Tråden er nærmest et klassisk kabel slagsmål, med masse stærke meninger, beskyldninger og insinuasioner. Jeg sidder og undres over de stærke følelser der kommer frem..
1) Design / udseende. Dette kan vel ikke dikuteres, kan du ikke li det er det ok. Og vice versa. Længere oppe i tråden anføres det at designet er et godt udtryk for skandinavisk enkelt design, og jeg er enig. Maskulin Minimalisme kan vi kalde det

Flot synes jeg, specielt i sort. At nogle debattanter vrænger på næsen er uinteressant - helt ok, men uinteressant.
2) Udseende invendig. At dette skulle være en seriøs parameter for hvordan den lyder - og kvaliteten generelt - forstår jeg simpelt hen ikke. Ok at folk gerne vil ha det rent og tidy også indvendigt, men det blir i enkelte indlæg kørt helt ud over kanten. Som når konen får rengørengsdilla. Slap af kone! Et spin off er sagen om den brændte H360, der bruges for alt hvad det er verdt. Sånt sker kan man sige, men et lille minus her. Hegel har været helt usynlige i forhold til den dårlige presse, med det resultat at episoden kommer tl at leve sig eget liv på diverse Forum til evig tid..
3) Lyd. Dette er vel det vigtigste, eller hva? Har kun prøvehørt H360 en enkelt gang, i alt for liten lytterum (Soundgarden Drammen) og med for små Klipsch. Skarptrommen gjorde ondt i ørene, og gik derfra uimponeret. Men havde jeg været i købemodus ville jeg ha insisteret på hjemlån.
Kan ikke se at Stereo+ test af H360 i det første nummer er nævnt i tråden. Meget posiv anmeldelse, som jeg vægtlægger mere end de sure opstød man kan læse her - i hvert fald nok til at Hegel i højest grad står på listen hvis der skulle købes nyt. Hvad der ikke skal