Farger.

Din yndlingsfarge?

• Rød

Stemmer: 0 0.0%
  • Blå

• Gul

• Grønn

• Rosa

• Lilla

• Oransje

• Se innlegg under:

• Totalt antall stemmer
    0

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Dette har jeg alltid lurt på: Hva er den fineste fargen? Jeg vet jo hva jeg synes (BLÅ så klart!) men hva synes andre? Hvis dere ser for dere verdens fineste kabel, er den rød, blå, rosa, grønn…eller hva?
Siden det bare er 8 alternativer, så må man bare velge noen, så jeg har tatt med de vanligste og droppet svart, hvit, brun, grå, ++ Om disse skulle være en favoritt, så kan man jo heller skive det under..
Nå vil vel noen kanskje hevde at det ikke er forskjell på farger, fordi de ikke kan måle det med måleapparatet sitt, og kreve blindtest… Skal i så fall tenke på det ;)

S

slowmotion

Gjest
Himmelblå....og det dekker jo ganske mange nyanser,
fra tidlig morgengry til sen skumring.
Fargen må forøvrig være på himmelen,
altså har det også meget med det inneboende lyset i fargen å gjøre.

Har ikke stemt, fordi tar man en hvilken som helst himmelblå farge
ned på papiret blir effekten borte.
Ikke så lett å gjengi virkeligheten..... hverken på lyd eller bilde....

;)

K

kbwh

Gjest
Favorittfargen min er den du finner på Bianchisykler. Ikke blå og ikke grønn. De kaller den Celeste. Et eksempel:

Nytes dog best ute i det fri.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det er et meningsløst spørsmål, og som man roper i skogen får man svar. Jeg synes brun er den fineste fargen akkurat nå, fordi jeg nettopp så et bilde av Beyoncee Rowles, som i mitt verdensbilde er det fineste som lever.
Men å gå i malebutikken og be om 10 liter Drygolin med Beyoncee-farge....? Tru'kke det!

Honkey

O

OldBoy

Gjest
Farger hører nøye sammen med de tingene som skal ha fargen. Svart er ikke noen pen farge på noe som skal være rødt, for eksempel tomater. Grønn er ikke noen pen farge på gulost. Så svaret må vel bli at alle farger er penest, gitt at de er riktig plassert.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Jeg liker sort, hvitt og alle gråtoner imellom. Liker også jordfarger, altså varianter av brunt (herunder verdens kjedeligste farge, nemlig beige). Fargen på treverk og naturlige tekstiler. I det hele tatt synes jeg primærfarger og pastell er litt glorete.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er et meningsløst spørsmål, og som man roper i skogen får man svar. Jeg synes brun er den fineste fargen akkurat nå, fordi jeg nettopp så et bilde av Beyoncee Rowles, som i mitt verdensbilde er det fineste som lever.
Men å gå i malebutikken og be om 10 liter Drygolin med Beyoncee-farge....? Tru'kke det!

Honkey
Hører du på henne og..? ;)

Ikke vær så vanskelige da...
Hva i alle dager gjør dere når dere kjøper genser? Lukker øynene og lar det stå til?

O

OldBoy

Gjest
Hva i alle dager gjør dere når dere kjøper genser? Lukker øynene og lar det stå til?
Nei, er du gal!!

Først og fremst prøver jeg å få tak i en genser som har nøyaktig samme fargen som den som er utslitt og som derfor skal erstattes. Hvis ikke det går, prøver jeg å finne en som passer til olabuksen. For det gjør den genseren som er utslitt og som derfor skal erstattes.

S

slowmotion

Gjest
Hva har gensere med yndlingsfarger å gjøre? ;D

Forøvrig, det er mange gensere jeg ikke ville gått med, pga fargen...
Gule og røde V-gensere er vel noe av det verste....

;)

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Hører du på henne og..? ;)

Når jeg skal kjøpe genser tar jeg med den kvinnen jeg er mest glad i for tiden og spør: Hvilken genser skal jeg ha?

Og jeg hører ikke på Beyoncee; jeg SER! Og jeg blir ikke lei!

Honkey

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.338
Torget vurderinger
1
Hva har gensere med yndlingsfarger å gjøre?  ;D

Forøvrig, det er mange gensere jeg ikke ville gått med, pga fargen...
Gule og røde V-gensere er vel noe av det verste....

;)
T.o. så har jeg en sort V-genser jeg ikke går med. «Normale» menn går ikke med v-genser, uansett farge

mvh
KJ

S

slowmotion

Gjest
T.o. så har jeg en sort V-genser jeg ikke går med. «Normale» menn går ikke med v-genser, uansett farge

mvh
KJ
hehe, enig..... ;D

Men det er noe som heter arbeidsklær.....

K

kbwh

Gjest
"A turtleneck is the most flattering thing a man can wear"
Fint at det er høsten og tid for den jordfargede høyhalsede igjen. Celestefarget høyhalset blir fort litt v-genser...

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Svart enkelt og greit. Har ikke brukt klær av annen farge siden 96 og har ingen planer om det. Godt mulig at kona prøver å snike inn andre farger men hun får slite da, selv om dådyr øynene hennes får meg med på det meste.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Blått selvsagt.

Se på Liverpool, helrødt; røde strømper, rød skjorts, rød drakt.
Styggere drakter er det vel umulig å fremskaffe.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Fikk nesten inntrykk av at Honkey har et harem...

Det med genser innså jeg jo plutselig ikke var et godt eksempel... hvor mange menn har jeg sett i fin genser..? ;)

Vil vel si at den sykkelen din ser mintgrønn ut jeg da qwertyuiop.

Himmelblå er en flott farge ja, enig i det, det er vel noe slikt min favorittfarge ligger på og, kanskje med en svak antydning av lilla.

V-genser er stygt på alle, det er jeg enig i.

Svarte klær liker jeg og, men vil vel ikke kalle det yndlingsfarge av en grunn.

Liverpool har sikkert stygge drakter, er ikke sikker på om jeg har sett de, men tror deg på ditt ord, Boffen. ;)

Hvis dere tenker på blomster heller da, hvilken farge er fin på en blomst? Eller hvilken farge synes du din kone/dame/mann helst skal ha på kjolen?

K

kbwh

Gjest
Nei nei nei, ikke mintgrønn, frøken Tantalkondis. Celeste. Er det ikke vakkert? Si det høyt. Celeste. En gang til. Har du det nå lille Zenerdiode?

Min kone er en av disse kvinnene som kler den lille sorte.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei nei nei, ikke mintgrønn, frøken Tantalkondis. Celeste. Er det ikke vakkert? Si det høyt. Celeste. En gang til. Har du det nå lille Zenerdiode?

Min kone er en av disse kvinnene som kler den lille sorte.
Celeste..? Høres ut som en franskmann. Tror det er et fransk mannenavn faktisk. Sikkert kjekk han.. ;D

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.246
Torget vurderinger
2
Eller hvilken farge synes du din kone/dame/mann helst skal ha på kjolen?
Fargen er ikke så nøye, bare den passer. Forøvrig er ikke menn i kjole noe jeg syns er fint. Er vel ikke frisinnet nok til det.
;D

K

kbwh

Gjest
For min det stopper det med kilt, som er et ordentlig mannfolkplagg. Men drag kan være morsomt.

Du radiorøret, jeg tror nok at Celeste heller er et kvinnenavn hos disse froskespiserne.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Forøvrig er ikke menn i kjole noe jeg syns er fint. Er vel ikke frisinnet nok til det.
;D
Det er ikke så lenge siden jeg hadde på meg kjole.

Bryllupsfest med tilhørende drikkevarer, steikende varmt vær, sutring over verdens urettferdighet og den lette luftige damemoten, dare, double dare, klesbytte, blitzregn, dere forstår....

Damer er forresten jævlig små, og kjolene deres er ubehagelig trange.

;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Har ikke sett dem selv enda. Jeg må sjekke om jeg ser gravid ut først. ;D

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Lanserer et par spm i samme kategori:
Hvor mange runder er det på bislet?
Er det lengre til london enn med fly?

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
I grunnen ikkje, men med alle desse nye tryggleiksrutinene.....
Men likevel er det
fordi
det tar fem minutter å fly fra Stavanger til London
men det tar to timer og fem minutter å fly hjem igjen

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det tyder vel på at det er lenger fra London enn med fly??

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
For min det stopper det med kilt, som er et ordentlig mannfolkplagg. Men drag kan være morsomt.

Du radiorøret, jeg tror nok at Celeste heller er et kvinnenavn hos disse froskespiserne.
Vel, Kjell Bjarne Wolfgang Hansen, det er mulig det, jeg er ikke så stø i fransk.

Menn i kjole, vel det er jo litt spesielt, men nå er det så mange skruer her inne at jeg våger strengt tatt ikke å kritisere, Zomby har jo alt stått frem. Synd de lager kjoler så må, bør helt klart være marked for kjoler i mannestørrelse. Ubehagelig med klær som strammer for mye, ikke er det særlig fint heller.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.246
Torget vurderinger
2
Menn i kjole, vel det er jo litt spesielt, men nå er det så mange skruer her inne at jeg våger strengt tatt ikke å kritisere, Zomby har jo alt stått frem. Synd de lager kjoler så må, bør helt klart være marked for kjoler i mannestørrelse. Ubehagelig med klær som strammer for mye, ikke er det særlig fint heller.
Alle helter bruker trange klær. Det skulle vel tatt seg ut med Supermann, Fantomet og de der i vide gevanter. Manneburka kanskje ?
;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.662
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Til og med den tyske dvergen som er saman med mor til Jokke i Pondus har trang trikot - for ikkje å snakke om alt det stæsjet mora har...
Ingen som har nokre gode parolar om eit fargerikt fellesskap? Er det berre svart skinn og gummi....?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg synes rosa er finest, for den fargen har Beyonce.
Litt av henne i alle fall.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Link?

[ftp]http://img227.imageshack.us/img227/2695/beyonceoriginal4rp.jpg[/ftp]

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Til og med den tyske dvergen som er saman med mor til Jokke i Pondus har trang trikot - for ikkje å snakke om alt det stæsjet mora har...
Ingen som har nokre gode parolar om eit fargerikt fellesskap? Er det berre svart skinn og gummi....?
Ikkje berre
...der satt ein liten gråsprengt ein...

Topp Bunn