- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.984
Og da er oppgraderingen komplett!
Oppkobling, nerver og nilytting i morgen. Trøtt nå!
Oppkobling, nerver og nilytting i morgen. Trøtt nå!
Hvaemokid skrev:![]()
Hmmmm![]()
Dumper og dumper....er et lite sukk i hjertet hver gang jeg passerer dem i gangen her. Kanskje jeg beholder dem uansett?Destiny skrev:Hvadu dumper vel ikke Dynaudion ???
Har hatt en del Dynaudio jeg også vet du: audience 42, audience 52, contour 1.3SE, S1.4, focus 110, og focus 140. ;D
Destiny..![]()
Det var bra, de fortjener et godt hjemhifiguru skrev:Jeg skal ta vare på C3'ene......
Detta var jo dritlekkert ;Demokid skrev:Så flinke dere er da!
Ja, det ble hønn gitt. Og det er foreløpig veldig moro. Blir artig å se hvor godt dette kan bli med småjusteringer og tweaking. Faen for et smell når man drar på litt. STORT GLIS! ;D
Hifiguru var innom og tok bilder av en fornøyd herre i døra:
![]()
Også sniker vi oss liiiiitt lenger inn
![]()
Åpen for budtore_v1 skrev:Utrolig stilig! Likte spesielt godt fargevalget også.
Når dukker C3 opp på brukten da?
Et tips; Kjøp deg Jim Smiths bok: Get better sound. Det var først da denne kom i hus, og jeg brukte hans tips at mine AG Duo fikk vist potensialet (du får ikke mva krav på bøker kjøpt i utlandet selv om pakkens verdi overstiger 200kr). Jeg opplever AG som en høyttaler som krever en del jobbing for å optimaliseres, men når den speller skikkelig, så er det himmelskemokid skrev:Sitter og leker litt med vinkling og justering. Mange muligheter med disse HT, så dette skal nok gå seg til. En ting er hvertfall sikkert, å la dem gå ned til 20hz blir litt mye i dette rommet![]()
Begynner å gå riktig retning jaRoDa skrev:Gratulerer så masse! Skikkelig kuvending dette, men jeg har trua på at det fungerer glimrende.
R
Phøøøiii, er de ikke bedre enn at de settes på gangen til fordel for trompeter og basskasser så får de bare stå deremokid skrev:C3 hvisker stille i gangen...rooooda...rooooooooodaaaa. ???
Get better sound kan du låne av meg Magnus og Gratulerer med nytt utstyrgut_man skrev:Et tips; Kjøp deg Jim Smiths bok: Get better sound. Det var først da denne kom i hus, og jeg brukte hans tips at mine AG Duo fikk vist potensialet (du får ikke mva krav på bøker kjøpt i utlandet selv om pakkens verdi overstiger 200kr). Jeg opplever AG som en høyttaler som krever en del jobbing for å optimaliseres, men når den speller skikkelig, så er det himmelskemokid skrev:Sitter og leker litt med vinkling og justering. Mange muligheter med disse HT, så dette skal nok gå seg til. En ting er hvertfall sikkert, å la dem gå ned til 20hz blir litt mye i dette rommet![]()
![]()
Bare å svinge innom og hente den når det passeremokid skrev:Hei Brian!
Ja takk til begge deler![]()
Kan vel umulig være veldig langt fra noe du kan like. Luftig, hurtig, spredingskontroll, trykkammer. Alt det gode minus det onde; eq og ice hehe. Beklager sleivsparket, det var ikke helt seriøst. Disse funker også med lav lytteavstand!Valentino skrev:Jøss! Ska sei!
Jeg har alt for liten (om noen) erfaring med denslags basuner til å kunne gjøre annet enn å gratulere. Tøff farge.