lese om budsjett-komponenter ikke bruker 98,- på et hifi-blad, med mindre de får med en ok DVD på kjøpet.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Nå som du er online, RoDa, håper jeg at du har bitt deg merke i at det er et sterkt ønske fra mange om flere "hjemme hos" features.
mvh
Henger med på den :)

/jan
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Jeg henger meg også på det med "hjemme hos" folk, det er mye mer spennende enn å lese om "High-End" som interesserer meg en viss plass :-X

Så vet jeg også at det er en del tester som er gjennomført men som ikke har kommet på trykk, når det er noen tester som skulle kommet i et nr, men som må komme nr etter pga manglende tid..
Noe som ikke harmonerer her eller.?

Stadig så er det å lese om gamle komponenter som er like bra som nye komponenter, dette er for meg en bekreftelse om at verden ikke bare går fremover.!
Jeg ønsker at Fidelity skal sette sammen et "vintage" anlegg som har minst 10 år på baken..
Kanskje sette en grense på 20 eller 30 tusen bruktbørs penger..

Ellers så er jeg en stor fan av Fidelity og eneste Hi-Fi blad jeg kjøper, men jeg skulle ønske det var et blad til som tok for seg nesten det samme..
Nå som vi ikke lenger har Håkon Rognlien, hvem er det som nå skal fòre oss med komponenter som får rockefoten til å gå.?
Det er ikke mange som egentlig liker den sterile og livløse B&W lyden, slike briefe anlegg spiller jo ikke musikk som får rockefoten til å bevege seg :-[

Jeg er en av de som går mot strømmen og som ønsker at musikken skal få rockefoten til å gå, for meg så var det særdeles lite interessant stoff i siste nr..
For å være ærlig, så var siste nr det dårligste Fidelity noen gang..
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Nå som vi ikke lenger har Håkon Rognlien, hvem er det som nå skal fòre oss med komponenter som får rockefoten til å gå.?
Det er ikke mange som egentlig liker den sterile og livløse B&W lyden, slike briefe anlegg spiller jo ikke musikk som får rockefoten til å bevege seg :-[
Det må bli Jan og Rolf som må fronte den saken.
Jan er vel en rør og "nesten" horn mann allerede ;), det er ikke lenge siden han hadde Klipsch heller :-*.
Ang. B&W.....så får du nok også de til å bevege både armer og bein......men jeg er redd det koster litt mer..... ;)
 

Kvasar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.01.2006
Innlegg
184
Antall liker
0
Alle har vi meninger om innholdet i Fidelity men en ting er helt sikkert , bladet overlever ikke hvis det blir for smalsporet . Mainstream blad som Lyd og Bilde har det enklere i Markedet pga blandingen av stoff .Fidelity må omfavne også min kategori ,middels interessert stereo entusiast med begrenset budsjett som har vokst fra Lyd og bilde pga av økende kunnskap og erfaring ;)
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Det må bli Jan og Rolf som må fronte den saken.
Jan er vel en rør og "nesten" horn mann allerede ;), det er ikke lenge siden han hadde Klipsch heller :-*.
Ang. B&W.....så får du nok også de til å bevege både armer og bein......men jeg er redd det koster litt mer..... ;)
Kanskje vi i lauget skal være gjesteskribenter i Fidelity.?
Det er vel nok godsaker i lauget til at vi kan gi folk en skikkelig smak på det gode liv ;)

Lenge siden B&W har fått mine føtter til å bevege seg, men har du nok penger så er det nok ikke helt umulig å få rockefoten til å bevege seg.?
Men poenget mitt var (som også du skjønte ;)) at slike High-End aktige anlegg ikke er for enhver audiofil..
Hvorfor bruke 5-6-700 tusen på å få B&W til å få rockefoten til å svinge, når du kan kjøpe deg Klipsch 8)
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Hvorfor bruke 5-6-700 tusen på å få B&W til å få rockefoten til å svinge, når du kan kjøpe deg Klipsch 8)
oppløsning og magisk klang ;D
 

Perspektiv

Medlem
Ble medlem
04.03.2007
Innlegg
17
Antall liker
0
Når det her snakkes om Klipsch som dynamikkens mester, tenker jeg med en gang at det er synd Haakon Rognlien har sluttet i redaksjonen til Fidelity. Han var min klare favorittskribent med evne til å "overdrive" med troverdignet :)

Er det forresten noen her som har tilgang til en av hans tidligere omtaler av en klassisk Klipsch høyttaler fra 70-tallet ... dette var i de herrens år av Audio&Video tror jeg. Den var bare kostelig morsom (tror barberblad var nevnt ved et tilfelle :))
 
K

kathrine

Gjest
Fidelity bør fokusere på high end lyd, og ikke spesielt på high end pris. Med dette mener jeg at dersom journalistene finner utstyr som gir high end lyd til budsjettpris, da gjør de virkelig en god jobb. Det finnes utvilsomt en del av keiserens nye klær i denne bransjen. Kan Fidelity avsløre missforhold mellom pris og kvalitet, da gjør de sine lesere en stor tjeneste! Kan de samtidig klare å finne rimelig utstyr som gir lyd i toppklasse, da gjør de leserne en enda større tjeneste. Det er jo lyden som er målet, og ikke prisen..
Balanse i stoffvalg, avslørende journalistikk, rekruttering til "vår verden" og reportasjer om de toppene det er verdt å strekke seg mot.

På et område svikter bladet: De er havnet totalt i bakevja i forhold til alt det spennende som skjer i forholdet mellom data og musikk.Stikkord: Sonos, Squeezebox, Transporter osv
;D ;D Godt sagdt......, synes selv det er mere interessant å lese om relativt overkommlig priset utstyr som gir ekseptsjonell god lyd ,i stedet for om uoverkommlig priset, som ikke nødvendigvis kan forsvares prismessigt. :eek:
Vh
S
 
Topp Bunn