FERRARI buss

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.522
Antall liker
102.857
Torget vurderinger
23
Ble så u-inspirert av BMW-tråden og den nye 6-serien at jeg måtte finne noe motgift!!

Her er min absolutte favoritt dersom bilen nå endelig MÅ ha fire seter (en uting spør du meg).....

Ferrari FF med firehjulstrekk og fire seter, V12 og vanlig Ferrari features - dette er vinterbilen med approbert SlukStuk (c) Sluket!



Trenger ikke være skeiv for å sikle på den baken der... :eek: :eek:
 

Vedlegg

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.956
Antall liker
13.299
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
ja den har om mulig ennå høyere siklefaktor enn S2 ;D

mvh
Leif
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.522
Antall liker
102.857
Torget vurderinger
23
Naboen borti gata har en F430.... rød, selvsagt. satans.... når jeg ser enden, får jeg lyst på resten!!

Han rygger'n av og til ut av garasjen, mest for å hisse opp meg, mistenker jeg :mad: :mad: :mad:



Første gang jeg så den var faktisk på Kastrup flyplass - inne!! Sto utstilt i den ene hallen, og forårsaket at jeg måte bytte til Business Class billett - fikk ikke med meg ereksjonen inn på turist!
 

Vedlegg

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.956
Antall liker
13.299
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
"får du på" deg den der da? ::)
mvh
Leif
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.522
Antall liker
102.857
Torget vurderinger
23
Talkin' to me, asshole..?? 8)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
Vekk meg når det kommer en Ferrari 7-seter med plass til barnevogn i tillegg....
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.447
Tidligere var Ferrari bygget for sjimpanser. Nå er de bygget for feite amerikanere.

 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.956
Antall liker
13.299
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
BT skrev:
Vekk meg når det kommer en Ferrari 7-seter med plass til barnevogn i tillegg....
hadde du klart å beherske deg, så hadde du hatt penger til den Ferrarien ::)
dessuten hadde du bare trengt 2 seter og ikke en semitrailer med bleier og Nestle glass
mvh
Leif
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
LMC skrev:
BT skrev:
Vekk meg når det kommer en Ferrari 7-seter med plass til barnevogn i tillegg....
hadde du klart å beherske deg, så hadde du hatt penger til den Ferrarien ::)
dessuten hadde du bare trengt 2 seter og ikke en semitrailer med bleier og Nestle glass
mvh
Leif
;D
Godt poeng.
Det værste er at jeg likevel føler at jeg gjorde riktig ved å ikke beherske meg.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.956
Antall liker
13.299
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
ja det tror jeg nok, men i en lengre periode går den følelsen over, for så å komme tilbake senere! ;D

mvh
Leif
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.956
Antall liker
13.299
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
jeg lærte å kjøre i en 124sport coupe (designet av Bertone tror jeg)
den var kul på midten av 70-tallet
mvh
Leif
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.233
Antall liker
4.856
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
pengesluk skrev:
Ble så u-inspirert av BMW-tråden og den nye 6-serien at jeg måtte finne noe motgift!!

Her er min absolutte favoritt dersom bilen nå endelig MÅ ha fire seter (en uting spør du meg).....

Ferrari FF med firehjulstrekk og fire seter, V12 og vanlig Ferrari features - dette er vinterbilen med approbert SlukStuk (c) Sluket!
Så enig, så enig. Men hvor finner man vinterdekk i 285/35x20 ??


EDIT: De finnes, åpenbart:

 

eldo472

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.01.2005
Innlegg
1.026
Antall liker
288
Sted
Tranby
pengesluk skrev:
Ble så u-inspirert av BMW-tråden og den nye 6-serien at jeg måtte finne noe motgift!!

Her er min absolutte favoritt dersom bilen nå endelig MÅ ha fire seter (en uting spør du meg).....

Ferrari FF med firehjulstrekk og fire seter, V12 og vanlig Ferrari features - dette er vinterbilen med approbert SlukStuk (c) Sluket!



Trenger ikke være skeiv for å sikle på den baken der... :eek: :eek:
Så den i vinduet på Autostrada i dag. Våt av regn og sprut fra saltede veier. En slik bil burde kun taes ut på ren nysnø, eller tørr asfalt. Meget elegant bil førøvrig.
 

iSaint

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2006
Innlegg
506
Antall liker
60
Sted
Belgia
pengesluk skrev:
Ble så u-inspirert av BMW-tråden og den nye 6-serien at jeg måtte finne noe motgift!!

Her er min absolutte favoritt dersom bilen nå endelig MÅ ha fire seter (en uting spør du meg).....

Ferrari FF med firehjulstrekk og fire seter, V12 og vanlig Ferrari features - dette er vinterbilen med approbert SlukStuk (c) Sluket!



Trenger ikke være skeiv for å sikle på den baken der... :eek: :eek:
Suveren vinterbil! :)
Fikk samtidlig lyst til å starte opp LS7'n ;)

iSaint
 
Topp Bunn