Fidelity 25

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.883
Torget vurderinger
24
Kanskje vi i lauget skal være gjesteskribenter i Fidelity.?
Det er vel nok godsaker i lauget til at vi kan gi folk en skikkelig smak på det gode liv ;)
Det synes jeg seriøst du skal vurdere.

I dette Fidelity er det to gjesteskribenter, den ene skriver om vin, den andre har et oppsett hjemme som er det beste han har hørt med unntak av Krell i millionklassen, så får han seg ny forsterker og vips så har han sannelig det aller beste han har hørt noen gang. Entusiast i 20 år og gjesteskribent og så er erfaringen din med rør at du har hørt det et par ganger hos forhandler uten å bli imponert?

Petter Dale burde kanskje skrive litt mer?
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.909
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Er det forresten noen som har mottatt Stereophile for March, ser ut til at heller ikke dette nr er blitt levert til denne abonnenten :mad: :(

Sleiven

Litt OT dette da, men med mars nummeret er det nummer to jeg ikke har fått  :p
Kan nevnes at Fidelity heller ikke har innfunnet seg i postkassen min  :-/
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Er det forresten noen som har mottatt Stereophile for March, ser ut til at heller ikke dette nr er blitt levert til denne abonnenten :mad: :(

Sleiven
Fikk det i går!

mvh,
OS
 
O

om.s

Gjest
Litt OT dette da, men med mars nummeret er det nummer to jeg ikke har fått  :p
Kan nevnes at Fidelity heller ikke har innfunnet seg i postkassen min  :-/
Samme her, litt synd at alle artiklene rekker utdebateres før man har det aktuelle nr i kassa...
og det snakkes om nesten 2 postuker fra det ble sluppet, for dårlig distribusjon dette...

mvh
 
R

Roysen

Gjest
Noen som husker spalten "Fine Tunes" av Jonathan Scull (J10) i Stereophile. Noe slikt kunne jeg ha tenkt meg i Fidelity. I følge Geir Tømmervik vil de aktive komponentene i anlegget kunne bringe deg halvegs til lyd-nirvana. Hva med en egen spalte skrevet av en samling av norges mest erfarne audiofile (jeg sikter til skribentene i Fidelity dersom noen skulle være i tvil) på hvordan man kan tweake anlegget til å lyde maksimalt. Jeg snakker da om akustikk, vibrasjonsdemping, strømforhold i huset og i lytterommet, høytalerplassering, romkorreksjon etc. Hva med å dele av den samlede erfaring dere har på forbedringer som ikke behøver å koste så mye eller ingenting i det hele tatt?

Mvh
Roysen
 
Topp Bunn