Ikke fått mulighet til noen svar før nå. Conrad Johnson og Nagra har jeg lest mye om, men sjeldent disse er på børsen. Nytt blir det for dyrt, men har som sagt lest mye om dem oppover og vet det er solide produkter. Imorgen skal jeg høre Ayon, Triton hos en oppi bakken her og til helgen muligens Leben.
Mye av forsterkere jeg er blitt anbefalt, er av veldig stor interesse, men også med drømmen. Noen har også litt mer tradisjonell transistor lignende design, og selv om de nok er veldig gode, vil jeg at utseende skal fremheve følelsen av noe spesielt, skal jeg først ha rørutstyr..noe som er vakkert å se på en sen mørk kveld og som også låter deretter. Jeg har enda ikke skrevet den fulle "lista" på hva som utgår og ikke, men det blir jo dessverre en del naturlig nok. Air Tight hørte jeg på Munchen og husker godt lyden fra dem. Ikke minst var de flotte å se på og jeg liker japansk kvalitet.
Japanske Almarro var også fine, rimelig enkel og flott design, og liker tre rundt.
Er så mange av de innspill jeg har fått på rørutstyr som er vakkert å se på, men får ikke kommentert alle, har vært mye info og lese seg opp på og få et noenlunde inntrykk. Må først få høre så mye jeg kan, så får jeg sakte men sikkert begynne å eliminere. Er utrolig glad for alle svarene som er kommet, tusen takk så langt