Lytteinntrykk kan du alltids få.
Bilder er ikke interessant. Anlegget står forferdelig plassert (grunnet samboer og små barn, som alle har større stemmerrett enn husets egentlig herre...). Men jeg prøver å gjøre det beste ut av det, selv om høyttalere står helt inntil bakvegg, i hjørner og ved en døråpning - stort sett lite akustisk vennlige næromgivelser. I tillegg har jeg en god gammeldags billedrørs TV (Sony 32" - 75 kg) plassert midt mellom høyttalerne, og som prøver å ødelegge holografien så godt den kan...
Enig i at det er spennende komponenter

jeg er rimelig fornøyd, til tross for plassering av høyttalere så kommer det noe kvalitet ut. Rimelig nøytralt, og fantastisk klang er stikkord. Pinpointing/dybde er ikke noe særlig, og har hørt det bedre dynamisk andre steder (og hos meg selv før med DP Dac og DP forsterkeri).
I og med at det meste ( ialle fall halvparten av komponentene) er kjøpt brukt, mener jeg dette gir mye igjen for pengene. Og siden anlegget står i stuen, blir det brukt av alle. Min sønn på 3 år setter stort sett hver dag på en Cd for å høre musikk, og i helgene er det film med full surround som gjelder for ham. Moro for hele familien med andre ord. Må innrømme at surroundbiten setter jeg minst like stor pris på som stereo

Øverst på ønskelisten er 50" plasma, slik at bildet blir større, samt at den store kassen (Sony tv'n) forsvinner mellom høyttalerne, tror dette kan utgjøre veldig mye for lydbildet.
Jeg er vel en av de som har vært veldig aktiv på bruktbørsen de siste årene, og har prøvd mye. Dagens anlegg er jeg fornøyd med. Det eneste jeg "angrer" på å ha solgt, er en Krell surroundprosessor. Lydmessig var den veldig god, men den var alt for stor fysisk, i tillegg var brukervennligheten middelmådig for å si det pent.