Ønsker anbefaling En ok brukt 12" sub?

T

TT.

Gjest
Jeg har en gammel 10" sub som bør byttes ut med noe nyere. Premisser: Jeg spiller ikke høyt, den skal stå i stue, brukes til musikk, bør være 12" og ha doble RCA innganger. Prisgrense rundt kr5000,- men kan strekke meg til max kr7000,- ved veldig gode kandidater. Og skal være brukt, fra Torget eller Finn. Hva i all verden skal jeg se etter? Er veldig takknemlig for svar

Høyttalere suben skal spille sammen med er Magnepan LRS

ragwo

Mud-fi freak
Ble medlem
02.05.2007
Antall liker
23.074
Sted
El-returen
Torget vurderinger
44
@helarn har Velodyne DD10 med Magnepan synes jeg å huske. Låter feiende flott. Veldig greit med romkorreksjon innebygd også. DD15 kan være en kandidat?

• Liker
Reaksjoner: TT.
M

MarkusH

Gjest
Hadde kikka på SVS SB2000 i sort høyglans, hvis de er å oppdrive til en slik bruktpris. Hadde en SB12 Plus en gang og den var veldig morsom, helt til ampen røyk. :LOL: Da var den ikke fult så gøy lenger ....

• Liker
T

TT.

Gjest
Hadde kikka på SVS SB2000 i sort høyglans, hvis de er å oppdrive til en slik bruktpris. Hadde en SB12 Plus en gang og den var veldig morsom, helt til ampen røyk. :LOL: Da var den ikke fult så gøy lenger ....
Den er vel så så ny at den er vanskelig å oppdrive brukt, men den så veldig fin ut!

M

MarkusH

Gjest
Den er vel så så ny at den er vanskelig å oppdrive brukt, men den så veldig fin ut!
Ligger en på finn til 4500 ser jeg ....

Ligger to svs sb12 nsd til 7k samlet også i sort høyglans på finn ;)

• Love
M

MarkusH

Gjest
Jaggu, tusen takk!
Jeg sier ikke at det er det beste, men av det jeg har hatt av kjøpesubber så har jeg hatt følgende fra SVS, 2* PB12-NSD, SB12-Plus, PC12-NSD, PB12-Plus 2 og PC13 Ultra. De skuffer ikke på film, på musikk likte jeg SB og PC-modellene best, de to dyreste gikk absolutt dypest (uten tvil). ;)

• Liker
T

TT.

Gjest
Jeg sier ikke at det er det beste, men av det jeg har hatt av kjøpesubber så har jeg hatt følgende fra SVS, 2* PB12-NSD, SB12-Plus, PC12-NSD, PB12-Plus 2 og PC13 Ultra. De skuffer ikke på film, på musikk likte jeg SB og PC-modellene best, de to dyreste gikk absolutt dypest (uten tvil). ;)
Har sendt melding til han med SB, så får jeg se om han svarer etterhvert.

T

TT.

Gjest
Ligger en på finn til 4500 ser jeg ....

Ligger to svs sb12 nsd til 7k samlet også i sort høyglans på finn ;)
Sendte ham med to SB 12 melding om å kjøpe, men han var nok ikke helt klar for salg enda...

P

parafinoksen

Gjest
Sendte ham med to SB 12 melding om å kjøpe, men han var nok ikke helt klar for salg enda...
«Vurderer å selge»? Hvorfor kan ikke folk tenke ferdig før de legger ut annonser?!

• Haha
T

TT.

Gjest
Da har jeg sendt Gjallarhorn melding, så får vi se om det kommer svar derfra i de sene kveldstimer

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.993
Torget vurderinger
1
XTZ sub 12.17 bør være innafor prismessig om den er brukt ihvertfall.

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
11.422
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
SVS SB-1000 Pro kommer på 7000 ny, hvis sort ask er OK. Veldig kompakt, glimrende ytelse og veldig anbefalingsverdig.

Topp Bunn