+1!Trondmeg skrev:Spiralis. Vi er venner til evig tid ser jeg. Og så synes jeg du skulle ha en wankel GS for kuriositetens skyld.
Eat your heart out !!! Jeg har en !! ;D ;D ;DRoberten skrev:Flere biler trenger jeg strengt tatt ikke. Måtte i så fall være en '97 9000 Anniversary. Men så hadde jeg også vært fornøyd.
;DSpiralis skrev:Eat your heart out !!! Jeg har en !! ;D ;D ;DRoberten skrev:Flere biler trenger jeg strengt tatt ikke. Måtte i så fall være en '97 9000 Anniversary. Men så hadde jeg også vært fornøyd.
Eller rettere så har avkommet fått lov til å ta over den da jeg kjøpte Skoda. Har ikke gått mer enn ca 160K kilometer heller. 2,0 turbo CS.
hel-elt skrev:Bilønsker er jo et aktuelt tema, derfor prøver jeg en tråd med ønsker. Og ønsker er ofte ting man vil ha, men prioriteringer gjør ofte at det blir med drømmene, helt greit det!
Her er mitt ønske, det blir neppe noen realitet, dessverre.
Dette er en 3,2 rekkesekser bensin med alt utstyr! ikke noe fyringsolje her takk!![]()
Den er jo så deilig at jeg blir nesten kvalm.. Den finnes ikke som stasjons/herregårds-vogn? ;DVoff skrev:Jeg vil gjerne ha en slik en, men vedlikeholdskostnadene kommer sikkert til å ruinere meg.... :-\
Nydelig 70-tallsdesign fra Pininfarina 8)
Akkurat de to bilene kunne jeg også tenkt megNorum skrev:Kunne tenkt meg en BMW M3 E30 og en Ford sierra RS500 Cosworth![]()
Hmmm, spottet en lokal forretningskjendis parkerte quatroporten sin hos den lokale snobbesjappa og strøk avgårde i en slik GT her om dagen, prøveskilter riktignok men det går unna der i gården. Mørk blå var den, møe penere enn dette sterile eksempletGriffenfeldt skrev:Selv liker jeg denne bilen godt
![]()
JPMi skrev:Oops! Den har jeg visst allerede...
9-3 S, 2000 modell, 2.0iJ T skrev:900 s eller.. hva slags modell og år?
JT
Er denne Audien så dyr da?Spiralis skrev:En slik en hadde jeg skrekkelig lyst på i mange år, men nå har jeg vel insett at ett sted må man gi seg og la realismen ta over. Kommer det en telefon fra Norsk Tippping og det er et stort beløp vil nok en slik bil fort komme inn på listen igjen.
At jeg valgte akkurat dette bildet var mest for å glede dere andre som kanskje ikke er så imponert av Audi Coupe også. Dama er (var) flott i allefall. ;D
Det sier vel kanskje mer om din smak. ;Dhifiguru skrev:@voff: Skjønner ikke hvor du har smak/stil fra, hverken 400i eller espada (som du nevner selv som tvilsom) er vel særlig pene biler (i mine øyne), kantete design med altfor store vindusflater, Opel Record Coupe er jo nesten penere fra samme tiden (og kanskje samme penn?). 70-tallet var jo preget av mye re-design men det må jo finnes bedre ting enn dette?
50-60 mill sånn ca.KOL69 skrev:-63 250 GTO. Alt annet er bare tull!!!
![]()
MVH
KOL69
room skrev:50-60 mill sånn ca.KOL69 skrev:-63 250 GTO. Alt annet er bare tull!!!
![]()
Skal du vise en Quattroporte må du velge en farge som gjør at det går an å se hvordan den ser ut; sort får enhver bil til å forsvinne! ;Dhifiguru skrev:Jeg for min del liker Maserati Quattroporte kontra tyskernes "elefantdesign" (S-klass, A8, 7-serie)