Med tanke på "foreldringen" til Musk (det som har kommet ut), så virker det særdeles plausibelt. Denne kjernekaren med nå 14 barn og ingen i USA ser problemet... 
Hva tror du nå da?Mange sinte folk her. Mye kan sies om Elon Musk og han har nok sin diagnose, men personlig tror jeg ikke han er noen nazist.
For du tenker at å tale på den mest ekstreme partikonferansen i Tyskland, blande seg i politikken i England, tidligere venners uttalelser og det som skjer med DOGE vitner om godt lederskap?Han har fortsatt litt igjen før han tar igjen Napoleon. Jeg er usikker på om godt lederskap og farskap korrelerer med idealene i seriemonogamiets tid.
Nå er det kanskje på tide å skille Clinton fra Dole? Eller hobby fra virke? Det er en vesentlig del av demokratiet å kunne sondere terrenge. Har du et transkript av den aktuelle talen? Det blåser uansett mer på toppane enn andre steder.For du tenker at å tale på den mest ekstreme partikonferansen i Tyskland, blande seg i politikken i England, tidligere venners uttalelser og
Nå er vel han faglig premissveileder for DOGE?det som skjer med DOGE vitner om godt lederskap?
... og det er når du ikke utdyper?Ha ha, kongen av bortforklaringer har startet igjen.
Indeed. Sidereal feilstavet Siderael («more elvish») med ligature ae = æ. Fyren er gal.Nr 8 : exa dark sideræl musk ??![]()
en.wikipedia.org
Det stemmer med den "offesielle" versjonen som forteller om nedgang i salg skyldes manglende evne til å dekke etterspørsel.Jeg har et par venner i den såkalte bilbransjen, i følge de kan veldig mye av nedgangen i salget være fordi det straks kommer ny Y.
Det sagt, på Holtet i dag var det en Tesla som måtte bråbremse for noen tenåringer på vei over fotgjengerfeltet ved Jernia, en av de stoppet demonstrativt og heilet Teslaen. Det er det morsomste jeg har sett i hele år.
“This is really going to get me assassinated. It's like I'm not lengthening my lifespan by explaining this stuff say the least,” he told Rogan.
“I was supposed to go back to DC. How am I going to survive?”
Musk admitted that he has to be ‘careful’ and to not ‘push too hard on the corruption stuff’ because he believes it is going to get him ‘killed’.
Det der er kontraproduktivt.Noen begynner å bli irriterte.
Enig. Og det er forbrukermakt i praksis. Å tenne på Tesla eller ladestasjoner er i beste fall idioti.Det er helt ubegripelig for meg om noen europeer vil kjøpe en Tesla etter dette.
Nordmenn er stort sett like ignorante og selvopptatte som amerikanerne, - så du får nok rett.^Slapp av, folk bare venter til den nye Model Y kommer....
Det er ikke lenger noen grenser for hva man lyver om og hvor mye man lyver. Dette kan jo ikke gå bra.![]()
Da er spørsmålet om de tør?Styret i Tesla bør sparke ham ut. Han eier ca 20 %, men det er langt fra noe aksjonærflertall. Nå har han gjort merkevaren radioaktiv både i Europa, Canada og blant urban middelklasse i USA. Det finnes ikke noen alternativ kundegruppe som kan kompensere. MAGA-tullingene har ikke råd til å kjøpe en Tesla, og de er ikke interessert heller. Ideologien der er fossil, på opptil flere forskjellige måter. Han har egenhendig ødelagt aksjonærverdier for milliarder av dollar de siste ukene. Den eneste måten styret i Tesla kan redde stumpene på er å sparke ham ut og ta avstand. Om styret ikke har baller til det, så må aksjonærene bytte ut styret.
Ja, men i et land hvor mange er bevæpnet nettopp for å kunne forsvare seg mot «en tyrannisk regjering» så er slike ting absolutt en risiko, og ikke helt overraskende.Det der er kontraproduktivt.
Jeg ser frem til linker som knytter dagens ledelse i VAG opp mot nazismen og fascisme. Om de ikke kommer, så ser jeg frem til at slike idiot uttalelser stopper!Spørsmål til de som boikotter tesla, hva skjedde med å redde verden?
Ikke misforstå jeg syns det er fryd å se boikott av en produsent som produserer drit. Bare syns det artig å se folk løpe rundt i sirkler.. Ikke kan man kjøpe kinesisk, ikke kan man kjøpe tesla, helst ikke nasi VW /vag
Er ikke mye man står igjen med da, kanskje man innser at det beste for miljøet og sin egen stolthet er holde liv i den gamle traveren litt til.
Med mindre man innrømmer at grunnen til å kjøpe tesla var for å spare avgifter og at miljøet kun var et påskudd for å flotte seg med ny bil og det imaget som kommer med å redde verden ved å kjøpe ny flott bil.
Sannheten er at image man får av gamle travere er det beste.
Hva med reinspikka kriminelle skurker iblandet kartellvirksomhet og pillråtten bedriftskultur jfr dieselskandalen?Jeg ser frem til linker som knytter dagens ledelse i VAG opp mot nazismen og fascisme. Om de ikke kommer, så ser jeg frem til at slike idiot uttalelser stopper!