Endelig, får jeg vel si, fikk jeg tatt meg en tur til Erland i Sandefjord.
Ikke for det at det bare er min skyld, men jeg har jo tross alt venta på at monoblokkene skulle spille.

Det gjør de nå ;D, selv med noen B-vare 300B rør som absolutt ikke kan rettferdiggjøre seg noen plass i slike kvalitetsbyggverk! 8) Og for ordens skyld.......Han venter på WE.
Detta var første gang Erland og jeg som de stammefrender vi er (på opptil flere områder

) møttes, så selvfølgelig ble det jævli mye prat om både ditten og datten.
Som vanlig med likesinnede gikk praten og tida fort. Gode vaffler ble fortært, og vi hadde oss vel storveis som herrer i vår alder og med slike sære interesser skal.
Når det gjelder lyden, så skal ikke jeg utbrodere det i særlig grad, da jeg er selverklært innhabil. Jeg følte meg hjemme....for å si det sånn. ;D , men som jeg tenkte på når jeg kjørte hjemover........WE rør vil nok gjøre seg....vil jeg tro.
Og en annen ting......jeg er vel ikke blitt noe mindre sikker på at mine neste høyttalere bruker hjørnene i rommet som en del av sin konstruksjon.

Jeg vil takke Erland for gjestfriheten, og jeg prioriterer ny tur til Sandefjord på laugtreffet den 9 mai.
Da får jeg også håpe at så mange som mulig av de andre gutane i lauget også benytter seg av muligheten til å oppleve rør og horn på et meget høyt nivå.
ANBEFALES !