S
slowmotion
Gjest
Vel, bildet er fra europaturneen...... 
|
Vel, bildet er fra europaturneen......![]()
Å du!!!!!!Jøje meg. Rosa mann på rosa sykkel... Pink Panther...?![]()
Å du!!!!!!![]()
Dette innlegget har jeg oversett. Var det forresten en mann du hadde bilde av tidligere? Det som var etter de burkakledde, muslimsk utseende kvinnene? Så mer ut som en pudding ;D
Fin mann du liksom. Hans eneste forsonende trekk er at han helt sikkert bruker rosa undertøy,...med blonder!!!;D ;D ;D
Å, mann ja. Fin mann... Misunnelig på fine mannen?
Hvilken farge stemte du på da..?![]()
Fin mann du liksom. Hans eneste forsonende trekk er at han helt sikkert bruker rosa undertøy,...med blonder!!!
En ordentlig mann skal ha værhår (som meg) og være naturlig rosa (som meg).
Du trenger da ikke spørre om hvilken farge jeg stemte.
Peiling på menn? Ja, jeg vil da mene det. Jeg ser idealmannen min i speilet hver dag ;D ;D;D
Jaså du har peilig på menn?? Hvem liker du best da?
Må vel være en engelskmann det da, de er ofte rosa, i hvert fall om somrene... ;D
Du har helt rett, man skal elske seg selv, bare det er med måte.Peiling på menn? Ja, jeg vil da mene det. Jeg ser idealmannen min i speilet hver dag ;D ;D
Engelskmenn har samme kroppsfarge som skummet melk.
En forbannet tegnefilmtegner i LSD rus.Hva er grunnen til at du ble rosa, trodde ellers at pantere var mer..svart?
Nei!!!Du Metallfilmmotstanden, er det enklere nå?
Vær glad for at du er unik. Det finnes så mange svarte pantere, men bare en rosa, noe å være stolt av. Vi er så glad i deg vet du...En forbannet tegnefilmtegner i LSD rus.
Men en må ta til takke slik en er skapt og gjøre det best ut av situasjonen.
Hun var riktig flink.Men kysset hun deg?
![]()
Rar mann!Jasså du er den typen..![]()
De du bare drømmer om teller ikke, du vet det..?
Men jeg vil anbefale deg å heller ta med deg en av de som ikke er så begeistret for deg når du skal ut og kjøpe genser( kjole?). Som du vet kjærlighet gjør blind. Om jeg er så ufattelig dum at jeg drar med meg min kjære mann når jeg skal kjøpe klær, vel da skjer alltid dette:
Jeg tar på meg et tilfeldig plagg, han sier: "Fin den, ta den!" mens han står og småtripper ved utgangen av butikken. Du aner ikke hvor mye stygt jeg har skaffet meg på denne måten. Må bare slutte med dette...
Ei av dei aller finaste damene, ingen tvil - ikkje minst because she's got ass. Lekkerbisken!Link?
[ftp]http://img227.imageshack.us/img227/2695/beyonceoriginal4rp.jpg[/ftp]
Jeg kjenner en (merk artikkelformen) jente i Bergen og hon...
Jeg tror du klarer det lettere nå. Sleip italiener? Italia er den moderne vestlige kulturs vugge. De (dvs. romerne) kuttet bare ut demokratiet, sånn ca. omtrent som amerikanerne driver med nå.
Bildet er fremdeles av en Sonus faber Guarneri Homage, som de snekret i Vicenza, Italia. De puttet KOMPONENTEr inn i den også og ut kom f.eks. vakker sang.
Edit: Dette innlegget manglet vin, men nå har det både piker, vin og sang 8)
Edit 2: Topic manglet også. Vinen er rød.
"...I was kissing Valentino by a crystal blue Italian stream...". Bergen er altså ikke med.Jo, jeg vet faktisk hvem Susanna Hoffs er, (Bangles) men hva har hun med deg og Bergen å gjøre?
Bergen er koselig. Det var i Italia, som sagt.Men om jeg skal prøve å tolke disse kryptiske meldingene, så kysset du henne i Bergen. Koselig!
Ja.Purpurdvergen, er det Prince?
Det har jeg helt glemt.Hvorfor snakker vi om dette??
Har du ikke pusset brillene i dag, kjære Operasjonsforsterker? Bemerk at kulturformidlerne er noe tilbakelente slik de framtrer på bildet. Gir det deg assosiasjoner til en spesiell toscansk severdighet?Hvorfor er stearinlyset ditt blitt rødbrunt og svart?
"...I was kissing Valentino by a crystal blue Italian stream...". Bergen er altså ikke med.
Bergen er koselig. Det var i Italia, som sagt.
Ja.
Det har jeg helt glemt.
Har du ikke pusset brillene i dag, kjære Operasjonsforsterker? Bemerk at kulturformidlerne er noe tilbakelente slik de framtrer på bildet. Gir det deg assosiasjoner til en spesiell toscansk severdighet?
Dere må ha noen usannsynlig flotte kubbelys i Bergen ;DLigner ikke dette på et kubbelys da?
Dette var altså deg.. Det reiser en rekke spøsrmål...."...I was kissing Valentino by a crystal blue Italian stream..."
På flere plan, kan du gjerne si.Du er en drømmemann forstår jeg.
Det kan eg vel innbille meg, men man skal jo gjøre det beste ut av en kvar situasjon. Dessuten gjør det både lørdager og lørdagskvelder vesentlig mindre søvndyssendeVel TJ, tror min mann vil si rar mann om deg og.
Og jeg vil vel heller si utspekulert mann.![]()