[No message]
Vedlegg
-
172.7 KB Visninger: 324
Hei Tønnestkr skrev:Wow, grattis, Endre!
-Hva skjedde med lyden da du fikk dem opp?
mvh
Genialt!Endre Askeland skrev:Bildene av ungene er 2 diffusorer kjøpt fra amerikanske ASC.
Og de gir et overraskende stort positivt bidrag til lydbildet!Bx skrev:Genialt!Endre Askeland skrev:Bildene av ungene er 2 diffusorer kjøpt fra amerikanske ASC.
Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
dvs bilder av dine unger som du har sendt til asc, og så har de mekket diffusorer og trykket på motivene?
Endre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
dvs bilder av dine unger som du har sendt til asc, og så har de mekket diffusorer og trykket på motivene?
Hei Espenssm skrev:Hei Endre , dette var virkelig flott , lekkert oppsatt , og utrolig vakre høyttalere du har der.....
en tråd å følge med videre i rett og slett.
artig at du har fått ungene på diffusorer , det ser unektelig flott ut.
er platene/panelene oppheng-bare , eller må de limes rett på vegg. ?
Har du en link til firmaet du har benyttet ?
Mvh Espen Saatvedt.
Har du link til firmaet? Utrolig god idéEndre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
Det å bytte ut ungene mot figurative absorbenter må jo være å få i pose og sekk.Endre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
HeiLudo skrev:Har du link til firmaet? Utrolig god idéEndre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
dvs bilder av dine unger som du har sendt til asc, og så har de mekket diffusorer og trykket på motivene?![]()
Jeg er vel egentlig veldig godt fornøyd med hvordan det spiller nå, men samtidig så ligger det hele tiden en liten små jæ...l bak øret og hvisker inn i øret om det er noe mer man kan gjøre for å dra strikken litt lengre.ssm skrev:Hei Endre , takk for svar på spm direkte.
Jeg syntes du har en flott atmosfære i stuen , om høyttalerne spiller som de ser ut , tror jeg dette låter farlig bra !
DE Avalon-.høyttalerne er vel sultene saker ? ikke hørt annent fra Avalon enn de som Peter spillte på på fjorårets hortenmesse , de syntes jeg låt spennede , rett og slett
( Katamaran-høyttalern...)
Likner litt på en katamaran syntes jeg , med dine to sideplater ned som ben.
Tøffe saker.....Leketøy for store gutter.... ;D
Mvh Espen Saatvedt
Panelene er hengt opp i sonene der jeg har førsterefleksjoner fra høyttalerene.JP skrev:Lekre greier fra Finland.
Henger du opp på gefühlen eller følger det med tips og hint fra produsenten for å få mest mulig utbytte av disse akustikkproduktene? Akustikk er ikke helt enkelt og kyndig veilledning er avgjørende.
Eller blir det prøving/ feiling ut ifra eget hode? Som jo også kan gå bra, for all del.
Mvh
JP
OMF skrev:Gratulerer Endre!
Skjønner godt at du likte effekten av disse!
Riktig så pene var de også - hva koster noe slikt...?
Mvh
OMF
Hei RoyRoysen skrev:Et lite spørsmål Endre - kun fordi jeg ikke vet bedre. Vil den skjermen som henger utenpå dempeplatene ha noen negativ effekt på dempingen. Dersom måten du har gjort det på ikke innvirker i negativ grad på lyden kunne jeg tenkt meg å gjøre noe lignende med tid å stunder.
Mvh
Roysen
SOA skrev:Gratulerer med lekre kabler Endre. Skal du ha Siltech inn i hele kjeden?
mvh