Farger.

Din yndlingsfarge?

• Rød

Stemmer: 0 0.0%
  • Blå

• Gul

• Grønn

• Rosa

• Lilla

• Oransje

• Se innlegg under:

• Totalt antall stemmer
    0

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Vel, bildet er fra europaturneen...... ;)

Vet faktisk ikke hvem det er, heh. Er fra Europatouren høsten 67, Concertgebouw , Amsterdam 23 September. Tipper på en av Suzyene (Lisa Cohen) eller en tilfeldig groupie. Gail var høygravid, Moon Unit ble født 1. oktober da Zappa sto på scenen i Falconer Teatret i Københaven; (Ian Underwood whips it out).

Edit: Tror det er Lisa Cohen.

Edit: Nei det er nok Pamela.... uff.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nå har jeg falt helt av her... hvem er personen i midten...og hvem er alle de andre?
Samme det i grunn, stygge var de..

Men nå gleder jeg meg som en unge til å se Zomby i kjole...du må ikke skuffe oss nå. ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.493
Jøje meg. Rosa mann på rosa sykkel... Pink Panther...?  :eek:
Å du!!!!!! :p
Dette innlegget har jeg oversett. Var det forresten en mann du hadde bilde av tidligere? Det som var etter de burkakledde, muslimsk utseende kvinnene? Så mer ut som en pudding ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Å du!!!!!! :p
Dette innlegget har jeg oversett. Var det forresten en mann du hadde bilde av tidligere? Det som var etter de burkakledde, muslimsk utseende kvinnene? Så mer ut som en pudding  ;D

;D ;D ;D

Å, mann ja. Fin mann... Misunnelig på fine mannen?

Hvilken farge stemte du på da..? ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.493
;D ;D ;D

Å, mann ja. Fin mann... Misunnelig på fine mannen?

Hvilken farge stemte du på da..?  ;)
Fin mann du liksom. Hans eneste forsonende trekk er at han helt sikkert bruker rosa undertøy,...med blonder!!!
En ordentlig mann skal ha værhår (som meg) og være naturlig rosa (som meg).
Du trenger da ikke spørre om hvilken farge jeg stemte.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Fin mann du liksom. Hans eneste forsonende trekk er at han helt sikkert bruker rosa undertøy,...med blonder!!!
En ordentlig mann skal ha værhår (som meg) og være naturlig rosa (som meg).
Du trenger da ikke spørre om hvilken farge jeg stemte.

;D

Jaså du har peilig på menn?? Hvem liker du best da? ;)

Må vel være en engelskmann det da, de er ofte rosa, i hvert fall om somrene... ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.493
;D

Jaså du har peilig på menn?? Hvem liker du best da?  ;)

Må vel være en engelskmann det da, de er ofte rosa, i hvert fall om somrene...  ;D
Peiling på menn? Ja, jeg vil da mene det. Jeg ser idealmannen min i speilet hver dag ;D ;D

Engelskmenn har samme kroppsfarge som skummet melk.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Peiling på menn? Ja, jeg vil da mene det. Jeg ser idealmannen min i speilet hver dag ;D ;D

Engelskmenn har samme kroppsfarge som skummet melk.
Du har helt rett, man skal elske seg selv, bare det er med måte. ;)

Hva er grunnen til at du ble rosa, trodde ellers at pantere var mer..svart?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.493
Hva er grunnen til at du ble rosa, trodde ellers at pantere var mer..svart?
En forbannet tegnefilmtegner i LSD rus.

Men en må ta til takke slik en er skapt og gjøre det best ut av situasjonen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du Metallfilmmotstanden, er det enklere nå?
Nei!!!
Nå når jeg endelig hadde klart å lære meg huskeregelen :Kjell Bjarne ( du vet Elling) Wolfgang ( du vet han der som skrev musikk) Hansen (et vanlig norsk etternavn) så må du ikke skifte navn kjære deg.
Nå er det jo bare det bildet igjen av deg, som gir meg assosiasjoner til stearinlys, men det er vel kanskje ikke det det det er..?
Nå høres du mer ut som en sleip italiener, fysj. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
En forbannet tegnefilmtegner i LSD rus.

Men en må ta til takke slik en er skapt og gjøre det best ut av situasjonen.
Vær glad for at du er unik. Det finnes så mange svarte pantere, men bare en rosa, noe å være stolt av. Vi er så glad i deg vet du... :)

K

kbwh

Gjest
Jeg kjenner en (merk artikkelformen) jente i Bergen og hon...

Jeg tror du klarer det lettere nå. Sleip italiener? Italia er den moderne vestlige kulturs vugge. De (dvs. romerne) kuttet bare ut demokratiet, sånn ca. omtrent som amerikanerne driver med nå.

Bildet er fremdeles av en Sonus faber Guarneri Homage, som de snekret i Vicenza, Italia. De puttet KOMPONENTEr inn i den også og ut kom f.eks. vakker sang.

Edit: Dette innlegget manglet vin, men nå har det både piker, vin og sang  8)

Edit 2: Topic manglet også. Vinen er rød.

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Jasså du er den typen..  :D
De du bare drømmer om teller ikke, du vet det..?
Men jeg vil anbefale deg å heller ta med deg en av de  som ikke er så begeistret for deg når du skal ut og kjøpe genser( kjole?). Som du vet kjærlighet gjør blind. Om jeg er så ufattelig dum at jeg drar med meg min kjære mann når jeg skal kjøpe klær, vel da skjer alltid dette:
Jeg tar på meg et tilfeldig plagg, han sier: "Fin den, ta den!" mens han står og småtripper ved utgangen av butikken. Du aner ikke hvor mye stygt jeg har skaffet meg på denne måten. Må bare slutte med dette...
Rar mann!
Dei gongane eg er med snuppa og sjopper koser eg meg ofte glugg. Medan ho vimser rundt etter ting ho "trenger" (damer treng ikkje meir kle enn dei allerede har, men dei trur no alltid det) spring eg rundt og plukker fram de tøffaste, yppigste, minste, mest tettsittande osv plaggene som er å finne. Frister med ei flaske eller middag på Hvalstrand, eller ett eller annet om ho bare vil prøve. Skal fortelle deg at snuppa mi kan se fantastisk ut når ho bare vil eller tør ;)
Kan være en fin opplevelse å handle, skjønner dokke...

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Link?

[ftp]http://img227.imageshack.us/img227/2695/beyonceoriginal4rp.jpg[/ftp]
Ei av dei aller finaste damene, ingen tvil - ikkje minst because she's got ass. Lekkerbisken!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg kjenner en (merk artikkelformen) jente i Bergen og hon...

Jeg tror du klarer det lettere nå. Sleip italiener? Italia er den moderne vestlige kulturs vugge. De (dvs. romerne) kuttet bare ut demokratiet, sånn ca. omtrent som amerikanerne driver med nå.

Bildet er fremdeles av en Sonus faber Guarneri Homage, som de snekret i Vicenza, Italia. De puttet KOMPONENTEr inn i den også og ut kom f.eks. vakker sang.

Edit: Dette innlegget manglet vin, men nå har det både piker, vin og sang  8)

Edit 2: Topic manglet også. Vinen er rød.

No datt eg helt av igjen her, ka va det med hon jenten i Bergen?
Sonus Faber, enda en sleip italiener, nei no blei det litt i overkant her.
Susanna Hoffs? Skjønner ingenting.

Vel TJ, tror min mann vil si rar mann om deg og.
Og jeg vil vel heller si utspekulert mann. ;)

K

kbwh

Gjest
Jeg skal ikke fortelle om hon jenten i Bergen, for  :-*

Det er Sonus faber Guarneri Memento til venstre og Susanna Hoffs til høyre:

Fiolinrødt kler disse italienske mesterverkene.

Susanna er ikke fargeløs i virkeligheten. En gang (det var en slik manisk mandag) kom hun for sent til jobben fordi hun drømte om meg. Hun fikk hjelp av Purpurdvergen og tre av venninnene sine.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jo, jeg vet faktisk hvem Susanna Hoffs er, (Bangles) men hva har hun med deg og Bergen å gjøre?
Men om jeg skal prøve å tolke disse kryptiske meldingene, så kysset du henne i Bergen. Koselig!
Purpurdvergen, er det Prince?

Hvorfor snakker vi om dette?

Hvorfor er stearinlyset ditt blitt rødbrunt og svart?

K

kbwh

Gjest
Jo, jeg vet faktisk hvem Susanna Hoffs er, (Bangles) men hva har hun med deg og Bergen å gjøre?
"...I was kissing Valentino by a crystal blue Italian stream...". Bergen er altså ikke med.
Men om jeg skal prøve å tolke disse kryptiske meldingene, så kysset du henne i Bergen. Koselig!
Bergen er koselig. Det var i Italia, som sagt.
Purpurdvergen, er det Prince?
Ja.
Hvorfor snakker vi om dette??
Det har jeg helt glemt.
Hvorfor er stearinlyset ditt blitt rødbrunt og svart?
Har du ikke pusset brillene i dag, kjære Operasjonsforsterker? Bemerk at kulturformidlerne er noe tilbakelente slik de framtrer på bildet. Gir det deg assosiasjoner til en spesiell toscansk severdighet?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
"...I was kissing Valentino by a crystal blue Italian stream...". Bergen er altså ikke med.
Bergen er koselig. Det var i Italia, som sagt.
Ja.
Det har jeg helt glemt.
Har du ikke pusset brillene i dag, kjære Operasjonsforsterker? Bemerk at kulturformidlerne er noe tilbakelente slik de framtrer på bildet. Gir det deg assosiasjoner til en spesiell toscansk severdighet?

Åja, søren.. du får unnskylde meg for at jeg ikke kan teksten på den sangen utenatt... så treg jeg er... uff :p

Får mest assosiasjoner til twin tower. Men hva er den hvite smørjen på bildet ditt da, altså det som minner om et stearinlys??

Bergen er en koselig by, jeg har aldri vært i Italia, men det gjør ingenting, for jeg har vært i Bergen. :)

K

kbwh

Gjest
Er det det stykket med lønnetre i signaturbildet mitt du mener likner et stearinlys? Optikeren, har du kontaktet vedkommende?

Det er en kjent sak at i Bergen er resten av verden utlandet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Ligner ikke dette på et kubbelys da?

Man er ikke fra Norge om man er fra Bergen nei, man kan tross alt ikke få både i pose og sekk.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ok. Får vel si at den var fin da, for det er vel det du vil høre. Fin! :)

Og så må jeg vel gi meg nå, så du ikke skifter ut bildet ditt og, for da kommer jo ingen til å kjenne deg igjen her inne. :D

Og blå leder ennå, men det kan være delvis fordi jeg har stemt tre ganger... ;D

K

kbwh

Gjest
Det er slik vi gjør det, terper og terper og terper. Lærte det av Josef G.

Blått er pent, f.eks. på himmelen. Det er blå bokstaver på den celestegrønne sykkelen min. Riktig pent.

Vil du lære å spasere som en egypter? Susanna er den fjerde instruktøren:
http://www.youtube.com/watch?v=bdRaLuKhobU

Z

Zomby_Woof

Gjest
"...I was kissing Valentino by a crystal blue Italian stream..."
Dette var altså deg.. Det reiser en rekke spøsrmål....

Six o'clock already  
I was just in the middle of a dream  
I was kissin' Valentino  
By a crystal blue Italian stream  
But I can't be late  
'Cause then I guess I just won't get paid  
These are the days  
When you wish your bed was already made  
(...)

Suzanna påstår altså at hun drømte....

Har du vært frekk med en sovende kvinne, Valentino?

Hva ville skjedd hvis hun ikke måtte på jobb, stakkar?

K

kbwh

Gjest
Endelig kom den!

Hva var det han sa, "Den nye vinen"s fremste eksponent?
"Vi møttes i drømmene våre"
Historiens verste tale til bruden?

Susanna syntes merkelig nok at hun måtte dikte opp en historie for seg selv (Amerikansk spesialitet perfeksjonert av deres eminente politikere: Deny, deny, deny). Hun hadde selvfølgelig jetlag og ville egentlig forblitt der ved bekken.

Anyway. Bangles var i et kort glimt med på å gjøre åttitallet levelig. Men som de tryna med Eternal flame!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du er en drømmemann forstår jeg. Du får snakke med Pompel så kan han tolke deg, han driver litt med slikt på si. ;D
Har aldri vært særlig begeistret for Bangles, men ellers var det jo en del bra musikk på den tiden. Har en del 80-tallsmusikk på mp3-spilleren min jeg, og den er ofte rytmisk og god å trimme til. Men jeg går definitivt aldri som en egypter. ;)

K

kbwh

Gjest
Du er en drømmemann forstår jeg.
På flere plan, kan du gjerne si.
Det begynner å bli en stund siden min kone fant ut at jeg er Drømmemannen.

Edit: Så plutselig for meg Komponenten gå som en egypter med ørepropper langs Bryggen. Kostelig!

Pompel? Pilt sier du må analysere.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja, hun kan jo få leve i den troen, får bare håpe hun ikke finner ut hva du driver med om nettene... ;D

Vil ikke anbefale noen å prøve å gå som en egypter på Bryggen, man kan lett snuble i brosteinene og da ligger man der, med knust mp3, knuste tenner og såre knær.
Dessuten bruker jeg ikke ørepropper, man har da skikkelig utstyr. ;)

Nytt bilde og, dette er jo reine "bli-ny-uke" på deg da. Gratulerer, det ser bedre ut nå, mye bedre.

Pompel er vel mest inne på å tolke dyr og sånn, slanger, bittesmå flodhester, denslags...

K

kbwh

Gjest
Min kone vet utmerket godt hva jeg driver med om nettene.

Gåhøyttalere altså? Staxer med eget atomkraftverk antar jeg!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vel da heter vel konen din Susanna og går litt rart da Valentino.. ;)

Lysesvart også kalt grå?

Gjest det var sånn et midlertidig navn, har du ikke tenkt å bli værende her. Joda, du bli nok det. Jeg hadde egentlig bare planlagt en liten gjesteopptreden selv, men noe gikk helt feil i gjennonføringen, så her sitter jeg, stuck.

Men det er nå slikt et trivelig sted, så det gjør ingenting, for meg i alle fall.. ;D

K

kbwh

Gjest
Min kone kan gjerne hete Susanna her inne hvis du vil. Lysesvart kan hun også være.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg synes både lysesvart og mørkehvit er uting!

Er jeg litt smånazi da?

Lysesvart forresten, er ikke det sånn klassisk NAD-farge?

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Vel TJ, tror min mann vil si rar mann om deg og.
Og jeg vil vel heller si utspekulert mann.  ;)
Det kan eg vel innbille meg, men man skal jo gjøre det beste ut av en kvar situasjon. Dessuten gjør det både lørdager og lørdagskvelder vesentlig mindre søvndyssende

Topp Bunn