Vart så frustert over dette med å stemme over yndlingsfarge at eg ikkje makta meir.
Så eg lagde ei avstemning som var lettare å forholde seg til....
Så eg lagde ei avstemning som var lettare å forholde seg til....
|
Neida. Har ikke rotet til noen ting jeg. Forøvrig liker jeg soloppganger bedre enn solnedganger.Å, tror du har trykket feil rolfozzy..
Jeg stemte vest, og da hadde to stykker stemt sør, trodde det var de to andre her inne. Tror du har rotet det til for deg jeg nå... ;D
Ok, mulig at noen av de andre ombestemte seg da...Neida. Har ikke rotet til noen ting jeg. Forøvrig liker jeg soloppganger bedre enn solnedganger.
Jaja!hest
prest.
vest.
og hesten var bare en flopp.
At du har et noe anstrengt forhold til hester kombinert med prester kunne da ikke jeg ha noen anelse om. Hvorfor, vil du snakke om det eller ligger det noe traumatisk bak her? Skylde på elevene er nå litt ansvarsfraskrivelse, tror du datt av en hest en gang mens en prest stod å så på, og kanskje han lo litt??Jaja!
Eg tykkjer dette sjølvsagt var litt leit. Men han hadde vel gjort noko gale i utgangspunktet? Så han fekk det han fortente...?
Og så noko personleg: Eg kan ikkje fordra rimet hest- prest.
Alltid når elevane mine skal skrive dikt, kjem dette opp. Og eg vert så irritert. Difor må eg avstå frå vidare vurdering av dette diktet.
(Hesten var, som du seier, ingenting å bry seg om i utgangspunktet. Så kvifor ta han med i det heile? Hadde du helde deg til presten og lensmannen, hadde det ikkje vore noko problem)
Fysj, for eit dikt!
(Ser du? Eg greidde ikkje å la vere å kommentere diktet! Ver snill og hald prestar og hestar kvar for seg heretter...)![]()
1. Nei, men det passa så godt å komme inn på dette no.1. At du har et noe anstrengt forhold til hester kombinert med prester kunne da ikke jeg ha noen anelse om.
2. Hvorfor, vil du snakke om det eller ligger det noe traumatisk bak her? Skylde på elevene er nå litt ansvarsfraskrivelse, tror du datt av en hest en gang mens en prest stod å så på, og kanskje han lo litt??
3. Poenget var at det skulle rime på vest. Og det gjorde det jo,
4. bare fordi du ikke fant noe å kicke på, trenger du jo ikke ta den tonen, eller er du den type lærer som bare må sette røde strek, uansett?
5. Han trengte hesten for å komme unna lensmannen og presten. Som du ser så brukte også presten og lensmannen hest, og presten datt jo også av, stakkar.
6. Men hva hjalp det med hest når han ikke kom seg lenger på grunn av havet?
7. Men moralen er jo god, forbrytelser lønner seg ikke.
Og eg står foran speilet og meg fjelar ?Eller noko skikkeleg nordrønt.
"Trått det går å trykkje på tast.
For stereoen står og spelar.
Rot må ryddast, i all hast.
Framandt folk kjem snart og ---- (fann ikkje noko som byrjar på f og sluttar på -elar som ikkje øydelegg rytma)
Haiku?
Plata er klar
pickupen
Støy....?
1&2. Ja godt å få det ut, sikkert, kjekt å kunne hjelpe.1. Nei, men det passa så godt å komme inn på dette no.
2. Av ulike årsakar måtte eg ha hest valfag ein gong tidlegare i yrkeskarrieren. Treng eg seie meir?
Og så er eg ikkje med i statskyrkja lenger....
3. Kva er gale med mest, flest, lest, fest?
4. Det er jau gøy, då....
5. Du må unnskylde! Når eg ser dette for meg, verkar det som ein dårleg ide. Spesielt når presten på død og liv skal vere med. Kva skal han der? Ærleg talt, dette er ein jobb for lensmannen.
6. Nei, nettopp? Berre dumt, heile greia! Han kunne tatt ein båt eller noko sånt. Eller reist austover, ingen hadde funne han der, jfr. kva som er populært her i avstemninga. Og svenskegrensa er lang.
7. Det er sant. Eit viktig poeng (om vi på død & liv skal ha poeng her)
Kva med eit haiku-dikt i staden?
Dersom dette bladet som fell er Fidelity, kvar er då årstida?