Farger.

Din yndlingsfarge?

• Rød

Stemmer: 0 0.0%
  • Blå

• Gul

• Grønn

• Rosa

• Lilla

• Oransje

• Se innlegg under:

• Totalt antall stemmer
    0

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det kan eg vel innbille meg, men man skal jo gjøre det beste ut av en kvar situasjon. Dessuten gjør det både lørdager og lørdagskvelder vesentlig mindre søvndyssende
Jeg tror ikke du helt har tenkt over hvor mange centimeter kabel du kan få for de pengene du sløser vekk på filler og tøy.  ;)

Jeg ser for meg deg som herr Flick, Zomby, i kjole for anledningen.  :D

Du får hilse Susanna, Valentino, det var kjekt det ble dere og at det ikke bare var en drøm. ;D

K

kbwh

Gjest
Drømmen fortsetter. Den er en vill en, som spiser solnedganger som drops.

K

kbwh

Gjest
Jeg vil ikke være leutenant Gruber. René-karakteren er mer i min gate.

K

kbwh

Gjest
Min kone synger bedre enn Renés.

Og: Trikoloren er rød, hvit og blå. Pene farger sammen det.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja du kan så si.. ;D

Når jeg tenker meg om så tror jeg heller jeg er litt mer lik Michelle from the resistance, lurer på om jeg heller skal satse på henne om du tillater.
Så får jeg passe litt på Rene så han ikke roter det til med servitrisene, stoler ikke helt på den fyren.. ;)

K

kbwh

Gjest
Jeg finner kvinner som ikke gnåler på det samme om og om igjen ganske tiltalende.
Michelle har som kjent et ørlite problem der.

Og derfor, motstandMichelle, lurer denne sleipingen på hvor lang tid det tar før m-ordet nevnes av deg i denne tråden  ::)

Apropos: Kommer palestinasjerf i blått? Jeg kan ikke huske å ha sett dem i annet enn rødt og svart.

(1999 innlegg; Manic monday bruker melodilinjen fra 1999 i verset. Purpurdvergen har alltid vært god på kreativ gjenbruk)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Begynner du å bli ufin nå som vi hadde det så hyggelig, blir du sleipere nå så blir det Gruber på deg. :mad:
Nå tenkte vel jeg først og fremst utseendemessig jeg da, og du kan beskylde meg for mye, men det er ikke jeg som starter alle disse trådene med det såkalte m-ordet, eller jeg som begynner på disse debattene, du synes kanskje ikke jeg burde delta heller eller ha mine meninger om saken? Kanskje meningene burde variere litt fra dag til dag så det ikke ble så mye gnåling opp igjen på det samme?

Du spør ikke rette personen angående palestinasjerf, men jeg hadde nok ikke brukt det om det så hadde kommet i den lekreste blåfarge

1999 i manic monday, det får ikke jeg helt til å passe, nå var jeg tidligere stor fan av den såkalte purpurdvergen, men det begynner å bli noen år siden nå. Liker du musikken til Bangles eller er du litt som Pompel som konsentrerer deg om andre detaljer..? ;)

K

kbwh

Gjest
Hvis du er ute etter en "kvinner bør tie i forsamlinger" fra meg er jeg tilbøyelig til å gi deg en slik basert på det første avsnittet ditt. Spar meg!

Du vil heller aldri se meg i palestinasjerf.

Versene i manic monday og 1999 så godt som helt like. Mn blir litt lurt fordi 1999 egentlig er gjort trestemt, men så fant vår venn med platåskoene ut at det var mye lurere å la hver stemme få en strofe alene. Man kan gjøre så mye ved en miksepult.

Bangles hadde sine øyeblikk. Deres versjon av "Egyptian" er veldig god synes jeg , men jeg har bare to av LPene deres. Store fine bilder på dem ;-).
Som før nevnt: "Eternal flame" er grusom, og det Susanna gjorde solo likeså.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg kjenner meg når sant skal sies ikke igjen i noen av figurene i 'Allo 'allo.

Her derimot, har dere meg, oppe til høyre.

Just eatin' cheese, drinkin' wine, catchin' some rays, you know...

;D

K

kbwh

Gjest
Mitt egentlige alter ego nederst til venstre der. Olivengrønt er forøvrig riktig militært og ordentlig ja.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hva er dette for forsøk på utestenging.. i min egen tråd..? :mad:

Hvem skal i så fall jeg være?

Nei, jeg har rollene for dere jeg. Pompel og jeg har i lengre tid lett etter en Gorgon vaktmester & co. Jeg foreslår Zomby som fru Gorgon siden han liker å gå i kjole, og Valentino kan jo kanskje være den sultne babyen?

Fargene her er litt usikre da det går i svart/hvitt, men bare fantasien setter grenser for hvordan man ser det for seg.

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Hva er dette for forsøk på utestenging.. i min egen tråd..?  :mad:

Nei, jeg har rollene for dere jeg. Pompel og jeg har i lengre tid lett etter en Gorgon vaktmester & co. Jeg foreslår Zomby som fru Gorgon siden han liker å gå i kjole, og Valentino kan jo kanskje være den sultne babyen?

Fargene her er litt usikre da det går i svart/hvitt, men bare fantasien setter grenser for hvordan man ser det for seg.
Tanksen? ;)

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Eller kanskje de glodhete flammene? ;) ;)

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Hva er dette for forsøk på utestenging.. i min egen tråd..? :mad:

.

BBking - Kompo - og den siste er jeg usikker på, muligens Oddgeir. klar til tjeneste mot verdens avskum.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
;D ;D ;D

Ja, nå ble det jo plutselig så mye å velge i her... hm.

Må tenke litt på om jeg vil være tanks, flammer eller hun der som jeg ikke husker navnet på i farten fra Mash.

Skal vi satse på Mash får vi vel fylle opp resten av rollelisten og. Noen som føler de passer inn?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Da er du herved blitt major Margaret 'Hotlips' Houlihan, kompo.

Mannen til høyre i bildet er major Charles Emerson Winchester III. Etter diverse beskyldninger om snobberi, vil jeg tro du setter noruego i den rollen.

Mannen til venstre i bildet er oberst Sherman T Potter. Jeg vil på det sterkeste avvise enhver likhet med BBking. Kom ikke trekkende med Affa heller, det blir helt feil.

Jeg er åpenbart korporal Maxwell Q Klinger i denne sammenhengen. Han var stadig å se i kjole. Riktignok var dette et ledd i hans stadige forsøk på å bli hjemsendt på psykologisk grunnlag, noe jeg aldri ville gjøre.

Her er en karakteroversikt, så dere kan krangle om ledige roller:

http://www.mash4077.co.uk/profile.html

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Da er du herved blitt major Margaret 'Hotlips' Houlihan, kompo.

Mannen til høyre i bildet er major Charles Emerson Winchester III. Etter diverse beskyldninger om snobberi, vil jeg tro du setter noruego i den rollen.

Mannen til venstre i bildet er oberst Sherman T Potter. Jeg vil på det sterkeste avvise enhver likhet med BBking. Kom ikke trekkende med Affa heller, det blir helt feil.

Jeg er åpenbart korporal Maxwell Q Klinger i denne sammenhengen. Han var stadig å se i kjole. Riktignok var dette et ledd i hans stadige forsøk på å bli hjemsendt på psykologisk grunnlag, noe jeg aldri ville gjøre.

Her er en karakteroversikt, så dere kan krangle om ledige roller:

http://www.mash4077.co.uk/profile.html

Javel, hvis du sier det så...men det virket litt kjekt å være tanks og.. Er ikke hun der ganske dum..?

Du er Klinger ja, det passer perfekt. Radar, hvem kan passe der da?
Disse to Hawkeye og han kompisen? Honkey som Hawkeye kanskje, er ikke de sånne pikenes jenser?
Parelius som han andre da.

Nei ta det du, jeg fikk sånn problemer med navnene her... Lenge siden jeg har sett denne serien nå.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Jeg kan være Koreansk snikskytter. (evt. et hår i suppa)

Oi , så mett, Akkurat spist en entrecote på 450g.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg kan være Koreansk snikskytter. (evt. et hår i suppa)

Oi , så mett, Akkurat spist en entrecote på 450g.

Ja, det kan du vel alltids få være, men noen stor rolle er det jo ikke akkurat..
Tror kanskje du bør roe ned på spisingen, blir lett litt vraltete om du skal springe rundt i jungelen med så mye mat i magen, alle andre kommer til å springe fra deg vet du.

Zomby, du skulle ta deg av dette med rollefordelingen, hvor er du?
Dere er så ustrukturerte, blir aldri noen orden på sakene på denne måten.

Topp Bunn