Endpoint Audio presenterer Lindemann i Norge.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Lindemann har produsert elektronikk i 25 år og har i dag en rekke spennende produkter.
    Musicbook serien består av 3 produkter - Musikbook source som er en Preamp/DAC/Streamer i en boks som attpåtil har en MM inngang, Hodetelefonutgang og mulighet for å plugge inn en CD rom drive som cd-spiller. ROON kompatibel og Tidal innebygget i deres egen app.
    Musikbook Power 500 og 1000 er klasse D forsterkere på hhv 2x250W og 2x500W i 4 ohm. Samme chassis som Preamp.
    Prisene på disse er 36500,- for preamp og Power 1000. Power 500 koster 27500,-

    MUSICBOOK_NextGenerationWeb.jpg


    SOURCE_externalCD2-1024x682.jpg


    Limetree serien er en rekke mindre bokser i et elegant og enkelt design.

    Her finner vi Limetree PHONO: MM/MC RIAA med switcher for å tilpasse enhver pickup. Pris 6990,-
    avtech_phono-1.jpeg.jpg
    Lindemann_LIMETREE_Phono2.jpg
    LimetreePhono_Back.jpg


    Limetree HEADPHONE: Hodetelefonforsterker med 3 innganger analog volumkontroll og switcher for å tilpasse forskjellige hodetelefonimpedanser fra 16-300 ohm. Denne kan også fungere som en preamp. Pris 6990,-
    LimetreeHeadphone_Atmo.jpg


    Limetree USB-DAC: Usb DAC med innebygget hodetelefonforsterker. DSD 512! PCM 768, DXD og stort sett alle fomater. Pris 8990,-
    untitled_3.png


    Limetree NETWORK: Netverksstreamer med hodetelefonutgang, støtter LAN, WLAN, Bluetooth - tar alle codecs, PCM 384, DSD 256. Spiller av fra USB stick, harddisk osv. ROON Ready. Online streaming via Qobuz, TIDAL, Deezer, HighResAudio, Spotify, Radio og Podcast. I tillegg så kan man plugge til CD Rom via USB og spille av direkte. Pris 9990,-
    LimetreeNetwork_Atmo.jpg
    LimetreeNetwork_Back-1.jpg


    Limetree Bridge - Samme som streamer, men uten DAC. Pris 9490,-
    Bridge_Front.jpg


    Limetree_CD_Newsmeldung.jpg
    Limetree_Network2-768x478.jpg
    MB-25DSD-Golden-Ear-2018-jpg-300x300.jpg


    mvh
    Tom Egil
    tom@endpointaudio.no
    47 83 29 22
     

    Kommentarer

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.496
    Antall liker
    9.228
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Gratulerer med Lindemann, jeg har brukt Limetree bridge i noen måneder i kombinasjon med Tidal, hører også endel på radio. Fungerer veldig bra med Android, men den passer best på telefon, da går den automatisk i portrettmodus. På et nettbrett går den i landscape og det er egentlig appen ikke beregnet på. Men uansett, produktet fungerer svært bra, stabil og god. Venter bare på at den slipper igjennom Tidal album i høyere oppløsning enn 44.1.
     
    Sist redigert:

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.134
    Antall liker
    9.292
    Torget vurderinger
    2
    Jepp gode produkter og fin stabil app ( jeg bruker iPhone ). Fungerer også med Jriver så Jriver kan spille til den. Jeg har Network versjonen. Den bare funker, aldri noe dropouts eller frysing.
    Ps kjøpte min direkte fra Tyskland før det var forhandler i Norge og har hatt den i ett år ca.
    Det geniale er at med med en portabel USB CD drev fungerer den som CD spiller også , og selvsagt leser den USB hardisk rett i USB porten eller via router om man vil.
    Anbefales varmt. Nå som Sonos ikke oppgraderes lengre er dette alternativet og så spiller den DSD og high Res filer.
    Obs ! Nivået på DSD er litt lavere enn vanlig 16-24 bits, men slik er det med DSD har ikke noe med Lindemann å gjøre. ( spør Google )
     

    Endpoint Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    21.04.2013
    Innlegg
    867
    Antall liker
    1.292
    Sted
    Tønsberg
    Torget vurderinger
    37
    Takk for tilbakemeldingene! Musicbook produktene står nå og spiller på Kroma høyttalerne og det virker meget bra.
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Jeg er ute etter en oppgradering fra Sonos Bridge som jeg bruker til å fore Auralic Vega. Vil denne kun gi redbook oppløsning eller leser jeg riktig/forstår det riktig at kun er samme oppløsning som det jeg gjør fra Sonos? Bruker Tidal som kilde
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.292
Link til alle artikler
251
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

  • 3
Jeg er meget fornøyd med å introdusere Lockwood for det norske markedet. Etablert i 1930, Lockwood har vært en av de mest foretrukne monitorer med over 1200 plateinnspillinger på ryggen. Så...
Fortsett
Bransjenyheter
Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

  • 0
Ønsker du å oppgradere til en av markedets beste streamere? Lumin U2 har oppgradert prosessor, dedikert Low Noise USB til DAC utgang, all-in-one chassis, fiber nettverk, OG lineær...
Fortsett
Bransjenyheter
God Jul til alle!

God Jul til alle!

  • 9
Jeg ønsker alle en riktig God Jul, hvor kanskje både harde og myke pakker er det minst viktige. Det skjer såpass mye galskap i verden i dag, at den beste gaven vi kan gi er medmennesklighet...
Fortsett
Bransjenyheter
EMT 912HI - Test.

EMT 912HI - Test.

  • 0
EMT lanserte i 2022 nye utgaver av de legendariske tonearmene EMT 929 & 997. Disse er vesentlig oppgradert i forhold til forgjengerene og det legger man merke til med en gang man tar de ut av...
Fortsett
Bransjenyheter
10/10 For Lumin T3

10/10 For Lumin T3

  • 1
High End streaming blir stadig bedre, og Lumin leder an med superb lydkvalitet og brukervennlighet. Alltid blant de første til å implementere nyheter - og de første som fikk på plass Tidal MAX...
Fortsett
Bransjenyheter
Lumin D3

Lumin D3

  • 0
Lumin D3 ble lansert tidligere i år og er en vesentlig oppgraderring i forhold til den tidligere modellen D2. Vi gir 15% på Lumin D3 nå før jul - 25.400,- Testene begynner å komme og...
Fortsett
Topp Bunn