Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Takker for gratulasjoner, kondolanser og "gode tips" ;)

    Hva er vel ikke mer naturlig enn at en trønderfaen innvaderer engaland?

    Vært en lang tankeprosess det her. Flytte ut av byen i hus, ditto tilbringe mye liv i bilkø ( Kollektivt er dessverre ikke noen mulighet). Fortsatt bo i byen, men flytte til noe som er mer barnevennlig enn høyt oppe i blokk og asfaltjungel. Hensynet til ungene har veid mest, skulle strengt talt bare mangle. Skolen et halvt steinkast unna, bestekompisene innenfor noen hundre meter, ett stort pluss for oss voksneer en kraftig reduksjon i månedlige utgifter. Blir nødvendigvis ikke flere skiver på far, men muligheter til mer slack i hverdagen og moro med familien.

    Blir spennende å få kabalen til å gå opp med vinyl og anlegg, men tror det går. Bøker og DVDer derimot........
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.241
    Antall liker
    33.277
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Jajo, blir nok handel, håper i alle fall det, men litt småkomplisert det hele, så får annen kjørehjelp.
    Du har jo nok med å pakke hver eneste singel du eier og har i hver sin trygge flightcase.:)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Nesten alle singlene, med unntak av en liten bunke ved snurrerne ligger i respektive bokser og flightcaser.... Hallo?
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    semiproff. Når jeg blir stor, hvilke jeg mer og mer tviler på, ser jeg for meg en egen luftkondisjonert og brannsikker bunker skreddersydd for singler. Kjenner til en kar downunder som har.

    Ble sittende lenge oppe i natt. Sortere tanker rundt hva i kåken som skal ut. To ting står hogd i stein, jukebox og platesamling følger meg livet ut. Skal vel heller ikke beskyldes for å være den her på sentralen som lider av størst byttesjuke. Har blitt så glad (!?) anlegget at jeg har ikke hjerte til å kvitte meg med noe der heller trur eg. Problemet er at Manleyene stjeler mye gulvplass, vurderer å sette de på loftet til fordel for en eller annen raff integrert, og her mottar jeg mer enn gjerne tips om hva som kunne være moro på Tannoy. ASR står som en topp tre - kandidat foreløpig.
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Hva med Manley Stingray? Jeg har forresten en som jeg vurdere å selge:)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    semiproff. Når jeg blir stor, hvilke jeg mer og mer tviler på, ser jeg for meg en egen luftkondisjonert og brannsikker bunker skreddersydd for singler. Kjenner til en kar downunder som har.

    Ble sittende lenge oppe i natt. Sortere tanker rundt hva i kåken som skal ut. To ting står hogd i stein, jukebox og platesamling følger meg livet ut. Skal vel heller ikke beskyldes for å være den her på sentralen som lider av størst byttesjuke. Har blitt så glad (!?) anlegget at jeg har ikke hjerte til å kvitte meg med noe der heller trur eg. Problemet er at Manleyene stjeler mye gulvplass, vurderer å sette de på loftet til fordel for en eller annen raff integrert, og her mottar jeg mer enn gjerne tips om hva som kunne være moro på Tannoy. ASR står som en topp tre - kandidat foreløpig.
    hva med en slik Devaliet med innebygget RIIA som kan tilpasses de fleste PUs og dac
    Devialet170Remote.jpg
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Men i helsikken...

    Her er en stakkars borte på kurs drøye 48 timer, og i mellomtida handles det kåker???

    Grattis da mann!!!

    (Nå som du (etterhvert kanskje) får plassproblemer er det bare å sende vinylen over fjellet)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Jo takk Townes, går fort unna i svingene her. :rolleyes:
    Blir en hard prioritering på hva som skal bli med videre. Kanksje jeg skal begynne å samle på high end - singler igjen. Koster mye, og tar liten plass. Dumbo45 syns jo den ideen var "rasende" festlig. ;)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    @ELEL , kan jo være fristende

    @fingers , mulig noe å vurdere. Digger volumknotten til devialet

    Rent utseendemessig har jeg forelsket meg i Luxman idag. Kjøpe hifi med øya er et kjent, men tabulagt fenomen. :rolleyes:
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Har du handlet den eneboligen du snakket om?
    Grattis uansett:)
    Takk for gratts. Tror det blir bra for ungene, og det er det viktigste (drypper gjerne litt på oss foreldre også når ungene har det bra)

    Skulle gjerne hatt 185 kvm "palass" i byen, men så lenge høy fellesgjeld ikke var påvirkelig, ble vi svett på tanken på drøye 29K i husleie. Kåken var dritfin da...... 4 plan med 30vkm privat terrasse.....

    Neida, vi nedskalerer eksisterende leilighet med 38kvm, hvilket kan bli ganske "interessant". Utrolig hvor mye skit en har klart å akkumulere ila 12 siste år. Plassering av platesamling er på tegnebrettet. Mye annet havner på huet og ræva ut før vi flytter om et par måneder. phew!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.986
    Antall liker
    27.202
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Gikk på en vinyl smelle idag i Portobello r av alle steder, gatuselger med fine vax:) så kanskje det bare blir pub uten plater imorgen:rolleyes:
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Godlukt inni der eller? ;)
    seff, bruker ikke du sniffe litt på vinylen dann og vann. Finnes knapt bedre lukt. ;)
    But of course. Har alltid stående minst én usprettet skive i fall lengselen skulle bli for stor. Det er til og med en slags kvalmende nytelse forbundet med å sniffe gamle, innestengte plastskatter også...
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.986
    Antall liker
    27.202
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Røk på en pose plater idag også, bla en mint Joy D svarte første press,kanskje ikke ditt første valg! Men han selgern i Portobello R får god karakter!
    Holder til i Red Lionmarket i gaten, to av dem der.
     
    N

    nb

    Gjest
    Jeg jobbet litt i flytebyrå da jeg gikk på videregående. I følge fyren som drev firmaet akkumulerer en familie ca 3 kubikk drit pr år. Han sa det var fascinerende hvordan flyttelasset hadde vokst når han flyttet noen for andre eller tredje gang
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Jeg jobbet litt i flytebyrå da jeg gikk på videregående. I følge fyren som drev firmaet akkumulerer en familie ca 3 kubikk drit pr år. Han sa det var fascinerende hvordan flyttelasset hadde vokst når han flyttet noen for andre eller tredje gang
    Vi har 8 skap med klær. Tok det første i dag tidlig. Ble brått en søplesekk til Fretex. Fortsetter det sånn, tror jeg vi glatt kvitter oss med endel kubikk ila juli, men platesamlinga mi får de(re) aldri! :rolleyes:
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Apropos plater. Nettopp hjem fra en gjesteopptreden i tropiske tiggerstaden. Drit med rævafotball som ender i 0-0, ekstraomganger og talentløs straffekonk. Krydret med øs pøs regn og donner und blitzen, null, nada folk på byen før nærmere 0100. Nuvel, jeg og partner in-crime kosa oss fælt med fet musikk og og øl i glasset.

    Alternativ platebag for natta, Kodak Moment bokstavelig talt.


    Knark nok til å dekke de fleste behov.


    Knark ja, velfortjent (?) pause etter nattas slag.


    Til fredagen er det legendekonsert på Vulkan. Vet ikke helt om jeg greier å rekke det, men proper slipmat som seg hør og bør.



    Postet for noen dager siden i HøreNå-tråden. Überfet singel, her er den, the real shit.


    tåler alltid en gjennlytt........


    og nattasang fra meg for n´te gang. Spilles skithøyt, vekk naboene for å si natta!


    glad i musikk jeg.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Røk på en pose plater idag også, bla en mint Joy D svarte første press,kanskje ikke ditt første valg! Men han selgern i Portobello R får god karakter!
    Holder til i Red Lionmarket i gaten, to av dem der.
    takk for tips forresten, skal sjekkes ut til høsten. Sier ikke nei takk til Joy D heller jeg. :)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Var en tur i Camden idag og så etter en sjappe som jeg fikk tips om., Boz Boorer har visst en liten butikk mitt imot Stables market, men fant den ikke:p
    Har du vært der? Lasse trommis fra Bad boo b var der går og syns den var god, særlig når Boz selv var i sjappa:cool:
    Boz Boorer - Wikipedia, the free encyclopedia
    Takk for tips cash. Ganske så ny den der. Hyggelig at det dukker opp nye, og ikke bare legges ned sjapper også. Må selvsagt sjekkes ut ved neste korsvei.

    Kjenner det rykker litt i pub-muskelen nå.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.986
    Antall liker
    27.202
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det er alltid like morro og gå på pub, barnsligt glad i det:) Ettersom det ikke er noe Spitafield M når vi er der i Nov så kan det va bra og ha noen alt på Freddan! Camden har noen gjemte steder, og en Brewdog Pub:cool:
    Mesut har nog lyst og bli med, så det er bare og ligge på'n!!!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn