- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Det bare må bli en slik:
Basset hound...

Basset hound...
|
Dette grenser til hets! Jeg sender en PM til høvdingen nå! ;D
Hva med denne?
![]()
Ooops...R.I.P
O.
Stakkars. Døde litt etter at den ble kåret til verdens styggeste hund.
Har tatt det opp før, men endringer skjer på den fronten.....Litt nysgjerrig på lytterommet ditt, janhella. Kan du si noe om form og størrelse? Alltid interessant med tanke på tilpasning av utstyret til rommet vet du... :![]()
Tweakman: Montana EPX har ikke to basser. Den har fire 10-tommere per kabinett, to av dem montert innvendig, dvs. åtte 10-tommere per par, som tilsvarer membranarealet til fire 15-tommere, men med 10-tommernes hurtighet......... ;D ;D ;DJeg liker den EPX høyttaleren jeg. Ikke hørt den da.
Men jeg liker designet og det at den har begge bassene nederst.
Blir lettere å integrere den i små rom da og den kan støffes nermere bakvegg tror jeg det blir.
Blir dette riktig? Montana vet jeg fint lite om iforhold da.
Men de EPX sakene synes jeg er direkte nydelig designet!
![]()
Skulle jeg hatt noe ifra PBN, tror jeg at jeg hadde valgt meg slike da. De har ettersigende bass av en annen verden. Det er jeg jo fan av!
Har du hørt EPX Soundscape? Hva var forskjellen iforhold til dine xP?
Dog: De "skjeve sløydtårnene" har ikke en effektivitet på 80 dB, men på 91 dB / 2,83 V / 1 m.Hva er følsomheten på disse skjeve sløydtårnene? 80dB?
Ja, Sofia 2 tror jeg på! Kom igjen a! ;D
O.
Holfi Sonair:Dog: De "skjeve sløydtårnene" har ikke en effektivitet på 80 dB, men på 91 dB / 2,83 V / 1 m.![]()
Acha...!Tweakman: Montana EPX har ikke to basser. Den har fire 10-tommere per kabinett, to av dem montert innvendig, dvs. åtte 10-tommere per par, som tilsvarer membranarealet til fire 15-tommere, men med 10-tommernes hurtighet......... ;D ;D ;D
har hatt de hjemme på test, meget bra!!!Tweakman: Montana EPX har ikke to basser. Den har fire 10-tommere per kabinett, to av dem montert innvendig, dvs. åtte 10-tommere per par, som tilsvarer membranarealet til fire 15-tommere, men med 10-tommernes hurtighet......... ;D ;D ;D
Dog: De "skjeve sløydtårnene" har ikke en effektivitet på 80 dB, men på 91 dB / 2,83 V / 1 m.![]()
Uhuuu, tåler ingenting jeg, er så følsom for tiden ;DÅ..., trodde de lå på 85 eller noe slikt..
O.
[edit: Ser at janhella har bekreftet akkurat detUansett, mannen tåler litt fleip!]
Mulig jeg ikke er helt med :Å..., trodde de lå på 85 eller noe slikt..
O.
[edit: Ser at janhella har bekreftet akkurat detUansett, mannen tåler litt fleip!]
Nye høyttalere? Sonair, låter ikke de godt da??Uhuuu, tåler ingenting jeg, er så følsom for tiden ;D
Send penger, trenger nye høyttalere.....
Joda, bare Dog alias Dogystyle som erter litt.....Nye høyttalere? Sonair, låter ikke de godt da??